mk4 Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Jak w temacie. Modyfikacja IC (dodanie drugiego prawego 8E0 145 806 Q) i podpięcie do turbiny standardowej.. czy ktoś może powiedzieć czy wszystko spasuje.. bo nie bardzo wiem czy jest różnica w układzie wyjść wejść turbiny..(szerokości)? bo jak tak przeglądałem ETKE nie widzę zbytnio różnicy ale proszę o potwierdzenie. mam już prawie części jakie zapodał jaro4444w tematach http://www.a4-klub.pl/smf/b7_blb_koncepcja_na_dlubniecie_parcha_odslona_druga-t59308.30.html oraz http://www.a4-klub.pl/smf/all_b7_jaki_silnik_wybrac_do_mocy_ok_200_km_w_20_tdi-t71211.0.html i chce wykonać 1 stopień moda .. kolejna to wymiana turbiny na 03G 145 702 H
peter22 Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Opublikowano 21 Kwietnia 2009 jak masz takie części jak napisał Jaro4444 to wszystko pasi , jedynie belka łącząca IC jeśli nie będzie od 2.0 tdi 170KM bedzie trzeba przespawac
mk4 Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2009 nie no spoko o części się nie martwię bo są z A4 170 ale czy podłącze to aktualnie o turbiny standardowej 140 w BLB .. jeszcze nie mam z BRD
jaro4444 Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Jeśli chcesz zachować turbinę od BLB czyli GT1749VA to nie będzie pasować P&P. Musisz dorobić sobie przejściówkę z szybkozłączki na wąż (takie jakie sprzedaje Kowicz) ale na wąż 46 mm, a nie na 35-36 mm (takie robione są to turbin od 101, 110, 115 KM). Zamów po prostu u Kowicza przejściówkę na wąż 46 mm
mk4 Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2009 przejściówkę z szybkozłączki na wąż (takie jakie sprzedaje Kowicz) ale na wąż 46 mm dzięki jaro4444 za kolejną poradę w takim razie zgłoszę się do Kowicz'a po przejściówkę na wąż 46 mm
turdzi Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Opublikowano 22 Kwietnia 2009 mk4 ja bym ci doradzil tez abys zrobil to wszystko za jednym razem tzn. poczekaj , dokup turbo od BRD i wtedy rob konwersje.Oszczedzisz czas pare groszy na ponowne przeprogramowanie i komplikacje z tymi przjscowkami.
jaro4444 Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Do drugiego IC nie musi na razie nic programować. Limitery temperaturowe jak nie będą ingerować w dawki to automatycznie auto nie będzie puchnąć jak będzie gorąco na zewnątrz
turdzi Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Do drugiego IC nie musi na razie nic programować. Limitery temperaturowe jak nie będą ingerować w dawki to automatycznie auto nie będzie puchnąć jak będzie gorąco na zewnątrz no dokladnie o to mi chodzilo bo po co dwa racy wydawac na program
mk4 Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2009 hmm muszę się zastanowić w takim razie,powoli zacząć gromadzić cześć, żeby tak naraz nie wywalać gotówki... mam prawie wszystko oprócz rury łączącej oba IC, (koleś sprzedał bo ktoś na plac przyjechał do niego ;/) no i teraz poszukiwania takiej rury;/ może w bliżej czerwca uda się z turbina....
