Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nie równa praca na wolnych obrotach AWX


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kupiłem za naprawdę śmieszne pieniądze Audi A4 B6 1.9 TDI 130KM AWX. Auto nie równo pracuje na wolnych obrotach (dołączam filmik), pali na widok kluczyka. W zbiorniku była ropa z olejem plus przybyło oleju i podejrzenie padło na Vacum pompę ale po jej wymianie jest nadal to samo. Z bratem ściągnęliśmy pokrywę od wałka okazało się że tam też jest ropa, głównie na pierwszym cylindrze, czyżby uszczelniacze pompowtryskiwaczy padły?

 

Opublikowano

korekty ?

Opublikowano (edytowane)
9 minut temu, Dev napisał:

korekty ?

Powiem szczerze nie mam czym sprawdzić. Do Francuzów mam kompa, do grupy Vag oprócz starego v-scana którego zapomniałem nawet jak używać nic więcej nie mam. V-scan oprócz błędu czujnika świateł stopu nic więcej nie widzi... A jak w tym sprawdzić korekty nie pamiętam... Mam zamiar wyciągnąć wtryski, zawieźć je na sprawdzenie i wymienić gumki i podkładki

Edytowane przez Luke16
Opublikowano

kup byle co do tego auta i sprawdz jakie błędy itp itd

Opublikowano
11 minut temu, Dev napisał:

kup byle co do tego auta i sprawdz jakie błędy itp itd

Polecisz mi coś na szybko by spokojnie Vaga obsłużyło? 

Opublikowano
3 minuty temu, Luke16 napisał:

Polecisz mi coś na szybko by spokojnie Vaga obsłużyło? 

kup sobie VCDSa na olxie

Opublikowano (edytowane)
W dniu 20.02.2022 o 23:39, Dev napisał:

kup sobie VCDSa na olxie

Vcds dzisiaj dotarł, zrobiłem diagnostykę, błędów zero nadal, ale po pomiarach zgłupiałem totalnie... Poniżej filmiki, czyżby pompowtryskiwacz numer 2 zdechł?

 

BXUtvM-K5ZM

 

Edytowane przez Luke16
Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, Luke16 napisał:

czyżby pompowtryskiwacz numer 2 zdechł?

Nie, nr 1 :wink: Chodź i 3 też nie za dobrze wygląda. A właściwie to raczej ich uszczelnienie bym obstawiał albo wiązka szczególnie ten 1.

Tu nie ma co głupieć, mosz to ewidentny powód zachowania się tego silnika czyli nie równe obroty.

Edytowane przez Pieterb
Opublikowano (edytowane)
30 minut temu, Pieterb napisał:

Nie, nr 1 :wink: Chodź i 3 też nie za dobrze wygląda. A właściwie to raczej ich uszczelnienie bym obstawiał albo wiązka szczególnie ten 1.

Tu nie ma co głupieć, mosz to ewidentny powód zachowania się tego silnika czyli nie równe obroty.

Wczoraj właśnie nowe uszczelnienia wleciały. Konektotki też podoginalem bo były luźne. A dlaczego nie dead 1 i dwa skoro nr 2 w ogóle nie zmienia wartości?

W skrócie najlepszym rozwiązaniem jest wymienić nr 1 z tego co rozumie?

Sorki za może głupie pytania ale od X lat siedzę ale w Renault. TDI moje pierwsze ?

Edytowane przez Luke16
Opublikowano (edytowane)
11 godzin temu, Luke16 napisał:

W skrócie najlepszym rozwiązaniem jest wymienić nr 1 z tego co rozumie?

Tak ale skoro piszesz że nowe uszczelnienia wleciały tzn że coś nie poszło jak należy po prostu. I gniazdo nie szczelne.

 

11 godzin temu, Luke16 napisał:

A dlaczego nie dead 1 i dwa skoro nr 2 w ogóle nie zmienia wartości?

Bo 2 nie tylko 1 i 3. Korekty na plus są beeee. A ponieważ na pierwszym poza skalą na + to któryś komp musi ściągnąć w dół i ściągnął 2. Tu też co prawda na 100 procent nie będzie pewności czy na nim też wsio Oki. Ale narazie trzeba by się zająć tymi co mają korekty na +.

 

Zresztą o tym na forum z miliard postów pewnie bo każdy kto ma tdi na pompkach pewnie wcześniej czy później miał z tym do czynienia. Tak samo jak i ja.

Edytowane przez Pieterb
Opublikowano
Godzinę temu, Pieterb napisał:

Korekty na plus są beeee

Dzięki już wiem wszystko ? zacznę od wymiany jedynki bo właśnie na nim po zdjęciu pokrywy było w ciul ropy i wyglądał źle. Po wymianie uszczelniaczy na chwilę się uspokoił a potem znowu pracuje jak pracuje. Zacznę od jedynki ?

Opublikowano

Pompki na wierzchu. Teraz pytanie za sto punktów silnik AWX kod pompki 038130073Q. Znalazłem sporo pompek z tym oznaczeniem ale zamiast Q było np AJ czy one są zamienne czy musi być Q?

Opublikowano

AJ to nie bo to do avb idą takie.

Moim zdaniem próblem masz w gnieździe a nie w pompce. Ale żeby to wykluczyć tak na 100% to trzeba by ją zamienić miejscami z inną.

Opublikowano
9 minut temu, Pieterb napisał:

AJ to nie bo to do avb idą takie.

To akurat przykład. Brachol kupił ze sprawnego auta i zobaczymy co to da

Opublikowano

Właśnie coś dziwnego się teraz wydarzyło. Zmieniłem jedynkę ze sprawnego auta było bez zmian ale za to 3 i 4 były bliskie 0. Zmieniłem miejscami 1 z 2 i teraz 1 i 3 ma prawie 3 na plusie a 2 i 4 trzy na minusie. Praca silnika bez zmian. Powoli zaczynam sądzić że uszczelka pod głowicą padła

Opublikowano
2 godziny temu, Luke16 napisał:

Powoli zaczynam sądzić że uszczelka pod głowicą padła

He,  nie czytasz chyba dokładnie tego co Ci napisałem. Może ktoś inny Cię przekona.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...