Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Klima nie chłodzi co może być przyczyną


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Sprawdz temperaturę parownika, ona jest istotnym czynnikiem pracy klimy, po kilku minutach pracy na LO powinno być około1,5 do 3 stopni C.

Opublikowano

O ciśnieniach i temperaturze parownika pisałem już początkiem tematu. Dalej tego nie sprawdziłeś?...

Skoro kompresor robi ciśnienie to chwyć chociaż za rurkę przy dyszy czy jest zimna. Jak będzie wyraźnie zimna to nie ma bata coś klapy nie przestawiają.

Opublikowano
1 godzinę temu, Ghamax napisał:

O ciśnieniach i temperaturze parownika pisałem już początkiem tematu. Dalej tego nie sprawdziłeś?...

Skoro kompresor robi ciśnienie to chwyć chociaż za rurkę przy dyszy czy jest zimna. Jak będzie wyraźnie zimna to nie ma bata coś klapy nie przestawiają.

Łapałem , rurka robi się chłodna ale nie jest zimna tak jak powinna jakby chciała a nie mogła

Opublikowano (edytowane)

Najlepiej to by było podpiąć pod maszynę i zobaczyć jakie jest ciśnienie LP i HP. Przy okazji odessać czynnik, sprawdzić w jakim stanie jest dysza i ją od razu wymienić.

LP jak będzie schodziło do powiedzmy 2 bar to jest spoko i raczej zająłbym się klapami. Sprawdź jeszcze tą temperaturę parownika jaką pokazuje po powiedzmy 3-5min pracy na klimatyzacji.

 

....A na sam koniec się okaże, że maszyna odessie może 200g czynnika bo jest nieszczelność....

Bo skoro klapy niby w porządku, kompresor jakieś ciśnienia chce robić, a rurka jest zaledwie lekko schłodzona...

Edytowane przez Ghamax
Opublikowano
W dniu 25.04.2022 o 20:52, Ghamax napisał:

Najlepiej to by było podpiąć pod maszynę i zobaczyć jakie jest ciśnienie LP i HP. Przy okazji odessać czynnik, sprawdzić w jakim stanie jest dysza i ją od razu wymienić.

LP jak będzie schodziło do powiedzmy 2 bar to jest spoko i raczej zająłbym się klapami. Sprawdź jeszcze tą temperaturę parownika jaką pokazuje po powiedzmy 3-5min pracy na klimatyzacji.

 

....A na sam koniec się okaże, że maszyna odessie może 200g czynnika bo jest nieszczelność....

Bo skoro klapy niby w porządku, kompresor jakieś ciśnienia chce robić, a rurka jest zaledwie lekko schłodzona...

Parownik sprawdzony , 14 stopni pokazał , zamówiłem osuszacz i dławik 

Opublikowano

 zrobiłem test klap dodatkowo , nie napotkałem na żadne błędy 

Opublikowano

Temat zakończony , auto mrozi , kompresor okazał się totalnie zajechany

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...