Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0 ALT poci się olejem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Cześć, 

Przychodzę z kolejnym pytaniem, ostatnio zauważyłem że część zaznaczona strzałką na zdjęciu jest pokryta olejem, wie może ktoś co to jest i czy lepiej to wymienić ewentualnie na co? 

 

Zdjęcie poglądowe.

 

cNPH6ce.jpeg

Edytowane przez Nader
Opublikowano
10 godzin temu, Nader napisał:

Cześć, 

Przychodzę z kolejnym pytaniem, ostatnio zauważyłem że część zaznaczona strzałką na zdjęciu jest pokryta olejem, wie może ktoś co to jest i czy lepiej to wymienić ewentualnie na co? 

 

Zdjęcie poglądowe.

 

cNPH6ce.jpeg

Hej kolego :). Wydaję mi się że to eżektor :). Można to wymienić - tendencje ma do pocenia się - koszt około 150 zl  Jeśli jesteś bardzo nadgorliwy jest też zestaw przewodów nadciśnieniowych - dość drogi 450 zł. Mi to wygląda, że sam eżektor oryginalny rozwiąże problem, wymieniałem i jest okej. Pozdrawiam :)

Opublikowano
12 godzin temu, Anelson napisał:

Hej kolego :). Wydaję mi się że to eżektor :). Można to wymienić - tendencje ma do pocenia się - koszt około 150 zl  Jeśli jesteś bardzo nadgorliwy jest też zestaw przewodów nadciśnieniowych - dość drogi 450 zł. Mi to wygląda, że sam eżektor oryginalny rozwiąże problem, wymieniałem i jest okej. Pozdrawiam :)

Masz może jakieś linki do tego co gdzie można kupić, i czy to może powodować zwiększenie ubytków w oleju?

Opublikowano
3 godziny temu, Nader napisał:

Masz może jakieś linki do tego co gdzie można kupić, i czy to może powodować zwiększenie ubytków w oleju?

ALLEGRO.PL
ALLEGRO.PL

Nie powinno to mieć większego  wpływu na olej, kiedyś to wymieniałem, bo chciałem zatrzymać jakikolwiek wzrost poboru oleju i zminimalizować do 0 ,ale to nie miało wpływu . Ten silnik bierze olej z różnych powodów. U każdego może być inny winowajca - Odma, pierścienie, uszczelniacze zaworowe, naturalne zużycie silnika. Niestety silniki się zużywają nie tylko przez przebieg, ale wiek i warunki użytkowania - sposób użytkowania. Zasadniczo wszystko może mieć jakiś wpływ, a ALT jest pod tym punktem bardzo delikatny - generacja B7 jest ulepszona i te nie biorą dużych ilości oleju. Ciągle się zastanawiam co zrobię gdy auto zacznie brać jakieś 0,5l/1000, a nie mniej więcej połowę tej ilości - rozwiązaniem jest lanie najtańszego zdroworozsądkowo/najlepszego oleju spełniającego normy, ale bez dużego przesadyzmu i dojeżdzanie silnika  aż straci parametry, bo można już kupić regenerowany - remont i tak czeka, a lepiej jak najpóźniej przy jak najniższych kosztach. Największy problem to przywrócenie fabrycznych 90% sprawności silnika przy remoncie - fabryki lepiej nie zrobisz, ale problem z silnikiem zawsze jest natury dokładności na poziomie fabryki, a niestety niewielu mechaników w ogóle się porywa na takie roboty z absolutną gwarancją, że będzie wszystko super i remont akurat tego specyficznego silnika zakończy się sukcesem (historia chociażby Dajmona, czy wielu innych robiących remont - pokazała, że jeszcze takiego idealnego remontu nie przeprowadzono - gdzie pobór spadł do 0 - może to wina zmienionej konstrukcji B6 względem B7 - nikt jeszcze nie rozkręcił na czynniki pierwsze silników z obydwu generacji samochodu i nie porównał czy tam coś modzono - sądząc po relacjach B7 musiało zostać poprawione, bo te samochody biorą relatywnie małe ilości oleju w porównaniu do B6 - remontu B7 w ALT nie widziałem ). Powodzenia. Pozdrawiam

ALLEGRO.PL

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...