peter22 Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Opublikowano 23 Kwietnia 2009 hej szukaj od 2.0 tfsi ja i jaro4444 takie kupiliśmy i zostały przerobione tak aby pasowały. Pozdrawiam
mk4 Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2009 hej szukaj od 2.0 tfsi ja i jaro4444 takie kupiliśmy i zostały przerobione tak aby pasowały. Pozdrawiam a jakich modyfikacji trzeba dokonać ?? wydaje mi się bezpieczniejsze rozwiązanie gotowa ori rura z 2.0 TDI 170 KM (ciężko znaleźć)
jaro4444 Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Opublikowano 23 Kwietnia 2009 a jakich modyfikacji trzeba dokonać ?? wydaje mi się bezpieczniejsze rozwiązanie gotowa ori rura z 2.0 TDI 170 KM (ciężko znaleźć) Obciąć od Twojej starej rury mocowanie na wspornik przedniej poduszki silnika i przyspawać go migomatem do nowej rury. Rurę od BRD znajdziesz bez problemu w ASO za ok 800 zł
mk4 Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2009 a jakich modyfikacji trzeba dokonać ?? wydaje mi się bezpieczniejsze rozwiązanie gotowa ori rura z 2.0 TDI 170 KM (ciężko znaleźć) Obciąć od Twojej starej rury mocowanie na wspornik przedniej poduszki silnika i przyspawać go migomatem do nowej rury. Rurę od BRD znajdziesz bez problemu w ASO za ok 800 zł nie no 800 pln to im nie oddam .. problem w tym, że większość sprzedających nie wie do czego to ma , macie może jakieś zdjęcie przykładowe jakie jest w BRD or oznaczenie? aha bo w ETCE widzę taki opis "z" oraz "bez" blaszanej osłony zespołu napędowego ma to jakieś znaczenie?
turdzi Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Opublikowano 24 Kwietnia 2009 a jakich modyfikacji trzeba dokonać ?? wydaje mi się bezpieczniejsze rozwiązanie gotowa ori rura z 2.0 TDI 170 KM (ciężko znaleźć) Obciąć od Twojej starej rury mocowanie na wspornik przedniej poduszki silnika i przyspawać go migomatem do nowej rury. Rurę od BRD znajdziesz bez problemu w ASO za ok 800 zł a czy nie prosciej jest po prostu przerobic to wzmocnienie orginalne jak i tak masz spawac i ciac wiec odciac orginalny kawalek rury i wspawac kolanko ?
mk4 Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2009 a jakich modyfikacji trzeba dokonać ?? wydaje mi się bezpieczniejsze rozwiązanie gotowa ori rura z 2.0 TDI 170 KM (ciężko znaleźć) Obciąć od Twojej starej rury mocowanie na wspornik przedniej poduszki silnika i przyspawać go migomatem do nowej rury. Rurę od BRD znajdziesz bez problemu w ASO za ok 800 zł a czy nie prosciej jest po prostu przerobic to wzmocnienie orginalne jak i tak masz spawac i ciac wiec odciac orginalny kawalek rury i wspawac kolanko ? generalnie nie chce nic spawać dlatego szukam od 170 KM A4 TDI ... żeby dopasować ori
peter22 Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Opublikowano 24 Kwietnia 2009 powiem ci tak u nas nie widać ze to jest przerobione wiec po co tyle szukac. od 2.0 TFSI jest łatwiej dorwać na allegro. ale to twój wybór .
jacekdk Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Witam, Jak sie posuwa projekt ? mam pare pytan: 1. Jaki jest powod wymiany na inna turbine ? 2. nie lepiej zamontowac jeden duzy IC ? Pozdrawiam
mk4 Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Witam, Jak sie posuwa projekt ? mam pare pytan: 1. Jaki jest powod wymiany na inna turbine ? 2. nie lepiej zamontowac jeden duzy IC ? Pozdrawiam mój projekt się zatrzymał.... inne priorytety ... części przejął siemmian ) podejście takie jak jaro4444... bardziej uderzenie w ori... niż dokładanie centralnego... (teoretycznie przy sprzedaży jak ktoś zobaczy aż tak modyfikowany samochód to wiadomo poco komu taki mod ) powód... jak zawsze większe kopyto ... już niebawem Marek będzie pakował turbo z BRD 170 kucy i kalibrował bryczkę pod 200 koników... ja pewnie na przyszły rok ;/ a plany były słodkie ;(
peter22 Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Opublikowano 3 Sierpnia 2009 na 2 IC juz sie fajnie jezdzi . jak ja znajde do siebie wtryski BJ w dobrej cenie to tez pod 200KM mam nadzieje da rade
Jarol Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Opublikowano 4 Sierpnia 2009 A czy koś ma informacje do jakiej mocy wystarczą takie dwa boczne intercoolery ( dual SMIC ) w silniku TDI?? Czy dadzą rade np. do 220km?? Za pare dni też będe montował prawy IC do swojego auta mam nadzieje że do B6 wszystko będzie bez więksego problemu pasować.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się