DamianQ97 Opublikowano 4 Maja 2022 Opublikowano 4 Maja 2022 Witam. Auto to audi a5 2008 3.0 tdi zawieszenie 1 BE. Zalozylem sprezynych eibach pro kit -25/20 na slabe juz amorki ale wtedy nie bylo wyjscia. Auto zaczelo plywac w zakretach i zle sie prowadzi, ponoc seryjne amortyzatory spelniaja swoja role i prowadzenie jest duzo lepsze. Mysle nad seria sachs 313 364 alternatywnie bilstein b8 ale to juz cena prawie 70% wieksza. Ktos poradzi czy seryjne amorki faktycznie sie nadaja?
DivaynEays Opublikowano 4 Maja 2022 Opublikowano 4 Maja 2022 23 minuty temu, DamianQ97 napisał: Witam. Auto to audi a5 2008 3.0 tdi zawieszenie 1 BE. Zalozylem sprezynych eibach pro kit -25/20 na slabe juz amorki ale wtedy nie bylo wyjscia. Auto zaczelo plywac w zakretach i zle sie prowadzi, ponoc seryjne amortyzatory spelniaja swoja role i prowadzenie jest duzo lepsze. Mysle nad seria sachs 313 364 alternatywnie bilstein b8 ale to juz cena prawie 70% wieksza. Ktos poradzi czy seryjne amorki faktycznie sie nadaja? seryjne 1BE (lub ich odpowiedniki) tak, nadaja sie, choc lepiej bedzie do dzialac z 1bv/1bd
DamianQ97 Opublikowano 4 Maja 2022 Autor Opublikowano 4 Maja 2022 Obecnie mam 1Be, z tym ze auto to a5 a nie a4. Mysle wlasnie bo nie wiadomo jak dlugo jeszcze autko bede mial moze rok,moze dwa lata a ladowac komplet przod bilsteina b8 gdzie pewnie po czasie bedzie trzeba tył i wydawac 2,5k mi sie nie usmiecha gdzie moge po prostu kupic ori jakie byly za ok 550zl i powinienem sie cieszyc lepszym prowadzeniem przez samo obnizenie auta
Dev Opublikowano 4 Maja 2022 Opublikowano 4 Maja 2022 28 minut temu, DamianQ97 napisał: Witam. Auto to audi a5 2008 3.0 tdi zawieszenie 1 BE. Zalozylem sprezynych eibach pro kit -25/20 na slabe juz amorki ale wtedy nie bylo wyjscia. Auto zaczelo plywac w zakretach i zle sie prowadzi, ponoc seryjne amortyzatory spelniaja swoja role i prowadzenie jest duzo lepsze. Mysle nad seria sachs 313 364 alternatywnie bilstein b8 ale to juz cena prawie 70% wieksza. Ktos poradzi czy seryjne amorki faktycznie sie nadaja? daj VIN auta, coś dopasujemy
DamianQ97 Opublikowano 4 Maja 2022 Autor Opublikowano 4 Maja 2022 Teraz, Dev napisał: daj VIN auta, coś dopasujemy WAUZZZ8T08A017383
Dev Opublikowano 4 Maja 2022 Opublikowano 4 Maja 2022 (edytowane) przód - 8T0 413 031 AF tył - 8T0 513 035 M chyba ze chcesz 1BV to: przód - 8T0 413 031 Q tył - 8K0 513 035 L Edytowane 4 Maja 2022 przez Dev
DamianQ97 Opublikowano 4 Maja 2022 Autor Opublikowano 4 Maja 2022 6 minut temu, Dev napisał: przód - 8T0 413 031 AF tył - 8T0 513 035 M czyli właśnie SACHS 313 364, taki też mam obecnie założony. Pytanie czy faktycznie one dadzą radę
Dev Opublikowano 4 Maja 2022 Opublikowano 4 Maja 2022 2 minuty temu, DamianQ97 napisał: czyli właśnie SACHS 313 364, taki też mam obecnie założony. Pytanie czy faktycznie one dadzą radę bez problemu
DamianQ97 Opublikowano 4 Maja 2022 Autor Opublikowano 4 Maja 2022 7 minut temu, Dev napisał: bez problemu Lepszy bedzie od wersji sline 1BV 8T0 413 031 Q czy 1BE tzn 8T0 413 031 AF. Biorac pod uwage ze tyl mam zwykly od 1BE
Dev Opublikowano 4 Maja 2022 Opublikowano 4 Maja 2022 co nie załozysz to i tak bedzie lepiej od tego co jest teraz 1
DamianQ97 Opublikowano 4 Maja 2022 Autor Opublikowano 4 Maja 2022 9 minut temu, Dev napisał: co nie załozysz to i tak bedzie lepiej od tego co jest teraz Ok to skusze sie na nowe sachsy, bo obecne sa bardzo slabe to mam nadzieje ze jak wymienie bedzie sie duzo lepiej prowadzic i nie plywac w zakrecie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się