Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 BBK] S4 Avant Pinczi'ego


Pinczi

Rekomendowane odpowiedzi

jest minimalna róznica w skutecznosci, duza róznica w wadze na korzyść 6-tłoka

do zacisku od prosiaka idzie jakościowo dużo lepsza tarcza i klocek w porównaniu z S4-ką

to co zalozył Pinczi to zwykła tarcza od starego ML-a i zwykły klocek

wiec gdzie tutaj jest poprawa skuteczności hamowania ???? niestety, nie ma i nie bedzie

Pinczi poprawił sobie tylko samopoczucie tym zestawem wydając niepotrzebnie kasę

ale o tym nie bedziemy dyskutowac bo to jego sprawa i kasa, ja jedynie unaoczniam pewne działania

codziennie zmagam sie ze sprawami zwiazanymi z hamulcami i staram sie na forum pomagac

każdemu kto poprosi o pomoc w tej dziedzinie, robie to bezinteresownie i nie zarabiam na tym pieniędzy, ale i tak wydaje mi sie że jestem zbyt mało przekonujący skoro wielu z Was i tak postepuje wbrem moim sugestiom, z czasem okazuje sie że jednak miałem rację bo jest płacz, nie zjadłem wszystkich rozumów, nie mam monopolu na wiedzę i nie chcę sie tutaj wymądrzać ale czasami krew mnie zalewa gdy wszystkie moje wysiłki idą psu w d....e :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash:

Oczywiście nie chodzi tutaj o Pincziego, on mnie nie pytał o radę :no: :no: :no:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak czy owak, muszą tam być

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest minimalna róznica w skutecznosci, duza róznica w wadze na korzyść 6-tłoka

do zacisku od prosiaka idzie jakościowo dużo lepsza tarcza i klocek w porównaniu z S4-ką

to co zalozył Pinczi to zwykła tarcza od starego ML-a i zwykły klocek

wiec gdzie tutaj jest poprawa skuteczności hamowania ???? niestety, nie ma i nie bedzie

Pinczi poprawił sobie tylko samopoczucie tym zestawem wydając niepotrzebnie kasę

ale o tym nie bedziemy dyskutowac bo to jego sprawa i kasa, ja jedynie unaoczniam pewne działania

codziennie zmagam sie ze sprawami zwiazanymi z hamulcami i staram sie na forum pomagac

każdemu kto poprosi o pomoc w tej dziedzinie, robie to bezinteresownie i nie zarabiam na tym pieniędzy, ale i tak wydaje mi sie że jestem zbyt mało przekonujący skoro wielu z Was i tak postepuje wbrem moim sugestiom, z czasem okazuje sie że jednak miałem rację bo jest płacz, nie zjadłem wszystkich rozumów, nie mam monopolu na wiedzę i nie chcę sie tutaj wymądrzać ale czasami krew mnie zalewa gdy wszystkie moje wysiłki idą psu w d....e :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash:

Oczywiście nie chodzi tutaj o Pincziego, on mnie nie pytał o radę :no: :no: :no:

Wydaje mi sie ze nie masz racji. Jezdzac na jednym i drugim zestawie mam jakies porownanie i jestem w stanie ocenic co lepiej hamuje, nieprawdaz ? (przynajmniej subiektywnie)

Poza tym czy tarcza i klocek ktore sa seryjnie montowane w S4 to sa jakies niezwykle ?

A idac twoim tokiem rozumowania, to jesli polozymy obok siebie takie same tarcze i takie same klocki, tylko w jednym zestawie beda ori zaciski S4 a w drugim te 6-tloczkowe, to z twoich wypowiedzi wynika ze nie bedzie zadnej rownicy w hamowaniu albo nawet te od S4 bede lepiej hamowaly. Jakos to do mnie nie przemawia

Poprostu nie jestem wstanie zrozumiec dlaczego (na zdrowy rozum) dlaczego niby nie ma byc roznicy

Fly, ty odczules jakas roznice czy tez uwazasz ze nie bylo warto zmieniac ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hamulce to nie tylko zaciski, również tarcze i klocki oraz inne elementy ale o ty pozniej

jezeli te wszystkie elementy razem są wysokiej jakości wówczas mamy dobre hamulce

zmiana samych zacisków przy montazy zwykłych tarcz i klocków nie daje pożądanych efektów

teraz pytanie, w czym zaciski 6 tłoczkowe mają byc lepsze w porównaniu z jednotłoczkowym zaciskiem Ate w Twoim aucie ??????

