Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi A4 B7 Avant 2.0 TDI BPW 18" BIX DRL Gacka Daily


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
11 godzin temu, george napisał:

Wrzucaj 320 mm. Po przejściu z 312 na 320 różnica jest odczuwalna, więc przechodząc z 288 na 320 będzie jeszcze bardziej odczuwalna. 

Czy zaglądałeś do vacuum?

Tak tak wiem że 320 hamują dobrze ale to nadal większy koszt ;) . Nie wiem ile będę Audiczką jeździł, na razie się zastanawiam.

A jeśli chodzi o vacuum - do starego ? Czy po montażu do nowego bo nie bardzo rozumiem. Stare leży na półce. Nowe zamontowane, doszedł niedawno vakuometr to zmierzę podciśnienie przy pompie i za N75 bo coś turbina wstaje z opóźnieniem 0,5s. Jak miałem BLB to reagowała aż wyrywnie jak szatan, tutaj z niższych obrotów na BPW jest LAG. Więc domniemuję uwalony lub brudny N75, nieszczelność w tych rejonach lub nowa Vacu słabo ciągnie ale to okaże się po pomiarze. 

Opublikowano
2 godziny temu, Gac3k napisał:

Tak tak wiem że 320 hamują dobrze ale to nadal większy koszt ;) .

Między tarczami 312 a 320 nie ma różnicy. Obecnie przód na tarczach OZ/Textar i klockach Ferodo jest poniżej 600 zł. Jarzma 569 pewnie 100 zł, swoje zaciski kupiłem 200 zł pod 320 zł. Kwestia stanu, ale 200-250 zł.

 

2 godziny temu, Gac3k napisał:

A jeśli chodzi o vacuum - do starego ? Czy po montażu do nowego bo nie bardzo rozumiem. Stare leży na półce. Nowe zamontowane, doszedł niedawno vakuometr to zmierzę podciśnienie przy pompie i za N75 bo coś turbina wstaje z opóźnieniem 0,5s. Jak miałem BLB to reagowała aż wyrywnie jak szatan, tutaj z niższych obrotów na BPW jest LAG. Więc domniemuję uwalony lub brudny N75, nieszczelność w tych rejonach lub nowa Vacu słabo ciągnie ale to okaże się po pomiarze

O szczelność, puszczające olej ubije Ci wtryski.

Opublikowano
2 godziny temu, george napisał:

Między tarczami 312 a 320 nie ma różnicy. Obecnie przód na tarczach OZ/Textar i klockach Ferodo jest poniżej 600 zł. Jarzma 569 pewnie 100 zł, swoje zaciski kupiłem 200 zł pod 320 zł. Kwestia stanu, ale 200-250 zł.

 

O szczelność, puszczające olej ubije Ci wtryski.

ON był czysty na 99% bo bym zauważył przy wymianie filtra paliwa :). Wyciek paliwa był na zewnątrz pompy i to drobny oraz oleju spomiędzy uszczelki blaszanej między vacum a blokiem silnika. Muszę teraz wszystko umyć i zobaczyć czy tak było na 100% bo auto komorę silnika miało trochę zaniedbaną i stare plamy, nowe plamy - trudno było się połapać. Wiem jeszcze że trochę zaolejony był cały dolot z którego kapało po lewej za vacu (ale to długa historia nie będę się rozpisywał) 

Jeśli chodzi o 320mm to z tego co czytałem powinno to iść w parze z montażem od razu tyłu a to już łącznie grubo ponad 1000zł. Ja nie jeżdżę agresywnie więc nie wiem czy dla mnie jest to gra warta świeczki. Absolutnie nie mówię nie - pojeżdżę Audiczką i podejmę decyzję czy będą większe mody czy może zakup A6 C7 w przyszłym roku.

P.s.
Wiem że 320 hamują bardzo ładnie, szwagier ma A4 B7 3.2 FSI na tych heblach i czuć różnicę na ++++++ ;) 

Opublikowano
Godzinę temu, Gac3k napisał:

Jeśli chodzi o 320mm to z tego co czytałem powinno to iść w parze z montażem od razu tyłu a to już łącznie grubo ponad 1000zł. Ja nie jeżdżę agresywnie więc nie wiem czy dla mnie jest to gra warta świeczki.

