Gac3k Opublikowano 21 Lutego 2022 Autor Opublikowano 21 Lutego 2022 11 godzin temu, george napisał: Wrzucaj 320 mm. Po przejściu z 312 na 320 różnica jest odczuwalna, więc przechodząc z 288 na 320 będzie jeszcze bardziej odczuwalna. Czy zaglądałeś do vacuum? Tak tak wiem że 320 hamują dobrze ale to nadal większy koszt . Nie wiem ile będę Audiczką jeździł, na razie się zastanawiam. A jeśli chodzi o vacuum - do starego ? Czy po montażu do nowego bo nie bardzo rozumiem. Stare leży na półce. Nowe zamontowane, doszedł niedawno vakuometr to zmierzę podciśnienie przy pompie i za N75 bo coś turbina wstaje z opóźnieniem 0,5s. Jak miałem BLB to reagowała aż wyrywnie jak szatan, tutaj z niższych obrotów na BPW jest LAG. Więc domniemuję uwalony lub brudny N75, nieszczelność w tych rejonach lub nowa Vacu słabo ciągnie ale to okaże się po pomiarze.
george Opublikowano 21 Lutego 2022 Opublikowano 21 Lutego 2022 2 godziny temu, Gac3k napisał: Tak tak wiem że 320 hamują dobrze ale to nadal większy koszt . Między tarczami 312 a 320 nie ma różnicy. Obecnie przód na tarczach OZ/Textar i klockach Ferodo jest poniżej 600 zł. Jarzma 569 pewnie 100 zł, swoje zaciski kupiłem 200 zł pod 320 zł. Kwestia stanu, ale 200-250 zł. 2 godziny temu, Gac3k napisał: A jeśli chodzi o vacuum - do starego ? Czy po montażu do nowego bo nie bardzo rozumiem. Stare leży na półce. Nowe zamontowane, doszedł niedawno vakuometr to zmierzę podciśnienie przy pompie i za N75 bo coś turbina wstaje z opóźnieniem 0,5s. Jak miałem BLB to reagowała aż wyrywnie jak szatan, tutaj z niższych obrotów na BPW jest LAG. Więc domniemuję uwalony lub brudny N75, nieszczelność w tych rejonach lub nowa Vacu słabo ciągnie ale to okaże się po pomiarze O szczelność, puszczające olej ubije Ci wtryski.
Gac3k Opublikowano 21 Lutego 2022 Autor Opublikowano 21 Lutego 2022 2 godziny temu, george napisał: Między tarczami 312 a 320 nie ma różnicy. Obecnie przód na tarczach OZ/Textar i klockach Ferodo jest poniżej 600 zł. Jarzma 569 pewnie 100 zł, swoje zaciski kupiłem 200 zł pod 320 zł. Kwestia stanu, ale 200-250 zł. O szczelność, puszczające olej ubije Ci wtryski. ON był czysty na 99% bo bym zauważył przy wymianie filtra paliwa . Wyciek paliwa był na zewnątrz pompy i to drobny oraz oleju spomiędzy uszczelki blaszanej między vacum a blokiem silnika. Muszę teraz wszystko umyć i zobaczyć czy tak było na 100% bo auto komorę silnika miało trochę zaniedbaną i stare plamy, nowe plamy - trudno było się połapać. Wiem jeszcze że trochę zaolejony był cały dolot z którego kapało po lewej za vacu (ale to długa historia nie będę się rozpisywał) Jeśli chodzi o 320mm to z tego co czytałem powinno to iść w parze z montażem od razu tyłu a to już łącznie grubo ponad 1000zł. Ja nie jeżdżę agresywnie więc nie wiem czy dla mnie jest to gra warta świeczki. Absolutnie nie mówię nie - pojeżdżę Audiczką i podejmę decyzję czy będą większe mody czy może zakup A6 C7 w przyszłym roku. P.s. Wiem że 320 hamują bardzo ładnie, szwagier ma A4 B7 3.2 FSI na tych heblach i czuć różnicę na ++++++
george Opublikowano 21 Lutego 2022 Opublikowano 21 Lutego 2022 Godzinę temu, Gac3k napisał: Jeśli chodzi o 320mm to z tego co czytałem powinno to iść w parze z montażem od razu tyłu a to już łącznie grubo ponad 1000zł. Ja nie jeżdżę agresywnie więc nie wiem czy dla mnie jest to gra warta świeczki. Też jeżdżę spokojnie, ale na ekspresówce przydaje się przód 320, niedawno założyłem 288, wcześniej jeździłem na 255. Niemniej wybór należy do Ciebie. Powodem zmiany z przodu były bijące tarcze, więc i dochodziły klocki. Tył zmieniłem z tego powodu, że stał już tłok w jednym zacisku, tarcze i klocki pomimo przejechanych 30 kkm nadawały się jeszcze. Godzinę temu, Gac3k napisał: może zakup A6 C7 w przyszłym roku Jaki silnik w planach?