tym że mają 6 tłoczków ? nie

w tym że powierzchnia trąca klocka jest większa porównując klocki z tych zacisków ? nie

średnica tarczy hamulcowej ? tez nie

kolejnym elementem który jest wązny a którego nie brałes w momencie montazu zacisków jest sama pompa hamulcowa, która w przypadku Q7 vs A4 ma dużo większą wydajnosc ponieważ jest róznica w masie obu pojazdów

przerabiałem kilka a4-ek na zaciski z Q7 tudzież z purchawki i nie było zadnych echów i achów

po montazu, niektórzy klienci byli wrecz zrezygnowani

osobiscie nie uważam ze montaz tych zacisków to zły pomysł ponieważ jest kosztowny i wymaga zmian

ogromna ich zaletą jest to że są bardzo lekiie w porównaniu ze std zaciskami Ate

ale mam pomysł, proponuje wykonac testy drogowe na tych hamulcach z Q7, zrobic film

auto bedzie zatrzymywac sie z predkości powiedzmy 130km/h

ja z chęcia przygotuje auto z dokłądnym opisem montowanych elementów

zapodamy to wszystko i porównamy wyniki, ucinając tym wszelkie spory na ten temat

ktoś jest chętny ???? :kox: :kox: :kox: :kox: :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro tak uwazasz to powiedz mi, dlaczego (przy seryjnych tarczach i klockach) wszedzie sie nie montuje zwyklych zaciskow 1-tloczkowych ?

Tylko np. w Q7 czy Cayenne montuja 6-tloczkowe ?

Czemu w RS6 nie montuja ceramicznych tarcz i klockow na 1-tloczkowym zacisku ? skoro taka tarcza i klocek tak samo bedzie hamowal w zacisku 1 jak i 6-tloczkowym ?

Ja nie mowie ze nie masz racji, ale poprostu nie trafiaja do mnie twoje wypowiedzi.

Caly czas mowie o porownaniu dwoch zaciskow z tymi samymi tarczami i klockami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z prostej przyczyny, bo nie są odpowiednie do tego auta

musisz zrozumiec że w hamulcach wszystkie elementy są ze sobą sciśle powiązane

a montaż zacisków z Q7 do audi to jest jak wyrwanie zdania z kontekstu

gdybys zamontował wszystkie elementy powiedzmy z RS6, 8-tłok tj, tarcze, klocki, zaciski, pompe i servomechanizm, wówczas mogłbys mówic że masz zajeboste hamulce, bo tak by było

a gały poleciałyby Ci na półke podczas ostrego hamowania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja nie moge mowic o roznicy, bo nie mialem hebli S4 345mm, mialem krotko 320mm na zacisku z S4 B5 i to w porownaniu do 6-tloczkow i 345mm kompletnie nie hamowalo.

siemian mial S4 345mm i mowil, ze Prosiakowe hamuja lepiej (nie ma przepasci, ale jest lepiej).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pozwolicie że wtrące swoje 3zdania :cool1:

jeśli chcecie porównywać wydajność hamulców to należałoby zrobić to najlepiej w dwóch samochodach w których przebieg zamontowanych hamulców i ich użytkowanie było podobne (tj brak przegrzania itd)..

Bez sensu jest twierdzenie że "te nowe które zamontowałem duuużo lepiej hamują" bo zazwyczaj cała zmiana zacisku wiąże się również ze zmianą tarcz i klocków :gwizdanie: więc twierdzenie że "poprzednie hamowały gorzej" tym bardziej jeśli zmienia się je po jakimś okresie użytkowania do mnie nie trafia.. Chyba że zmieniający pamięta dokładnie jak hamowały poprzednie kiedy były nowe :decayed:

Temat hamulców to temat rzeka i przy całym szacunku dla klubowiczów wydających kasę na hample obiektywnie czytając różne wypowiedzi cała zmiana to dla mnie często przerost formy nad treścią, ale każdy ma prawo do zamontowania ładniejszego zacisku :wink4: i ja to całkowicie rozumiem :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bardzo dobra inwestycja:thumbup1: gratuluje autka

felge masz kozak:slina:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi się felga nie podoba ale autko jest MEGA :jerk:
rozmiar ok, ale felga taka se

Przy lepszej glebie ta felga lepiej by wyglądała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pisałem o wzorze, nie o glebie :wink:

wzór beznadziejny moim zdaniem :wink:

powiec gdzie dorwałeś carbony ?:jerk:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...