audicoman Opublikowano 29 Listopada 2021 Opublikowano 29 Listopada 2021 (edytowane) Witam Jak w temacie, po jakim odcinku łapie Wam 3.0 TFSI 90 stopni? U mnie jadąc drogą wojewódzką, po za miastem, bez świateł i terenu zabudowanego, jednostajna jazda 80-90 km/h w temperaturach 0-5 stopni dopiero 90 stopni mam po 12-15 km. Ten typ tak ma, czy może termostat mam do wymiany? Edytowane 29 Listopada 2021 przez audicoman
Dev Opublikowano 29 Listopada 2021 Opublikowano 29 Listopada 2021 2 godziny temu, audicoman napisał: Witam Jak w temacie, po jakim odcinku łapie Wam 3.0 TFSI 90 stopni? U mnie jadąc drogą wojewódzką, po za miastem, bez świateł i terenu zabudowanego, jednostajna jazda 80-90 km/h w temperaturach 0-5 stopni dopiero 90 stopni mam po 12-15 km. Ten typ tak ma, czy może termostat mam do wymiany? U mnie po przejechaniu może 4-5 km jest 90 na blacie. Najpierw zmień czujnik ale na ori z ASO, jak nie pomoże to zostaje termostat. Daj VIN to wrzucę Ci nr części
DareQ Opublikowano 29 Listopada 2021 Opublikowano 29 Listopada 2021 2 godziny temu, audicoman napisał: Ten typ tak ma, czy może termostat mam do wymiany? Zobacz tutaj: 3.0 TFSI- wolne rozgrzewanie silnika - Forum Audi A6 / A7 Klub Polska A6KLUB.PL Witam Zmieniłem samochód na A6 3.0 TFSI Quattro i wydaje mi się, że wolno się rozgrzewa (w porównaniu do BMW 530d E60). Dzisiaj przy 0 st C jadąc obwodnicą prze Chyba nie jestes jedyny albo termostaty padaja jak muchy
audicoman Opublikowano 29 Listopada 2021 Autor Opublikowano 29 Listopada 2021 Teraz wracałem z pracy to po 13 km złapał 90. Podjechałem na stację sprawdzić ciśnienie w oponach i po 5 min 80 stopni i kilometr do domu juz nie wzrosła temperatura.
audicoman Opublikowano 30 Listopada 2021 Autor Opublikowano 30 Listopada 2021 Do wymiany termostatu trzeba zrzucać kompresor, dużo z tym roboty?
Dev Opublikowano 30 Listopada 2021 Opublikowano 30 Listopada 2021 1 godzinę temu, audicoman napisał: Do wymiany termostatu trzeba zrzucać kompresor, dużo z tym roboty? Jakieś 15 minut ale musisz zdjąć dolną osłonę bo będzie leciał Ci płyn na nią. Zadzwoń do mnie po 10tej to Ci powiem co I jak. 1
audicoman Opublikowano 30 Listopada 2021 Autor Opublikowano 30 Listopada 2021 (edytowane) Zadzwonię jak będę zabierał się do roboty, bo narazie auto idzie do lakiernika ? W 3.0 tfsi nie ma przypadkiem drugiego termostatu do Tiptronica? Edytowane 30 Listopada 2021 przez audicoman
Karol1226 Opublikowano 30 Listopada 2021 Opublikowano 30 Listopada 2021 22 godziny temu, Dev napisał: U mnie po przejechaniu może 4-5 km jest 90 na blacie. Najpierw zmień czujnik ale na ori z ASO, jak nie pomoże to zostaje termostat. Daj VIN to wrzucę Ci nr części Potwierdzam, u mnie tez po podobnym dystansie jest już 90 stopni 1
Dev Opublikowano 30 Listopada 2021 Opublikowano 30 Listopada 2021 7 godzin temu, audicoman napisał: Zadzwonię jak będę zabierał się do roboty, bo narazie auto idzie do lakiernika ? W 3.0 tfsi nie ma przypadkiem drugiego termostatu do Tiptronica? może byc, daj VIN
audicoman Opublikowano 30 Listopada 2021 Autor Opublikowano 30 Listopada 2021 (edytowane) W dniu 30.11.2021 o 17:09, Dev napisał: może byc, daj VIN WAUHGAFC8CN107497 Edytowane 22 Stycznia 2022 przez audicoman
Dev Opublikowano 1 Grudnia 2021 Opublikowano 1 Grudnia 2021 15 godzin temu, audicoman napisał: WAUHGAFC8CN107694 termostat silnika - 06E 121 111 AL termostatu skrzyni nie widzę 1
audicoman Opublikowano 1 Grudnia 2021 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2021 Przy okazji zmiany termostatu i faktu że kompresor będzie na wierzchu zastanawiam się nad zmianą kółka kompresora na mniejsze. Zwykłym ściągaczem do kół wielorowkowych da radę?
