Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ciężko, nierówno odpala i trzęsie po uruchomieniu 1.9 TDI AVF Prośba o analizę logów statycznych i dynamicznych


piotr1996

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie, auto ciężko odpala, szczególnie po dłuższym postoju 2/3dni, a jeśli już załapie to jakby nie na wszystkie tłoki i kilka sekund telepie całym autem 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzałeś świece?? bo to podstawa przy tych temperaturach, na moje oko to któraś nie domaga i dlatego tak pali .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłbym loga na zimnym z grupy 13 bo tam widać że uszczelnienie pompek 3 i 4 nie wygląda już za dobrze.

No i widać że kąt synchronizacji ciut za daleko na +. U mnie np dużo lepiej pali jak jest no -1 ale nie wiem czy to reguła.

No i dobrze by było sprawdzić co pokazuje czujnik temp na zimnym.

Edytowane przez Pieterb
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świece wymienione, nadal ciężko i nierówno odpala, ale wydaje mi się, że już po odpaleniu lepiej i łagodniej pracuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ustaw ta synchronizacje. 3st na + to stanowczo za duzo. Celuj w -1,5 do +0,5st. 

Najlepiej wrzuć tez filmik jak odpala.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://vaglogi.pl/log-004_007_013_7W3k00h.html

zrobiłem logi na zimnym, podczas odpalania po 3dniowym postoju,

zwróćcie uwagę na obroty podczas kręcenia, ogólnie to ciężko odpalił i znowu bardzo nierówno

synchronizację ustawiłem na około 0/-0,5

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wysokie korekcje 3 i 4 cylinder, po odpaleniu jakiś czas też na 2... Raczej uszczelnienia pompek do wymiany. Tyle, żeby to zrobił ktoś porządnie i zgodnie z serwisówką, bo potem może się okazać , że jest jeszcze gorzej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz czy paliwo nie saczy sie spod pompy tandemowej najpierw. 

Albo powietrze albo spaliny w paliwie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, nadybek napisał:

Sprawdz czy paliwo nie saczy sie spod pompy tandemowej najpierw. 

Albo powietrze albo spaliny w paliwie.

Jakie mogą być przyczyny? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze zaciagac powietrze na polaczeniu glowicy i pompy tandemowej lub kolejny przypadek przedostawania sie spalin przez podkladke termoczna + oring pompowtrysku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po części tak, nowe uszczelnienia pompowtrysków i regeneracja rozrusznika,

auto odpala już równo i bez szarpania po odpaleniu, rozrusznik też zdecydowanie lepiej kręci, 

Wcześniej wymieniłem też świece żarowe, 

Nowy zestaw sprzęgła, razem z dwumasą, która była już zblokowana, wymieniony olej w skrzyni, 

niestety problem z wrzucaniem 1 i 2 szczególnie na zimnym silniku pozostał, ale jednak mam wrażenie, że jest troszkę lepiej 

Edytowane przez piotr1996
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...