Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zwarcie, wszystkie kontrolki się świecą.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam problem z moją audi a4 b7 2005r avant. Mianowicie, ostatnio przy próbie wyjęcia kluczyka, silnik dalej pracował świeciły się wszystkie kontrolki wskazując na błędy ABS, ESP, ciśnienie oleju, niezamknięcie wlewu paliwa itd. Po chwili silnik zgasł jednak kontolki dalej się świecą. Myślałem, że problemem może być kostka stacyjki, wymieniłem ją na nową. Po złożeniu wszystkiego, wydawało się że jest ok. Na następny dzień gdy chciałem otworzyć auto, kluczyk nie działał. Gdy otworzyłem ręcznie auto, wszystkie kontrolki cały czas się świeciły, więc problem powrócił. Dodam, że przed tym jak to się pojawiło, kilka dni wcześniej przestał mi działać sensor parkowania z tyłu, w trakcie jazdy głośniczek sam zaczął piszczeć, po pewnym czasie przestał. Ponadto mam problem z wodą w tylnej klapie, na pewno nie jest to ramię od wycieraczki, bo było to wymieniane, obstawiam albo źle wklejoną tylną szybę (co było robione w serwisie), albo woda dostaje się przez światło stop. Jednak nie wiem czy te usterki mogą być jakoś powiązane. Znalazłem na youtubie film z tym samym problemem, jednak autor nie odpisuje. Może ktoś już się z tym spotkał i może coś podpowiedzieć. Załączam link do filmiku: zwarcie

Opublikowano

Podłącz pod komputer i sczytaj błędy. To jest podstawa diagnozowania.

Opublikowano

No właśnie chwilowo nie mam jak, tylko pytanie czy na kompie nie pokaże tylko tych błędów co sie wyświetlają na liczniku, bo to wygląda jak jakies zwarcie. 

Opublikowano

Jeżeli jest zwarcie to pokaże gdzie.

Opublikowano

Dzięki za odpowiedź, spróbuję ogarnąć kompa. A przy okazji masz może pomysł co mogło by dobrze działać z moją audi, chodzi o kabel do diagnostyki np coś z alledrogo

Opublikowano

 

 

Opublikowano

Kolego mam ten sam problem u siebie w b7 2.0 tdi. Na początku sporadycznie auto mrygalo xenonami i innymi światłami i przestawało potem zaczęło się z kontrolkami na liczniku znaleziono zwarcie w przejściu z Komory silnika do kabiny kable zabezpieczone było brak usterki ale po 3 tygodniach temat wrócił z tym że auto zachowuje się jak by był włączony zapłon a kluczyki w kieszeni i wtedy nie reaguje na pilota jak od centralnego swiaca się xenony bo są na automacie aż tak rozładowało mi aku bo nie wiedziałem że tak prawie całą noc było i po naładowaniu i wsadzeniu aku od razu się zapaliły światła i wszystko na liczniku bez kluczyków w stacyjce do tego przestało działaś wszystko co jest elektryczne czyli el. Szyby, multifunkcja w kierownicy, sterownie lusterek, kierunkowskazy itp wentylator od klimy cały czas chodzi pomimo tego że klimą jest wyłączona. Na tą chwilę auto stoi u mechanika i jak do tej pory miejsce gdzie było poprzednio zwarcie jest ok odłączony mce stacyjka itp i dalej to samo jeszcze dodam że auto nie dało się zgasić trzeba było go zadusić biegiem. Błędy jakie są to jedynie związane z linia can że pracuje w trybie jedno przewodowym ale nie znaleziono usterki ale ten błąd był już wcześniej zanim zaczęło się to dziać 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...