bbetoon Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Cześć chłopaki parę dni temu wymieniłem w swojej b5 amortyzatory, odboje, łożyska przednie i tylne a i tarcze z klockami z tyłu. I sie zaczęło coś dziwnego dziać bo wyruszyłem w drogę na prom do Rostock i jak wyjechałem w Gliwic na autostradę to to jak przekroczyłem prędkość 100 km/h to zaczęło mi trząść kierownica i to dość mocno a jak prędkość zwiększałem do 140 km/h to mniej trzęsło kierownica ale po jakiś 100 km przejechanych zatrzymałem sie i zacząłem oglądać czy w przednim zawieszeniu wszystko jest dobrze ale nie było bo drążek kierownicy z sworznia zaczął wychodzić wiec dokręciłem śrubę i pojechałem dalej i sie zatrzymałem po jakiś 20 km to dalej wychodził to zajechałem do warsztat to mechanik wbił mi drążek kierowniczy do sworznia i dokręcił z dwóch stron ale nie powiedział czemu może mi tak trząść kierownica to ruszyłem dalej w drogę i dalej to samo sie działo i tak na tej dolegliwości przejechałem 1900 km i sie zastanawiam co to może być i jak to naprawić może ktoś z was mi pomoże dzięki z góry bo się boje jeździć tym autem
soolek Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Chyba masz odpowiedź. Skoro końcówka drążka "nie trzymała", miała luz, to luz miało koło i "jechało własnym torem", czyli mogło trzaść/wpadać w wibracje. Sprawdź raz jeszcze tą końcówkę - pewnie do wymiany.
bbetoon Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2009 ale jak na początku zaczęło trząść a później jak do mechanika zajechałem i on wbił ja i dokręcił i miałem te same przyczyny to może być tylko końcówka drążka???? czy są możliwości ze przez mechanika który zakładał mi zawieszenie jest coś nie tak ???
Daimos Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Podjedź do pierwszej lepszej stacji diagnostycznej na szarpaki i będziesz wiedział czy końcówki są ok.
bbetoon Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2009 to powiem dokładnie co i jak było w czwartek mechanik mi amortyzatory wymieniał a w piątek byłem na przeglądzie i nic mi nie wykryto a w sobotę jak w podroż wyruszyłem to od razu jak na autostradę wjechałem zaczęło mi kierownica trząść i drążek zaczął wychodzić tak do 130 km bo zajechałem do mechanika to on wszystko dokręcił i z drążkiem było dobrze a jak dojechałem do celu czyli następne 1700 km to drążek cały czas sie trzyma ale dalej mi trzęsie kierownica
soolek Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Opublikowano 21 Kwietnia 2009 A czy po dokręceniu drążka była zbieżność ustawiana? Jeśli nie, to radzę ustawić, sprawdzić wyważenie kół na wszelki wypadek i ... ewentualnie szukać dalej, jeśli nie pomoże, bo z fusów to za dużo nie wywróżymy.
bbetoon Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2009 dobra chłopaki znalazłem co jest nie tak na jednym kole odważniki mi odpadły i temu tak trzęsło bo wziąłem kumplowi z auto sciągłem kola i do mnie założyłem to zaczęliśmy jechać u mnie wtedy przestało trząść kierownica a kumplowi zaczęło :PPP i jak sie przyjrzałem to dwa odważniki z prawego kola mi spadły :PP ale taki lol z takiego powodu żeby trzęsło nigdy bym nie pomyślał :PP :polew: [br]Dopisany: 21 Kwiecień 2009, 16:41_________________________________________________A i temat można zamknąć :PPP
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się