Skocz do zawartości
IGNOROWANY

utrata mocy


krzysiek121

Rekomendowane odpowiedzi

Problem polega na tym ze jadę sobie chwile i samochód normalnie przyśpiesz po czym nie wiem odcina turbinę jakby i nie przyśpiesza 

dodam ze jak zgaszę auto to dalej to samo chwile normalnie a później znowu nie przyśpiesz 

Może ktoś miał coś podobnego i wie jak to naprawić 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Geometria w turbo

2. Podciśnienia

3. Szczelność dolotu

4. N75

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, krzysiek121 napisał:

Problem polega na tym ze jadę sobie chwile i samochód normalnie przyśpiesz po czym nie wiem odcina turbinę jakby i nie przyśpiesza 

dodam ze jak zgaszę auto to dalej to samo chwile normalnie a później znowu nie przyśpiesz 

Może ktoś miał coś podobnego i wie jak to naprawić 

 

dodam ze nie zapala sie Check Engine

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I nie bedzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym zaczął od drugiego punktu, czyli podciśnienia. Gdyby geometria była winna czy N75 to występowało by szarpanie, a nie całkowite odcięcie turbo, tak przynajmniej ma brat w B7..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, Langista napisał:

Gdyby geometria była winna  to występowało by szarpanie, a nie całkowite odcięcie turbo, tak przynajmniej ma brat w B7..

I tu jesteś w błędzie. Na podstawie jednego przypadku nie wrzucaj innych do tego samego wora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

map sensor u mnie tez takie cos powodowal ze odcinalo moc, ale nie musialem odpalac ponownie auta.

moc wracala po paru sekunach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, przem8 napisał:

I tu jesteś w błędzie. Na podstawie jednego przypadku nie wrzucaj innych do tego samego wora.

 

no syf na kierownicy - trzeba rozruszać jeżdżąc w stylu mocno gaz / puszczasz gaz,

a jak już coś się rozrusza to na autobahne, 4 bieg i pełny sandał non stop od 2 do 4 tyś obr - aby sadzę wypalić

 

I potem jeździć dynamicznie! a nie jak dziadek ;D, bo TDI tego nie lubi....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Homiczek napisał:

I potem jeździć dynamicznie! a nie jak dziadek ;D, bo TDI tego nie lubi....

Znam klienta co tak jeździł cały czas, a i tak geometria niedomagała. W końcu wirnik się poddał i pociągnęło olej ale pacjent przeżył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...