AIDS Opublikowano 31 Stycznia 2022 Opublikowano 31 Stycznia 2022 Cześć Pisze pierwszy post i mogę nie być szczegółowy ale postaram się dobrze opisać mon problem. Mianowicie: nabyłem a4b7 z 2007r, po kilku dniach zaświecił się check (uboga mieszanka) z autem nic się nie działo do czasu serwisu olejowego(wiadomo filtry, oleje postawa po zakupie) po odebraniu auta od kolegi który ma zakład od razu zauważyłem że brakuje mu mocy i w okolicy 3-3.5 tys ob. Auto szarpie i słychać syczenie z intercoolera. Wróciłem, kolega podpia kompa i nic, 0 błędów, przejechaliśmy się kilka km a komputer nic nie pokazał. Postanowiliśmy że pojeżdżę trochę może jakiś błąd wyskoczy to wrócę na diagnozę kompem. Wyjechalem, dawałem mu trochę po garach aż intercooler rozwaliło, wróciłem na lawecie :/. Kolega wymienił, mówił że szarpanie w tym zakresie minęło ale na wyższych obrotach czasem się pojawia. Przeczyścił przepustnice, przedmucham przepływka i mówił że przeszło. Odebrałem i faktycznie było ok do czasu wymiany akumulatora, po wymianie odpaliłem auto i problem wrócił. Auto czasem na luzie nie wkręcalo się powyżej 4 tys a czasem kręcił się norlamnie ale już pod czas jazdy jakby się dusił i szarpał przy około tych 3 tys. Przejeździłem tak trochę i np. Na trasie 6 bieg gaz w podłodze i max 180km h po ponownym podlaczwniu kompa pokazał się błąd czujnika temp. Silnika, po przeczysczeniu go błąd zniknął ale objawy nie. Wróciłem do domu na drugi dzień wszystko ok lecz po 2 dniach znowu check ale jeździł normalnie aż do czasu kiedy usunąłem błąd. Po ponownym odpaleniu znów auto zamuliło. Nie mam już pomysłów co wymienić co zrobić żeby zdjagnozowac problem.. Może ktoś mi coś podpowie. Pozdrawiam
przem8 Opublikowano 31 Stycznia 2022 Opublikowano 31 Stycznia 2022 Szklana kula milczy. Logi na początek, a więcej o tym w dziale diagnostyka.
AIDS Opublikowano 1 Lutego 2022 Autor Opublikowano 1 Lutego 2022 Cześć. Właśnie chce zrobić ale nie bardzo ma u kogo.. dzisiaj podłączyłem OBD2 z apką na tel. żeby zaobserwować jaki jest przepływ powietrza przez przepływkę i było około 130 mg a koretka krótkoterminowa paliwa to około 8% to też chyba w normie. Może podpowiesz czy logi mogę zrobić takim małym urządzeniem z aplikacją czy muszę do jakiegoś mechanika/elektronika samochodowego się udać?
przem8 Opublikowano 1 Lutego 2022 Opublikowano 1 Lutego 2022 Vcds do pobrania z forum. Do samych logów zwykły kable z viakena około 70-80zł, a jak chcesz wszystkie moduły obsługiwać to hex can od skośnookich za 150 lub u nas za około 250-300zł. W razie co zapraszam, zrobię logi i może jeszcze coś wywróżę.
AIDS Opublikowano 1 Lutego 2022 Autor Opublikowano 1 Lutego 2022 (edytowane) Jeżeli masz taka możliwość to mógłbym podjechać, może jakoś się dotoczę bo objawy mam teraz prawie cały czas.. :/ Edytowane 1 Lutego 2022 przez AIDS
AIDS Opublikowano 1 Lutego 2022 Autor Opublikowano 1 Lutego 2022 to rzut beretem hehe. A w godzinach późno popołudniowych zastanę Cię w domu?
przem8 Opublikowano 1 Lutego 2022 Opublikowano 1 Lutego 2022 1 minutę temu, AIDS napisał: to rzut beretem hehe. A w godzinach późno popołudniowych zastanę Cię w domu? Odezwij się na PW.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się