Gac3k Opublikowano 21 Lutego 2022 Autor Opublikowano 21 Lutego 2022 (edytowane) W dniu 21.02.2022 o 16:06, george napisał: Też jeżdżę spokojnie, ale na ekspresówce przydaje się przód 320, niedawno założyłem 288, wcześniej jeździłem na 255. Niemniej wybór należy do Ciebie. Powodem zmiany z przodu były bijące tarcze, więc i dochodziły klocki. Tył zmieniłem z tego powodu, że stał już tłok w jednym zacisku, tarcze i klocki pomimo przejechanych 30 kkm nadawały się jeszcze. Jaki silnik w planach? Pomyślę o tych hamulcach - jeszcze mam czas. Może faktycznie coś znajdę i sam zregeneruje bo już raz sam robiłem ;). A co do A6 C7 jeszcze nie wiem. Chodzi mi po głowie V6 TDI + Q ale nie poczytałem jeszcze o silnikach. Edytowane 23 Lutego 2022 przez Gac3k
thisnotforgirls Opublikowano 1 Marca 2022 Opublikowano 1 Marca 2022 W dniu 20.02.2022 o 03:36, Gac3k napisał: Dziękuję. Właśnie ja kiedyś widziałem, jedna rzecz mnie martwi temp pracy do +80*C. W upalne dni na autostradzie może być chyba tam trochę cieplej. Długo z tą matą jeździsz ? Od grudnia więc na razie nie długo 1
Gac3k Opublikowano 21 Kwietnia 2022 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2022 (edytowane) 2022.04.21 Autko śmiga cały czas jako daily. Co się kręci aktualnie: 1) Wymiana N75 na nowy Ori co by się audi lepiej zbierało. 2) Tunel 2Din skompletowany czeka na ciepłe dni i trochę wolnego czasu 3) Felgi 18stki wróciły z malowania na kolor shadow chrome. Nakładam właśnie ceramikę. Do tego zakupiłem nówki Lato Uniroyal Rainsport 5 w rozmiarze 225/45r18 XL. Poprzedni stan i kolor: Tu już czekają na montaż Edytowane 23 Kwietnia 2022 przez Gac3k 1
Ivanek Opublikowano 24 Kwietnia 2022 Opublikowano 24 Kwietnia 2022 W dniu 20.02.2022 o 03:36, Gac3k napisał: Dziękuję. Właśnie ja kiedyś widziałem, jedna rzecz mnie martwi temp pracy do +80*C. W upalne dni na autostradzie może być chyba tam trochę cieplej. Długo z tą matą jeździsz ? Ja wykleiłem tzw armaflex i nic się z tym nie dzieje. W dniu 21.04.2022 o 20:07, Gac3k napisał: 2022.04.21 Autko śmiga cały czas jako daily. Co się kręci aktualnie: 1) Wymiana N75 na nowy Ori co by się audi lepiej zbierało. 2) Tunel 2Din skompletowany czeka na ciepłe dni i trochę wolnego czasu 3) Felgi 18stki wróciły z malowania na kolor shadow chrome. Nakładam właśnie ceramikę. Do tego zakupiłem nówki Lato Uniroyal Rainsport 5 w rozmiarze 225/45r18 XL. Poprzedni stan i kolor: Tu już czekają na montaż 225/45 to za duży profil na te opony jak coś.
