bandyta928 Opublikowano 4 Stycznia 2022 Opublikowano 4 Stycznia 2022 Witam, pacjent a4 b5 1.8t quattro 1995 rok aeb. Plan ambitny bo atak na 400hp+ Zakupiona wiazka, sterownik, czujniki, pedaly, sondy, itp, ogolnie swap na me7.5, udalo sie kupic w okazyjnej cenie od znajmoego. Glowica AEB wrocila od szfilierza i czeka swieza i pachnaca na aplikacje. Dol silnika kupiony od AWT i tutaj okazala sie klapa. Po rewizji okazalo sie ze gladzie cylindra maja rysy i ogolnie slady zuzycia, wystepowal juz tak zwany piston slap. I tutaj moje plany sie zmienily, projekt bedzie bardzo nisko budzetowy. Wiekszosc czesci zostaje starych a nowe beda z zakladane najtansze. Zawsze chcialem zrobic taki projekt i zobaczymy jak sie to uda. Trzymajcie kciuki. Wrzucam pare fotek i bede na bierzaco uaktualnial. a tutaj po domowym honowaniu
bandyta928 Opublikowano 5 Stycznia 2022 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2022 Dzisiaj maly update. Udalo sie z grubsza wyczyscic dol silnika i poskladac. Wszystko na starych czesciach. Panewki z lekkimi sladami zuzycia. Najgorzej wygladaly tloki ktore byly mocno zanagarzone, pierscienie tez nie mialy lekko. Jutro siada glowica, nastepnie osptrzet, i bedzie mozna szykowac sprzeglo i turbawke. a tutaj wytwor wyobrazni ktory pozwoli lepiej oddychac
bandyta928 Opublikowano 6 Stycznia 2022 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2022 (edytowane) Z racji ze pogoda nie dopisuje w rucho poszedl adapter pod turbo oraz sprzeglo. Adapter z nierdzewki mialem juz pare razy i potrafil sie luzowac. Alternatywa jest zastosowanie odpowiedniej stali. Nikt nie oferuje odpowiedniego adaptera wiec trzeba bylo samemu zaprojektowac i wykonac Bylo troche prob zeby to dobrze siadlo. Te z internetu nie maja podjazdu, nie mowiac juz o tym ktorym kiedys kupilem od pewnego goscia co mowil ze pasuje idealnie. Jak juz wszystko dopasowane. Adapter i flansza od reki wypalona i szybko rzucona na szlifierke magnezowa Kolo zamachowe bylo w kiepskim stanie ale szybko udalo sie je doprowadzic do uzytkowego stanu. Tarcze sprzela juz wczesniej wyslalem do obicia kevlarem i przyszla na poczatku tygodnia. Srednica oczywiscie 240mm. Docisk z LT35 2.8tdi. W najblizyszych dniach bedzie trzeba calosc spasowac i zakolkowac oraz wywazyc. Wszystko we wlasnym zakresie. Tutaj moje poprzednie kolo ktore toczylem a nie szlifowalem. Roznice widac golym okiem. Edytowane 6 Stycznia 2022 przez bandyta928
Dev Opublikowano 6 Stycznia 2022 Opublikowano 6 Stycznia 2022 Te honowanie cylindrów to co to było ? Przypadkową cegłą wyrwaną że ściany ? Pierścienie stare czy nowe ?
bandyta928 Opublikowano 6 Stycznia 2022 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2022 Tania honownica Yato robi taka robote Wszystko jest na uzywanych czesciach. Pierscienie stare, jedynie oczyszczone.
Dev Opublikowano 6 Stycznia 2022 Opublikowano 6 Stycznia 2022 12 minut temu, bandyta928 napisał: Tania honownica Yato robi taka robote Wszystko jest na uzywanych czesciach. Pierscienie stare, jedynie oczyszczone. Czyli druciarstwo pełną gębą, powodzenia
bandyta928 Opublikowano 6 Stycznia 2022 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2022 Oj tak drutowanie, ale na drodze nie jednego zaskoczy i na 1/4 mili zamiesza.
przemas658 Opublikowano 6 Stycznia 2022 Opublikowano 6 Stycznia 2022 Zaraz druciarstwo ja bym to nazwał eksperyment panie dDev
Dev Opublikowano 6 Stycznia 2022 Opublikowano 6 Stycznia 2022 Robisz "remont" I dajesz stare pierścionki jak to nazwać ? Januszyzm ?
kamczatka131 Opublikowano 6 Stycznia 2022 Opublikowano 6 Stycznia 2022 (edytowane) Wow mi się podoba Edytowane 6 Stycznia 2022 przez kamczatka131
bandyta928 Opublikowano 6 Stycznia 2022 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2022 To nie remont tylko odświeżenie silnika pod mody. Zaraz na początku watka napisałem dlaczego projekt będzie niskobudżetowy. Nazwać mozna to jak się chce. Nie obrażę się. Faktów się nie oszuka i maszyna bedzie podawac jak wściekła. A jak bedzie chodzić i jak długo to się okaże.