Też jeżdżę spokojnie, ale na ekspresówce przydaje się przód 320, niedawno założyłem 288, wcześniej jeździłem na 255. Niemniej wybór należy do Ciebie.
Powodem zmiany z przodu były bijące tarcze, więc i dochodziły klocki. Tył zmieniłem z tego powodu, że stał już tłok w jednym zacisku, tarcze i klocki pomimo przejechanych 30 kkm nadawały się jeszcze.
 

Godzinę temu, Gac3k napisał:

może zakup A6 C7 w przyszłym roku

Jaki silnik w planach?

Opublikowano (edytowane)
W dniu 21.02.2022 o 16:06, george napisał:

Też jeżdżę spokojnie, ale na ekspresówce przydaje się przód 320, niedawno założyłem 288, wcześniej jeździłem na 255. Niemniej wybór należy do Ciebie.
Powodem zmiany z przodu były bijące tarcze, więc i dochodziły klocki. Tył zmieniłem z tego powodu, że stał już tłok w jednym zacisku, tarcze i klocki pomimo przejechanych 30 kkm nadawały się jeszcze.
 

Jaki silnik w planach?

Pomyślę o tych hamulcach - jeszcze mam czas. Może faktycznie coś znajdę i sam zregeneruje bo już raz sam robiłem ;).

A co do A6 C7 jeszcze nie wiem. Chodzi mi po głowie V6 TDI + Q ale nie poczytałem jeszcze o silnikach. 

Edytowane przez Gac3k
Opublikowano
W dniu 20.02.2022 o 03:36, Gac3k napisał:

Dziękuję. Właśnie ja kiedyś widziałem, jedna rzecz mnie martwi temp pracy do +80*C. W upalne dni na autostradzie może być chyba tam trochę cieplej. Długo z tą matą jeździsz ?

Od grudnia więc na razie nie długo

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)

2022.04.21

Autko śmiga cały czas jako daily. Co się kręci aktualnie:

1) Wymiana N75 na nowy Ori co by się audi lepiej zbierało.

2) Tunel 2Din skompletowany czeka na ciepłe dni i trochę wolnego czasu

3) Felgi 18stki wróciły z malowania na kolor shadow chrome. Nakładam właśnie ceramikę. Do tego zakupiłem nówki Lato Uniroyal Rainsport 5 w rozmiarze 225/45r18 XL. 

IMG_20220421_201826.thumb.jpg.e0b22e12d32ae28bb29011ee75a6fd25.jpg

IMG_20220421_195554.thumb.jpg.cf9faf465fd2f323bf97df40a842a07a.jpg

IMG_20220421_195542.thumb.jpg.8485131b368c44ab74a95dc1dd816b19.jpg

Poprzedni stan i kolor:

IMG_20220320_130804__01.thumb.jpg.7e7352735df4e77b1c818de5c4f0e1ee.jpg

Tu już czekają na montażIMG_20220422_194546.thumb.jpg.530b6e2d3381d9383ffba246e363ba96.jpg

 

 

Edytowane przez Gac3k
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Tadam

IMG_20220423_100113.thumb.jpg.a7981ab412f3b922f4f1dd42445c3cca.jpg

Opublikowano
W dniu 20.02.2022 o 03:36, Gac3k napisał:

Dziękuję. Właśnie ja kiedyś widziałem, jedna rzecz mnie martwi temp pracy do +80*C. W upalne dni na autostradzie może być chyba tam trochę cieplej. Długo z tą matą jeździsz ?

Ja wykleiłem tzw armaflex i nic się z tym nie dzieje.

W dniu 21.04.2022 o 20:07, Gac3k napisał:

2022.04.21

Autko śmiga cały czas jako daily. Co się kręci aktualnie:

1) Wymiana N75 na nowy Ori co by się audi lepiej zbierało.

2) Tunel 2Din skompletowany czeka na ciepłe dni i trochę wolnego czasu

3) Felgi 18stki wróciły z malowania na kolor shadow chrome. Nakładam właśnie ceramikę. Do tego zakupiłem nówki Lato Uniroyal Rainsport 5 w rozmiarze 225/45r18 XL. 

