griga-st 5 Opublikowano 27 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2010 BPW(chyba nie da rady w opisie dwoch naraz).Gniazda-mam rozumiec glowica,czy sa wprasowane tuleje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość leonikers Opublikowano 27 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2010 Twój motorek to BPW czy BFB ?? Jak BPW to do sprawdzenia gniazda pompowtrysków ( liche , jednopunktowe ich mocowanie powoduje wyrabianie się gniazd przez kiwające się pompki). Ale da sie wymienić same gniazda czy trzeba całą głowicę szukać? i czy to możliwe że uszczelniacze pompowtryskiwaczy są po 50zł ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 27 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2010 Ktoś podobno regeneruje głowice z wyrobionymi gniazdami poprzez tulejowanie, ale to wieści niepotwierdzone. Jak się dobrze poszuka to za 2 kpln można znaleźć nówkę sztukę . Głowica BPW jest taka sama jak w AWX,AVF,AJM :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
griga-st 5 Opublikowano 27 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2010 Czyli co , nowa glowica -a wszystko inne to polsrodki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość leonikers Opublikowano 27 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2010 czy może mi ktoś napisać w końcu bo na całym forum nie mogę tego znaleźć co to są te uszczelniacze pompowtryskiwaczy? wrzucam screena z ETKA dla ułatwienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 28 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 Są to oringi na pompkach, te na screenie to nie są pompowtryskiwacze tylko wtryskiwacze , dlatego ich tam nie ma :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marewel 3 Opublikowano 28 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 W 2.5 raczej nie ma tych uszczelek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
griga-st 5 Opublikowano 28 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 W 2.5 raczej nie ma tych uszczelek. Co prawda w temacie jest ALL,ale chodzi tutaj glownie(jesli dobrze rozumiem) o 2.0 tdi, i to tez nie wszystkie tylko BPW. Jade jutro do domu(ok.1300km) ,wymiana uszczelek pod PD da cos,czy raczej nie ryzykowac? Co tam sie wlasciwie dzieje? Peka,wyrabia,szlifuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 28 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 Pisałem już kiedyś: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=143395.msg1720350#msg1720350 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
griga-st 5 Opublikowano 29 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2010 Pisałem już kiedyś: Link do tematu raczej nic konkretnego nie wnosi... (o co chodzilo z tym "wyrabianiem"?)pozd[br]Dopisany: 28 Październik 2010, 12:39_________________________________________________Z jakim momentem dokrecac pompki i z jakim dekiel od klawiatury? Pozaglondam w przyszlym tygodniu jak to w rzeczywistosci wyglada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrazZ 0 Opublikowano 29 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2010 W 2.5 raczej nie ma tych uszczelek. Co prawda w temacie jest ALL,ale chodzi tutaj glownie(jesli dobrze rozumiem) o 2.0 tdi, i to tez nie wszystkie tylko BPW. Jade jutro do domu(ok.1300km) ,wymiana uszczelek pod PD da cos,czy raczej nie ryzykowac? Co tam sie wlasciwie dzieje? Peka,wyrabia,szlifuje? Wymiana oringów na pewno pomoże, lecz jeśli masz wyrobione gniazda to niestety nie na długo. Po czym poznać że wyrobione? Po wyjęciu PD przejedź palcem po ściankach gniazd - jeśli są wyrobione to na pewno to poczujesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
griga-st 5 Opublikowano 31 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 Zaryzykowalem i polecialem jednak dieslem.Zrobilem 2kkm ze srednia predkoscia 140-200 km/h.I wiecie co,NIE PRZYBYLO ANI GRAMA oleju Czyli co jednak DPF...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cristoforo 2 Opublikowano 2 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 W 2.5 raczej nie ma tych uszczelek. Co prawda w temacie jest ALL,ale chodzi tutaj glownie(jesli dobrze rozumiem) o 2.0 tdi, i to tez nie wszystkie tylko BPW. Jade jutro do domu(ok.1300km) ,wymiana uszczelek pod PD da cos,czy raczej nie ryzykowac? Co tam sie wlasciwie dzieje? Peka,wyrabia,szlifuje? Wymiana oringów na pewno pomoże, lecz jeśli masz wyrobione gniazda to niestety nie na długo. Po czym poznać że wyrobione? Po wyjęciu PD przejedź palcem po ściankach gniazd - jeśli są wyrobione to na pewno to poczujesz to normalne , że się wyrabiają gniazda PD tylko teraz zalezy jak mocno w sumie to się wyrabia tylko jedna strona, tam gdzie jest większa siła naciski robią się tzw rowki wyczuwalne pod palcem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
griga-st 5 Opublikowano 6 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 3,4kkm -ani pol milimetra nie przybylo/ubylo Wniosek-2.0tdi na pompkach z pdf-em nie nadaje sie do jazdy "wokol komina" (Chyba ze to,co dolalo to sie spalilo ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel_majki 19 Opublikowano 6 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 Wniosek-2.0tdi na pompkach z pdf-em nie nadaje sie do jazdy "wokol komina" To jest bardzo słuszny wniosek generalnie każde auto z DPF na pokładzie jeżdżone na krótkich dystansach ma z nim problemy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 6 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 Zaryzykowalem i polecialem jednak dieslem.Zrobilem 2kkm ze srednia predkoscia 140-200 km/h.I wiecie co,NIE PRZYBYLO ANI GRAMA oleju Czyli co jednak DPF...? srednia predkosc 200 km/h czyli momentami jechales 300 km/h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
griga-st 5 Opublikowano 6 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 OK "srednia" to zle slowo, "przedzial" bedzie bardziej odpowiednie w tym przypadku PS 208 to max wg GPS ile moj BPW pojedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się