Gac3k Opublikowano 24 Kwietnia 2022 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2022 3 godziny temu, Ivanek napisał: Ja wykleiłem tzw armaflex i nic się z tym nie dzieje. 225/45 to za duży profil na te opony jak coś. Dlaczego ? Na takich kupiłem poprzednią B7 teraz kupiłem też 225/45R18 XL i jest gitara. A co do osłony to pewnie też tak zrobię . Dzięki. A z autkiem wczoraj działy się czary-mary. Strzelił bąka dymnego jak się zatrzymałem. Poczytałem i może to być EGR, chłodniczka spalin ewentualnie turbo puszcza olej od gorącej strony lub olej w dolocie... Będzie grzebane
Ivanek Opublikowano 24 Kwietnia 2022 Opublikowano 24 Kwietnia 2022 (edytowane) Zalecane do 18 jest jak się nie mylę 235/40. Edytowane 24 Kwietnia 2022 przez Ivanek 1
Gac3k Opublikowano 26 Kwietnia 2022 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2022 W dniu 21.02.2022 o 12:30, george napisał: Między tarczami 312 a 320 nie ma różnicy. Obecnie przód na tarczach OZ/Textar i klockach Ferodo jest poniżej 600 zł. Jarzma 569 pewnie 100 zł, swoje zaciski kupiłem 200 zł pod 320 zł. Kwestia stanu, ale 200-250 zł. O szczelność, puszczające olej ubije Ci wtryski. Przekonałeś mnie. Przy wymianie felg na lato zobaczyłem obraz nędzy i rozpaczy moich hamulców więc po namyśle zamówiłem u @rs dziadek komplet 320/288 1
Ivanek Opublikowano 26 Kwietnia 2022 Opublikowano 26 Kwietnia 2022 Godzinę temu, Gac3k napisał: Przekonałeś mnie. Przy wymianie felg na lato zobaczyłem obraz nędzy i rozpaczy moich hamulców więc po namyśle zamówiłem u @rs dziadek komplet 320/288 Najlepsze jest to, jak ja szukałem coś większego od 288 to myślałem i jarzmach 312mm ale cena jarzm była taka sama co całych zacisków 320mm, nie zastanawiałem się i nie żałuję :p 1
Gac3k Opublikowano 27 Kwietnia 2022 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2022 2022.04.27 Mimo że wymieniłem śruby na nowe ocynkowane to kolega mnie namówił aby wpadły nakładki na śruby. Tak więc foto before/after:
Gac3k Opublikowano 15 Maja 2022 Autor Opublikowano 15 Maja 2022 2022.05.15 I cyk wpadło radio 2 din. Do tego tunel bez uchwytu na telefon. Podczas montażu zorientowałem się że climatronic 2 din, który kupiłem to 1 din przycięty przez jakiegoś rzemieślnika... Ma ktoś ramkę 2Din climatronica z grzankami d*pami na handel w bdb stanie ? Przed Po
george Opublikowano 15 Maja 2022 Opublikowano 15 Maja 2022 Godzinę temu, Gac3k napisał: Podczas montażu zorientowałem się że climatronic 2 din, który kupiłem to 1 din przycięty przez jakiegoś rzemieślnika... Ma ktoś ramkę 2Din climatronica z grzankami d*pami na handel w bdb stanie ? @Exmi ma ładny panel 1
Tomafx Opublikowano 19 Sierpnia 2023 Opublikowano 19 Sierpnia 2023 Jak już 2 DIN to rns-a bym wrzucił. Wiem ci mówię, bo kiedyś się w to bawiłem. A efekt 10000 razy lepszy niż ten co masz.
swIP Opublikowano 14 Stycznia Opublikowano 14 Stycznia Dobre audi... Dzięki za numery gumek bo czeka mnie też wymiana u siebie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się