Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Swap 2.0 na 1.8t podpięcie wiazki


mateusz5552

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie. Niedługo będę się zbierał za swap w mojej a4 b6 2.0alt i chce jej założyć 1.8t avj. Wie ktoś może jak przepinowac wtyczki z avj do alt? A druga rzecz: jak się ma sytuacja z resztą elektryki po swapie? Coś jeszcze jest do przerobienia? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam chcesz tego dokonać? Bo z samego pytania wnioskuje iż będziesz miał dużo problemów,przynajmniej z elektryki,bo nie wiem jak z mechaniką u Ciebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok. Mój błąd.  Jak przepinowac to wiem, bardziej chodzi mi o to, który pin jest od czego(schemat). Mechanicznie nie powinno być problemu... 

Edytowane przez mateusz5552
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mnie to zawsze ciekawi, że są ludzie, którzy swap silnika porównują z przekładką felg w sezonie. Do tego trzeba mieć już większą wiedzę, doświadczenie i narzędzia, a jednym z nich jest program zwany ELSA, w którym jest schemat wszystkich wiązek w aucie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

53 minuty temu, mateusz5552 napisał:

Ok. Mój błąd.  Jak przepinowac to wiem, bardziej chodzi mi o to, który pin jest od czego(schemat). Mechanicznie nie powinno być problemu... 

AVJ.pdf

ALT.pdf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fazii dziękuję ślicznie... A nie orientujesz się co jeszcze przy takiej przerobce może mi sprawić problem? Od strony elektrycznej 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...