Dev Opublikowano 6 Stycznia 2022 Opublikowano 6 Stycznia 2022 (edytowane) Przy tych gładziach i pierścieniach zobaczysz moc jak świnia niebo, wypadanie zapłonu i pobór oleju jak na zawołanie. Gdzie można dziadować to można, ale tam gdzie są elementy odpowiedzialne z moc to nie ma kompromisów. Nie jeden na forum gorzko przekonał się o takich sprawach. Poza tym dobre pierścienie do tego silnika nie kosztują fortuny. Edytowane 6 Stycznia 2022 przez Dev 1
przemas658 Opublikowano 6 Stycznia 2022 Opublikowano 6 Stycznia 2022 (edytowane) Pierścienie z grupy vag są pancerne te ze starszej produkcji obskacza nie jedna tuleje jak przerwy łapią się w widelkach zalecanych przez producenta to po co to ruszać przy takim projekcie autor postu pisze wyraźnie projekt nisko budżetowy Edytowane 6 Stycznia 2022 przez przemas658
bandyta928 Opublikowano 6 Stycznia 2022 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2022 Po zrobieniu testu glowicy AEB polegajacego na wlaniu ropy w komore spalania okazalo sie ze zawory puszczaja. Na szczescie znalazlem glowice ADR ktora ten test przeszla pomyslnie. Walki ADR beda na plus, zobaczymy jak spisza sie zawory wydechowe i odlew glowicy. Glowica i dol zamknieta
bandyta928 Opublikowano 7 Stycznia 2022 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2022 (edytowane) Siadly walki rozrzad i pare pier**l. Do tego przyszedl intercooler od vag-a world. Nawet jak na ten projekt to grube wykonanie Pod kocykiem czeka k04 na aplikacie I jeszcze pare przytulaskow z kolegami APY i ARE Niebawem dalesze prace... Edytowane 7 Stycznia 2022 przez bandyta928
bandyta928 Opublikowano 7 Stycznia 2022 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2022 (edytowane) Będzie etanol. Co najmniej e30 mix. Zobaczymy jak będzie przyjmował zaplon. Na dostrajanie i przed latem te wystarcza. Potem zmiana, słuszna uwaga. Zobaczymy tez na ile wtryski pozwolą bo będą bosche 630cc. Jak bedzie zapas i problemy z temperaturami to AFRem będe schodził w okolice 11 zachowując lambde okolice 0.85 zwieszaajac tylko ilosc etanolu. Na obecną chwilę nawet nie mam używek żadnych w przystępnym stanie. Edytowane 7 Stycznia 2022 przez bandyta928
bandyta928 Opublikowano 8 Stycznia 2022 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2022 (edytowane) Teraz rozkmina stozek 3 cale czy ori pucha 3 cale. Ostatecznie padło na ori puche z lekkimi modami. Do tego filtr KN. Nie podjąłem jeszcze decyzji czy będę ciol ori wiązkę awt i lutowal wtyczki aeb czy będzie robiona przejściówka. Sterownik z końcówka CG dobrze mi znany jak i DC. Będzie można dograć fajnie setupik. Moja rada nie dajcie się namówić i nie usuwacie 2 sondy. Lepiej jest wylaczyc diagnostykę kata. Znalazły się sprężynki z 2.7bitrubo ale na nie juz za późno bo czapka złożona a szkoda. Wtryski boscha siadają w gniazda kolektora aeb ale listwa jest za wysoko. Będzie trzeba zebrać po 9mm z kolektora w miejscu mocowania listwy i powinno być ok. Na dzisiaj prace wstrzymane bo oringi króćców wodnych nie nadają się do powtórnego użycia. Trzeba zamówić w poniedziałek. Jeszcze dużo przeróbek i prac. Powoli do przodu. Edytowane 8 Stycznia 2022 przez bandyta928
bandyta928 Opublikowano 8 Stycznia 2022 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2022 Wiskozy nie będzie. Myślę tez żeby wywalić wspomaganie kierownicy. Zobaczymy czy to realne i xo maglownica powie na brak oleju. Cooler chinczyki ale wolałbym firmy do88 o wiele lepsze przepływy i mniejszy pressure drop. Trzeba się rozejrzeć. Przekładka termiczna pod ssacy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się