Drennei Opublikowano 13 Stycznia 2022 Opublikowano 13 Stycznia 2022 Cześć posiadam a4 b7. Jakoś 2-3 miesiące temu wymieniłem komplet zawieszenia przód tył w a4 b7 quattro. Z tyłu amorki sachs oraz wszystkie tuleje na ori(boge lub lem z zeszlifowanym numerem) do tego nowe łożyska i piasty tył plus nowe sprężyny tył -30 eibach. Z przodu amorki sachs 558 297 do tego wahacze master-sport z dobrego źródła. Końcówki drążków lemfolder oraz sprężyny przód -30 eibach. Nowe łożyska z przodu skf oraz piasty. Oryginalnie miałem zawieszenie 1be/1bv. Wszystko oprocz wahaczy kupowałem u pro choice Problem jest taki że czasem cos puknie w zawieszeniu najbardziej z prawej strony. Dzieje się tak najczęściej na zakrętach i dziurach. Czasem przejadę 20 km bez puknięcia a czasem puka co dziurę. Dodam że zwrotnice wypiaskowałem oraz wybiłem tuleje i wprasowałem je na kleju. Gdzie wchodzą górne wahacze były ubytki ale przy dokręceniu wszystko dobrze trzyma. Ma ktoś pomysł gdzie szukać?
Unf Opublikowano 13 Stycznia 2022 Opublikowano 13 Stycznia 2022 Oczywiście wahacze dokręcałeś na maksa dopiero po opuszczeniu auta na koła? Bo jak nie to już masz odpowiedź ^^
przem8 Opublikowano 13 Stycznia 2022 Opublikowano 13 Stycznia 2022 A ja bym obstawiał nowe amorki sachsa. Lubią klepać i to nawet po niewielkim przebiegu.
frezergt Opublikowano 14 Stycznia 2022 Opublikowano 14 Stycznia 2022 Mam takie amory z przodu i faktycznie od nowości pukały oddałem na gwarancji, dostałem nowe i po kilkuset kilometrach też zaczęły pukać
przem8 Opublikowano 14 Stycznia 2022 Opublikowano 14 Stycznia 2022 (edytowane) Badziewie, u mnie też stukają ale jak się przejedzie kilkaset metrów to jest znacznie lepiej. Po dłuższym postoju nawet na względnie równej drodze napierdziela. Szkoda ładować kasę w sachsy pod 1be. Edytowane 14 Stycznia 2022 przez przem8
Drennei Opublikowano 14 Stycznia 2022 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2022 No wlasnie czasem mi się wydaje ze to moze byc to. Tak dokręciłem na opuszczonym samochodzie. Jak to wygląda z gwarancja ? Musze odsyłać i czekac na wynik ? Bo nie ukrywam ze codziennie go potrzebuje. A co zamiast tych amorkow kupic?
przem8 Opublikowano 14 Stycznia 2022 Opublikowano 14 Stycznia 2022 20 minut temu, Drennei napisał: A co zamiast tych amorkow kupic? Bilstein, ale też kiedyś miały podobne problemy, trw, kyb nie wiem czy ma zamiennik do 1be. Większego wyboru nie ma. U mnie na fabrycznych też stukały po dość niedużym przebiegu więc nie wiem co jest nie tak z tym zawieszeniem 1be. Co do gwarancji to musisz kupić drugie, te odesłać i czekać łaskawie na rozpatrzenie i ewentualnie zwrot kasy.
Drennei Opublikowano 15 Stycznia 2022 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2022 To jakie byście kupili na moim miejscu? Macie jakies numery tych bilstein?
Drennei Opublikowano 15 Stycznia 2022 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2022 Dodam ze przy energicznym ruszaniu kierownica slychac delikatne stuki(barzo rzadko ale czasem cos puknie) - końcówki sa nowe rts.
przem8 Opublikowano 15 Stycznia 2022 Opublikowano 15 Stycznia 2022 To są stare, wyjeżdżone samochody. Stukać może magiel sam w sobie albo kolumna kierownicza (też bolączka tych samochodów) przy tym energicznym ruszaniu. Jeszcze jak ruszasz na zgaszonym to się nie dziw, że coś puka
Drennei Opublikowano 22 Stycznia 2022 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2022 Sprawdziłem jeszcze raz. Bylem juz na 3 stacjach (nawet amorki sprawdzali i wszystko ok) tak samo u dwoch mechaników którzy sprawdzali breszka ale nic nie znaleźli. Gdzie szukać mniej wiecej przyczyny. Zauważyłem że nawet jadąc prosto na względnie prostej drozdze tak ze puka/wali. Najbardziej to czuje w prawej stopie jak jest oparta.
przem8 Opublikowano 22 Stycznia 2022 Opublikowano 22 Stycznia 2022 (edytowane) 2 godziny temu, Drennei napisał: (nawet amorki sprawdzali i wszystko ok) A jak? Wykręcili je i na stole sprawdzili? Takie sprawdzanie na tym teście na skp jest gówno warte i nie wychwyci ich pukania. Sprawdź jeszcze tuleje sanek i czy są dokręcone. Edytowane 22 Stycznia 2022 przez przem8
Drennei Opublikowano 24 Stycznia 2022 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2022 W dniu 22.01.2022 o 09:04, przem8 napisał: A jak? Wykręcili je i na stole sprawdzili? Takie sprawdzanie na tym teście na skp jest gówno warte i nie wychwyci ich pukania. Sprawdź jeszcze tuleje sanek i czy są dokręcone. Wykręcać nie wykręcali. Ale tuleje sanek wahacze stabilizator sprawdzałem i wszystko dokręcone wraz z przekładnia. Najgorsze jest to ze zaczelo z obu stron pukać tak samo. Dziewczyna zas mowi ze ona czuje to jakby spod siedzenia. Macie jakiś pomysł? Podpora walu ?
Robero321 Opublikowano 24 Stycznia 2022 Opublikowano 24 Stycznia 2022 Sprawdź sanki. Rozwarstwiają się i dopóki nie pospawasz to stuka jak by z zawieszenia... Poszukaj tematu ma forum jest to opisane dość dokładnie z miejscami gdzie trzeba spaw zrobić.
Drennei Opublikowano 24 Stycznia 2022 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2022 No właśnie to też testowałem i to niestety nie to. Poza tym mam b7 a tkam już jest poprawione
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się