Dev Opublikowano 1 Grudnia 2021 Opublikowano 1 Grudnia 2021 (edytowane) 6 godzin temu, audicoman napisał: Przy okazji zmiany termostatu i faktu że kompresor będzie na wierzchu zastanawiam się nad zmianą kółka kompresora na mniejsze. Zwykłym ściągaczem do kół wielorowkowych da radę? a jak załozysz nowe, hm ? nap....alania młotkiem odradzam, uszkodzisz łozysko ja zawsze wyciagam kompresor i odkrecam od niego cały korpus z kołem, przy okazji spuszczam z niego olej oskę wyciskam na prasie a potem wciskam nowe kółko od razu tez smaruje łozyska igiełkowe od wirników które sa w srodku kompresora Edytowane 1 Grudnia 2021 przez Dev
audicoman Opublikowano 1 Grudnia 2021 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2021 Podobno po podgrzaniu da się je założyć bezinwazyjnie. Sugeruję się oczywiście tym nagraniem: https://www.youtube.com/watch?v=aaPnqkyo0yQ
Dev Opublikowano 1 Grudnia 2021 Opublikowano 1 Grudnia 2021 (edytowane) Godzinę temu, audicoman napisał: Podobno po podgrzaniu da się je założyć bezinwazyjnie. Sugeruję się oczywiście tym nagraniem: https://www.youtube.com/watch?v=aaPnqkyo0yQ jestes na dobrej drodze do rozyebania sobie kompresora Edytowane 1 Grudnia 2021 przez Dev
audicoman Opublikowano 2 Grudnia 2021 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2021 16 godzin temu, Dev napisał: jestes na dobrej drodze do rozyebania sobie kompresora Dev uzasadnij swoją odpowiedź. Na necie różne opinie krążą, że np na gorąco pasują tylko kółka APR, z innymi różnie bywa... Już się zastanawiam czy jest wogóle sens robić stage 2, czy tylko sama zmiana softu bez kółka i okolice 400 KM.
Dev Opublikowano 2 Grudnia 2021 Opublikowano 2 Grudnia 2021 Zmieniłem już tych kółek z 10 W niecałą godzinę mam zdjęty kompresor, rozebrany, nasmarowane łożyska, wymieniony olej, kółko i poskładany na aucie.
audicoman Opublikowano 9 Stycznia 2022 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2022 Wczoraj wymieniłem termostat. Troszke mi uciekło płynu przy wymianie. Płyn uzupełniłem próżniowo. Po wymianie wszystko ok, 90 stopni po 7-8 km. Próbowałem odpowietrzyć kompresor tymi odpowietrznikami z tyłu ale nic płyn się nie pojawia. Z nawiewów leci ciepłe powietrze ale tylko z bocznych kratek.
Dev Opublikowano 9 Stycznia 2022 Opublikowano 9 Stycznia 2022 3 godziny temu, audicoman napisał: Wczoraj wymieniłem termostat. Troszke mi uciekło płynu przy wymianie. Płyn uzupełniłem próżniowo. Po wymianie wszystko ok, 90 stopni po 7-8 km. Próbowałem odpowietrzyć kompresor tymi odpowietrznikami z tyłu ale nic płyn się nie pojawia. Z nawiewów leci ciepłe powietrze ale tylko z bocznych kratek. Rozgrzej go dobrze i rano sprawdz stan, on się sam odpowietrza, możesz się posiłkować odpowietrznikami na kompresorze. Koło zmieniłeś ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się