Audine Opublikowano 26 Kwietnia 2022 Opublikowano 26 Kwietnia 2022 Witam. Borykam się z problemem długiego nagrzewania się silnika i spadającej temperatury. Zastanawia mnie działanie zaworu podciśnienia N345, który steruje pracą gruszki zaworu EGR, która z kolei porusza klapą jego chłodnicy spalin. Przy jakiej temperaturze płynu chłodzącego / innych warunkach spaliny powinny zostać skierowane na chłodnicę przez wspomnianą klapę? Nie pamiętam jaką dokładnie miałem temperaturę podczas testu, ale w granicach 50 stopni i po chwili od uruchomienia silnika klapa przestawiła się na obieg przez chłodniczkę (grzanie dużego obiegu zamiast dogrzewania silnika). Może ktoś ma co do tego spostrzeżenia.
Rabbi Opublikowano 28 Kwietnia 2022 Opublikowano 28 Kwietnia 2022 (edytowane) W dniu 26.04.2022 o 21:59, Audine napisał: Witam. Borykam się z problemem długiego nagrzewania się silnika i spadającej temperatury. Zastanawia mnie działanie zaworu podciśnienia N345, który steruje pracą gruszki zaworu EGR, która z kolei porusza klapą jego chłodnicy spalin. Przy jakiej temperaturze płynu chłodzącego / innych warunkach spaliny powinny zostać skierowane na chłodnicę przez wspomnianą klapę? Nie pamiętam jaką dokładnie miałem temperaturę podczas testu, ale w granicach 50 stopni i po chwili od uruchomienia silnika klapa przestawiła się na obieg przez chłodniczkę (grzanie dużego obiegu zamiast dogrzewania silnika). Może ktoś ma co do tego spostrzeżenia. Spróbuj wypiąć wtyczkę z tego zaworu na kilka(naście) minut jazdy i zobacz czy lepiej się nagrzewa. I daj znać co i jak Edytowane 28 Kwietnia 2022 przez Rabbi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się