Skocz do zawartości
IGNOROWANY

diagnostyka 1.8t bfb


monopollo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Posiadam a4 b7 1.8t z instalacją lpg kme mam wrażenie ostatnio że jedzie słabo od dołu, dopiero czuć wiekszą moc od góry. Zrobiłem logi według poradnika:

Grupy 001, 003: http://vaglogi.pl/log-001_003_C58oD2.html
Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_d261mFs.html
Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_n7TjI9.html
Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_2aYeFt.html
Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_94a25a5.html
Grupy 090, 093: http://vaglogi.pl/log-090_093_550F8P.html

x

Po każdym logowaniu dynamicznym pojawiał się błąd:

16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached

P0299 - 002 - Lower Limit Exceeded

Oczywiście po każdym logowaniu go usuwałem. Co może być przyczyną? Szczelność była sprawdzana miesiąc temu,  dv był zmieniany, uszczelki wszystkie od turbo, kolektora były wymieniane. N75 wymieniony na Pierburg ale na czasie założe jeszcze ori. Turbo po regeneracji. Dodatkowo odkąd kupiłem auto to podczas przyśpieszania jest dziwny dźwięk. Czy pompa sai/ zawór kombi może powodować ten dźwięk/problemy?

Edytowane przez monopollo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak turbo seria to program z d*py bo zadane doładowanie górą takie, że k03 nie wyrabia.

Edytowane przez pelonek1
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie tego dźwięku, to raczej normalne po programie bo turbo trochę więcej dmucha.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, pelonek1 napisał:

Jak turbo seria to program z d*py bo zadane doładowania górą tyle że k03 nie wyrabia.

Z tego co pamiętam to po programie nie było tego błędu ale znowu się pojawił ale ręki nie dam uciąć, był robiony z pół roku temu.  Wyłączył programowo przepływkę i góre obrotów zrobił lepszą. Twoim zdaniem turbo nie wyrabia takiego doładowania? Inni ile robili na serii+ kat+ wtryski bex+tip nierdzewka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież widać, że górą nie wyrabia bo zadane doładowanie dużo większe niż rzeczywiste i N75 na maksa wysterowany.

Zaraz Ci wrzucę mojego loga 115+118 silnik BFB na bezpiecznym programie robionym przez kolegę z forum @Łukasz13 którego polecam, tylko wtryski z BEXa mam zmienione, reszta seria na dzień dzisiejszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz tutaj moje logi, porównaj sobie, więcej to turbo nie dmuchnie, nie ma szans.

http://vaglogi.pl/log-115_118_R09T29m.html

 

Edytowane przez pelonek1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, monopollo napisał:

Wyłączył programowo przepływkę i góre obrotów zrobił lepszą.

Co to za czarodziej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ile byś chciał zrobić z tej seryjnej, nędznej turbiny? Wstaje dobrze i więcej górą nie wyda. Skoro turbo nie osiąga tego co chce soft to wkoncu wyrzuci ten błąd co masz i żadne n75 Ci nie pomoże. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, pelonek1 napisał:

Masz tutaj moje logi, porównaj sobie, więcej to turbo nie dmuchnie, nie ma szans.

http://vaglogi.pl/log-115_118_R09T29m.html

 

U mnie jest delikatnie mocniejsze tylko i turbo po regeneracji to aż tak drastycznie "z d*py" program chyba nie jest napisany? 

 

36 minut temu, pelonek1 napisał:

Przecież widać, że górą nie wyrabia bo zadane doładowanie dużo większe niż rzeczywiste i N75 na maksa wysterowany.

Zaraz Ci wrzucę mojego loga 115+118 silnik BFB na bezpiecznym programie robionym przez kolegę z forum @Łukasz13 którego polecam, tylko wtryski z BEXa mam zmienione, reszta seria na dzień dzisiejszy.

I dodatkowo mam sztywny tip, bez kata.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, monopollo napisał:

U mnie jest delikatnie mocniejsze tylko doładowanie i turbo po regeneracji to aż tak drastycznie "z d*py" program chyba nie jest napisany? 

 

I dodatkowo mam sztywny tip, bez kata.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież program robi się pod to co pozwala silnik/osprzęt. Jak widać po Twoim logu już od 4480 obr turbo zaczyna nie wyrabiać i tak jest do końca.

Dla k03 o 0,2 bara górą więcej to dużo i jak widać tyle jej brakuje żeby wyrobiła za zadanym ciśnieniem, także nie pisz że program nie jest z d*py i że tylko masz trochę mocniejszy program niż u mnie :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

46 minut temu, pelonek1 napisał:

Przecież program robi się pod to co pozwala silnik/osprzęt. Jak widać po Twoim logu już od 4480 obr turbo zaczyna nie wyrabiać i tak jest do końca.

Dla k03 o 0,2 bara górą więcej to dużo i jak widać tyle jej brakuje żeby wyrobiła za zadanym ciśnieniem, także nie pisz że program nie jest z d*py i że tylko masz trochę mocniejszy program niż u mnie :P

Przyszedłem na to forum by się poradzić co i jak a nie się kłócić o to czy program dobry czy nie. Program raczej okej tylko coś może nie domagać, zanim oddam auto na remap to wolę posprawdzać wszytko. Szczelność jeszcze raz sprawdzę bo chyba przy tym wyniku przepływaka zaniża ? Co masz u siebie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, monopollo napisał:

Program raczej okej.

Szczelność jeszcze raz sprawdzę bo chyba przy tym wyniku przepływaka zaniża ? Co masz u siebie ?

Program może byłby ok ale nie do tego turbo.

Około 160 g/s powinno być, u Ciebie mało jest. To mój log

http://vaglogi.pl/log-002_033_0I44v8d.html

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej to jakbyś wgrał serię, później logi i jak wszystko ok to wtedy jakiś zdrowy program.

Edytowane przez pelonek1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 13.04.2022 o 22:22, pelonek1 napisał:

Program może byłby ok ale nie do tego turbo.

Około 160 g/s powinno być, u Ciebie mało jest. To mój log

http://vaglogi.pl/log-002_033_0I44v8d.html

 

Właśnie chyba było po zrobieniu programu 160g/s. Wywaliłem Sai i zawór kombinowany i zrobiłem jeszcze raz test szczelności i raczej na pewno jest szczelnie. Wynik się trochę poprawił ale nie w 100 %. Spróbuję może jeszcze n75 podmienić i we wtorek na remap+ usunięcie checka z Sai. Zrobiłem logi i chyba jest trochę lepiej nie? 

http://vaglogi.pl/log-115_118_2gbA8Q.html

http://vaglogi.pl/log-033_002_lXR7e3.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wysterowanie n75 masz już na maxa więc wydajność turbiny też jest wykorzystana do granic. Na tym setupie nic więcej nie ugrasz, jasne czy jeszcze cos dopisać? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, przem8 napisał:

Wysterowanie n75 masz już na maxa więc wydajność turbiny też jest wykorzystana do granic. Na tym setupie nic więcej nie ugrasz, jasne czy jeszcze cos dopisać? 

Nic nic :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...