Skocz do zawartości
IGNOROWANY

wysokie spalanie a4 b6 1.9 tdi avf


michuthebest

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Po zakupie auta rok temu cały czas mam za wysokie spalanie jadąc spokojnie trasą około 90-100km/h wychodzi 6,5 l nie z kompa tylko z tankowania do fulla.

W lato wymieniłem uszczelniacze pompek  (wg. opisu kamilvag) plus pompe vacum na boscha bo luka juz się pociła.

Dzisiaj postanowiłem zrobić komplet logów bo może tutaj coś będzie widać:

statyczne:

001 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

 

003 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

008 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

018 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

023 

http://vaglogi.pl/log-023_07fmwN5.html

 

dynamiczne:

001 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

003 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

004 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

008 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

010 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

011 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

010-011 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

003-008-011 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

001-004 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

 

Proszę o pomoc.

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przejrzałem na szybko na tel i logi wydają się być ok...

013 masz gdzieś ? Jak te korekcje ? 

Nie ma oporów w toczeniu ? Nie trzymają hamulce itd ?

Na jakich oponach jeździsz ?

Ogólnie 6.5 to taki normalny wynik dla AVF mi się wydaje... To nie stare VP, gdzie poniżej 5 się wchodziło...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6,5 w ośce przy tej prędkości to tak trochę sporo, ja w quattro przy 90kmh mam raczej niskie 6.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale to ogólne spalanie czy jak ? Czy w sensie jedziesz na trasie 90 na 5 biegu i patrzysz co pokazuje licznik w chwilowym ? Czy cały bak z trasy 90-100km wychodzi 6.5l na 100 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie do mnie czy do autora?

Zakładając, że do autora to wątpie by robił cały bak z takimi prędkościami, mimo wszystko chyba nie jest to powód do bycia zaniepokojonym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do autora ?

No mi tak wychodzi średnio 6.2 - 6.8 jak się bujam trochę trasa, trochę koło domu i nie uważam tego za powód do niepokoju właśnie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja to się kręcę po okolicach Katowic i obecnie z 22 motogodzin mam średnią 9 :grin::doh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Korekcja na 4 pompce mi się nie podoba niby  tolerancji ale cos może jest już z pompką

Opony teraz na zimę 205/55 r16

wiem ze nie będzie palił tak jak mój poprzedni avg ale myślałem z w 6l / 100 km , miałem dłuższą trasę zatankowany do pełna po przejechaniu 200km dolałem na CPN do pełna i tak wyszło jechałem w 2 osoby i styl na prawdę emerycki.

Dodatkowo planuje chipa tak wiec wole miec sprawna motorownie..

 

Jutro wezme każde koło z osobna podniosę i zobaczymy jak to hula.

 

sorry ze wstawiam zdjecie ale nie moge cos linka skopiowac bo nie przekierowuje na strone.

 

 

 

013.jpg

Edytowane przez michuthebest
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale trop z hamulcami może być dobry, jeszcze stare zużyte łożyska mogą powodować większe opory.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przednie lozyska wymienione w tym roku na SKF bo myślałem to ze one buczą a potem sie okazało wadliwa skrzynia GBAi zmieniałem na HCF.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podstawowe pytanie to jak było tankowane, jak do pierwszego odbicia to pomiar może być mocno błędny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, pelonek1 napisał:

Podstawowe pytanie to jak było tankowane, jak do pierwszego odbicia to pomiar może być mocno błędny?

A do ilu odbić się tankuje? Wydawało mi się, że zawsze do pierwszego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Ivanek napisał:

A do ilu odbić się tankuje? Wydawało mi się, że zawsze do pierwszego.

Przy pomiarze spalania, zawsze zalewam do odbicia, później powoli wlewam aż widzę lustro ON praktycznie pod korkiem :P 

ON się pieni i tankowanie tylko do odbicia może być błędne, oczywiście nie zawsze tak jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, pelonek1 napisał:

Przy pomiarze spalania, zawsze zalewam do odbicia, później powoli wlewam aż widzę lustro ON praktycznie pod korkiem :P 

ON się pieni i tankowanie tylko do odbicia może być błędne, oczywiście nie zawsze tak jest.

Raczej nie spuszczałbym się nad takimi ilościami, zdecydowanie bezpieczniej dla odpowietrznika trzymać się tego pierwszego odbicia. Jak ktoś robi bardzo duże przebiegi to może odczuje różnice ale jeszcze raz, wątpie by ktokolwiek nad tym pochylał głowę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Ivanek napisał:

Raczej nie spuszczałbym się nad takimi ilościami, zdecydowanie bezpieczniej dla odpowietrznika trzymać się tego pierwszego odbicia. Jak ktoś robi bardzo duże przebiegi to może odczuje różnice ale jeszcze raz, wątpie by ktokolwiek nad tym pochylał głowę.

Uwierz mi, że różnice mogą być spore, widzę to jak szybko zaczyna opadać wskaźnik paliwa po tankowaniu do pierwszego odbicia przy każdym tankowaniu bądź różnych stacjach.

Przy tankowaniu po przejechaniu 200 km i wlaniu tylko 1 l więcej, pali więcej o całe pół litra więcej na 100km, co przy 6,5 l jak u kolegi daje już bardzo duży błąd pomiarowy :wink:

Oczywiście tankuję tak tylko wtedy jak sprawdzam spalanie, w innym przypadku nie widzę potrzeby.

Edytowane przez pelonek1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, pelonek1 napisał:

Uwierz mi, że różnice mogą być spore, widzę to jak szybko zaczyna opadać wskaźnik paliwa po tankowaniu do pierwszego odbicia przy każdym tankowaniu bądź różnych stacjach.

Przy tankowaniu po przejechaniu 200 km i wlaniu tylko 1 l więcej, pali więcej o całe pół litra więcej na 100km, co przy 6,5 l jak u kolegi daje już bardzo duży błąd pomiarowy :wink:

Oczywiście tankuję tak tylko wtedy jak sprawdzam spalanie, w innym przypadku nie widzę potrzeby.

Z tym spieprzaniem od pełnego do 3/4 to chyba zawsze tak jest, kilka razy zalałem pod korek albo przelałem, ogólnie to do odbicia i efekt na liczniku ten sam :p 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...