szydlos007 Opublikowano 7 Lutego 2022 Opublikowano 7 Lutego 2022 Cześć, otóż borykam się z problemem ciężko pracującej kierownicy w Q5 8r 2009 rok quattro 2.0 tdi. W tym aucie jest tak od dobrych 3 lat, ale nikt nic nie robił w tym kierunku żeby to poprawić. Kierownica nie przeskakuje, pracuje równo lecz trzeba użyć trochę siły. Maglownica, pompa i przewody suche. Lecz mechanik stwierdził iż pompa na 90 % się kwalifikuje do wymiany. Przyłożył stetoskop do pompy wspomagania i podobno hałasuje/rzęzi. Jak wy to widzicie ? Jeśli pompa to jaka ? Nowa czy regenerowana ze sprawdzonej firmy ? Jakie ciśnienie ona robi ?
Dev Opublikowano 7 Lutego 2022 Opublikowano 7 Lutego 2022 odepnij krzyzak spod kierownicy i sprawdz jak działa jeden i drugi zwykle sa zatarte
szydlos007 Opublikowano 15 Lutego 2022 Autor Opublikowano 15 Lutego 2022 Mechanik sprawdzał i według niego krzyżaki pracują lekko. Przy skręcaniu kierownicą na wolnych obrotach słychać rzężenie pompy jednak, czyli to chyba ona będzie winowajczynią. Masz może wiedzę jaki symbol musi mieć ta pompa ?
szydlos007 Opublikowano 15 Lutego 2022 Autor Opublikowano 15 Lutego 2022 Niestety nie miałem okazji widzieć jak to sprawdził.
szydlos007 Opublikowano 15 Lutego 2022 Autor Opublikowano 15 Lutego 2022 WAUZZZ8RXAA049509 Cena oryginałów poraża z tego co widziałem ale pewności nie mam czy dobrze patrzyłem , chyba będzie trzeba uderzyć w zamiennik , tylko jaki ?
Dev Opublikowano 15 Lutego 2022 Opublikowano 15 Lutego 2022 8R0 145 155 S lub 8R0 145 154 B najlepiej wychodzi bosch ok 1000 lub Meyle ok 700
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się