IMG_20220421_201826.thumb.jpg.e0b22e12d32ae28bb29011ee75a6fd25.jpg

IMG_20220421_195554.thumb.jpg.cf9faf465fd2f323bf97df40a842a07a.jpg

IMG_20220421_195542.thumb.jpg.8485131b368c44ab74a95dc1dd816b19.jpg

Poprzedni stan i kolor:

IMG_20220320_130804__01.thumb.jpg.7e7352735df4e77b1c818de5c4f0e1ee.jpg

Tu już czekają na montażIMG_20220422_194546.thumb.jpg.530b6e2d3381d9383ffba246e363ba96.jpg

 

 

225/45 to za duży profil na te opony jak coś.

Opublikowano
3 godziny temu, Ivanek napisał:

Ja wykleiłem tzw armaflex i nic się z tym nie dzieje.

225/45 to za duży profil na te opony jak coś.

Dlaczego ? Na takich kupiłem poprzednią B7 teraz kupiłem też 225/45R18 XL i jest gitara. A co do osłony to pewnie też tak zrobię . Dzięki.

A z autkiem wczoraj działy się czary-mary. Strzelił bąka dymnego jak się zatrzymałem. Poczytałem i może to być EGR, chłodniczka spalin ewentualnie turbo puszcza olej od gorącej strony lub olej w dolocie... Będzie grzebane ;) 

Opublikowano (edytowane)

Zalecane do 18 jest jak się nie mylę 235/40. 

Edytowane przez Ivanek
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
W dniu 21.02.2022 o 12:30, george napisał:

Między tarczami 312 a 320 nie ma różnicy. Obecnie przód na tarczach OZ/Textar i klockach Ferodo jest poniżej 600 zł. Jarzma 569 pewnie 100 zł, swoje zaciski kupiłem 200 zł pod 320 zł. Kwestia stanu, ale 200-250 zł.

 

O szczelność, puszczające olej ubije Ci wtryski.

Przekonałeś mnie. Przy wymianie felg na lato zobaczyłem obraz nędzy i rozpaczy moich hamulców więc po namyśle zamówiłem u @rs dziadek komplet 320/288 :banan::banan::banan:

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
Godzinę temu, Gac3k napisał:

Przekonałeś mnie. Przy wymianie felg na lato zobaczyłem obraz nędzy i rozpaczy moich hamulców więc po namyśle zamówiłem u @rs dziadek komplet 320/288 :banan::banan::banan:

Najlepsze jest to, jak ja szukałem coś większego od 288 to myślałem i jarzmach 312mm ale cena jarzm była taka sama co całych zacisków 320mm, nie zastanawiałem się i nie żałuję :p 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

2022.04.27 

Mimo że wymieniłem śruby na nowe ocynkowane to kolega mnie namówił aby wpadły nakładki na śruby.  Tak więc foto before/after: 

1324746508_IMG_20220426_1946101.thumb.jpg.7f5e5d8f568cb278fb4bafa8c4af57e6.jpg

 

188655554_IMG_20220426_1947301.thumb.jpg.3104cf1a88b25ef27c9f0f3e0098821e.jpg

Opublikowano

Ja wczoraj;p 

Screenshot_20220427-140516.thumb.jpg.2abe0b82aaf151a353bd0e346f849937.jpg

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

2022.05.15 I cyk wpadło radio 2 din. Do tego tunel bez uchwytu na telefon. 

Podczas montażu zorientowałem się że climatronic 2 din, który kupiłem to 1 din przycięty przez jakiegoś rzemieślnika... Ma ktoś ramkę 2Din climatronica z grzankami d*pami na handel w bdb stanie ?

Przed

IMG_20220514_163252.thumb.jpg.3a85054d385eb2e47f2e61d989a2c36f.jpg

Po

IMG_20220515_142029.thumb.jpg.dde62c4f61ec7dd09963894dc3bb2ec8.jpg

Opublikowano
Godzinę temu, Gac3k napisał:

Podczas montażu zorientowałem się że climatronic 2 din, który kupiłem to 1 din przycięty przez jakiegoś rzemieślnika... Ma ktoś ramkę 2Din climatronica z grzankami d*pami na handel w bdb stanie ?

@Exmi ma ładny panel 

 

  • Lubię to 1
Opublikowano

Jak już 2 DIN to rns-a bym wrzucił. Wiem ci mówię,  bo kiedyś się w to bawiłem.  A efekt 10000 razy lepszy niż ten co masz. 

Opublikowano

Dobre audi...
Dzięki za numery gumek bo czeka mnie też wymiana u siebie :)

1259426242_IMG_20220205_1054321.thumb.jpg.7b7f478696e52556e5a2b8fbc5a5d09a.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...