Mushak Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Witam, Pare dni temu przyuważyłem drobne, wręcz punktowe wgięcie w tylnich drzwiach kilka/-naście centymetrów pod klamką. Pochodzenie nieznane, choć lakier wydaje się być nienaruszony, więc raczej przyciśnięte niż uderzone (np. odprysk kamienia). Mało widoczne, zauważalne głównie z powodu załamania światła na lakierze w jasnym świetle. No ale jest. Czy takie coś nadaje się do "naprostowania", czy to raczej wymiana całych drzwi (nie wiem jakie są możliwości rozłożenia drzwi i dostania się do tego miejsca, bo najpewniej to głównie warunkuje sprawę)? Oczywiście jest to drobiazg, ale myślę o podpolerowaniu/lakierowaniu kilku otarć i zadrapań, które otrzymałem w prezencie na rozmaitych hipermarketowych parkingach, więc można by to może za jednym zamachem. Maciek
mireko Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Jeśli to jest tylko wklęśnięcie-podobno pomaga nagrzanie tego miejsca suszarką, a potem schłodzenie CO2 lub jakimś zimnym gazem.Poszukaj na You Tube-coś tam było o takich rzeczach. Właśnie znalazłem-świeża sprawa. http://www.joemonster.org/filmy/4171/Jak_usunac_niewielkie_wgniecenia_w_samochodzie
studziany Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Jeśli to jest tylko wklęśnięcie-podobno pomaga nagrzanie tego miejsca suszarką, a potem schłodzenie CO2 lub jakimś zimnym gazem.Poszukaj na You Tube-coś tam było o takich rzeczach. Właśnie znalazłem-świeża sprawa. http://www.joemonster.org/filmy/4171/Jak_usunac_niewielkie_wgniecenia_w_samochodzie Watpie ze takie cos da rade naprawic malutkie niewidoczne wrecz wgniecenie. To moze zdac egzamin tylko wtedy, gdy wgniecenie jest spore (szybkie ochłodzenie do ekstremalnie niskiej temp. bardzo nagrzanej blachy tworzy znaczne naprężenia skurczowe w blasze co pozwala na wyciagniecie wgniecenia). Na malej powierzchni roznica pomiedzy silami wewnetrznymi utowrzonymi w b;asze bedzie mala co niepozwoli na samoistne wyciagniecie blachy. Witam, Pare dni temu przyuważyłem drobne, wręcz punktowe wgięcie w tylnich drzwiach kilka/-naście centymetrów pod klamką. Pochodzenie nieznane, choć lakier wydaje się być nienaruszony, więc raczej przyciśnięte niż uderzone (np. odprysk kamienia). Mało widoczne, zauważalne głównie z powodu załamania światła na lakierze w jasnym świetle. No ale jest. Czy takie coś nadaje się do "naprostowania", czy to raczej wymiana całych drzwi (nie wiem jakie są możliwości rozłożenia drzwi i dostania się do tego miejsca, bo najpewniej to głównie warunkuje sprawę)? Oczywiście jest to drobiazg, ale myślę o podpolerowaniu/lakierowaniu kilku otarć i zadrapań, które otrzymałem w prezencie na rozmaitych hipermarketowych parkingach, więc można by to może za jednym zamachem. Maciek W malych wgniecenieach ( o ile dobrze rozumiem ze chodzi o malutkie wgneicenie) gdy lakier nie jest uszkodzony mozna probowac napraw przez blacharza ale jedynym wyjsciem moze jednak okazac sie zaszpachlowanie zagiecia. Jesli to nie jest konieczne to radzilbym raczej pozostawic tak jak jest bez zadnej ingerencji w blacharke czy to mechaniczna czy lakiernicza. pozdrawiam
zbychzz Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Opublikowano 20 Kwietnia 2009 ja bym bał się takiej metody z nagrzewaniem i chłodzeniem z powodu lakieru.
Flyer Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Sa firmy, ktore bardzo szybko usuwaja takie wgniecenia jesli lakier nie jest naruszony. Poszukaj w swojej okolicy czegos takiego.
loco87 Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Opublikowano 21 Kwietnia 2009 ZAlezy jak tam kąt sie utworzyl. Jak nawet jest maly ale ostry to będzie problem zeby to zrobic od zew.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się