Nowak50 Opublikowano 16 Maja 2022 Opublikowano 16 Maja 2022 Witam, Mam problem z przepływomierzem a mianowicie auto nie ma mocy w górnym zakresie obrotów, po podpięciu VAGA pojawił się błąd 17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground P1144 - 35-10 Pierwsza rzecz jaką zrobiłem to podmieniłem w sumie 6 przepływek na 2 różnych szrotach i za każdym razem błąd nie znika. Od razu po usunięciu pojawia się znowu. Kolejną rzeczą, którą wykonałem to miernikiem sprawdziłem prądy i wyszło: - napięcie akumulatora 12,4V - ładowanie około 14,35V Podczas samego zapłonu z odpiętą wtyczką - pin 2 + masa - 12,4V - pin 2 +3 - 12,37V - pin 4 + masa - 5,01V - pin 4 + 3 - 5,0V Podczas samego zapłonu z wpiętą wtyczką - pin 2 + 5 - 1,8V Podczas biegu jałowego z wpiętą wtyczką - pin 2 + 5 - 1,89V Wiązka na pierwszy rzut oka wygląda w porządku. Co mogę jeszcze wykonać aby zdiagnozować problem ? Myślałem żeby wykonać sprawdzenie ciągłości obwodu pomiędzy przepływomierzem a ECU. Ma może ktoś rozpiskę pinów przy ECU ? Tutaj jeszcze logi które wykonałem: Statyczny: Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_mk77A6.html Grupa 007: http://vaglogi.pl/log-007_e8RNxa5.html Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_eL66Wx2.html Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_56BwI6.html Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_CyrYgS.html Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_XY0ipkr.html Grupa 018: http://vaglogi.pl/log-018_Y3v006.html Grupa 023: http://vaglogi.pl/log-023_r6DGyHW.html Grupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_5lZ56U4.html Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_OhrW55.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_KF6LK4r.html Basic settings: Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_6er8a.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_14V8D.html
nadybek Opublikowano 17 Maja 2022 Opublikowano 17 Maja 2022 Światło wsteczne dziala poprawnie??? Zerknij na bezpiecznik F31.
Nowak50 Opublikowano 17 Maja 2022 Autor Opublikowano 17 Maja 2022 Światła wsteczne nie działają ale wiązałem tą usterkę z niedawną wymianą sprzęgła i stawiałem na czujnik przy skrzyni, który mogli uszkodzić. Bezpiecznik cały. Masz może jakiś schemat tego obwodu ? Rozumiem, że trzeba prześledzić cały obwód i znaleźć uszkodzony przewód.
nadybek Opublikowano 17 Maja 2022 Opublikowano 17 Maja 2022 (edytowane) Przeczytalem 2 raz Twoj pierwszy post i napiecie jest na wtyczce wiec to nie to. Napiecia na odpowiednich pinach masz ok. Obejrzyj jeszcze dobrze wtyczke, pociagnij za przewody moze ktorys sie na jednym druciku trzyma. Jak masz checi to mozesz przedzwonic przewody do ecu: Przewód czarno niebieski (pin 2) to zasilanie po stacyjce przez bezpiecznik F31 Przewod brazowo bialy (pin 3) idzie na pin 49 ecu. Jest to masa ecu. Przewod bialo fioletowy ( pin 4) idzie na pin 30 ecu Przewod zielono brazowy (pin 5) idzie na pin 68 ecu. Edytowane 17 Maja 2022 przez nadybek
Nowak50 Opublikowano 18 Maja 2022 Autor Opublikowano 18 Maja 2022 Sprawdziłem jeszcze raz bezpiecznik nr 31 i okazało się, że styki nie łączyły. Wyczyściłem styki i problem ze światłami wstecznymi oraz przepływomierzem znikł. Zrobione ponad 200 km w trasie i auto idzie jak przecinaczek. Wielkie dzięki za pomoc ?
janekkozak1 Opublikowano 15 Czerwca 2023 Opublikowano 15 Czerwca 2023 W dniu 18.05.2022 o 21:14, Nowak50 napisał(a): Sprawdziłem jeszcze raz bezpiecznik nr 31 i okazało się, że styki nie łączyły. Wyczyściłem styki i problem ze światłami wstecznymi oraz przepływomierzem znikł. Zrobione ponad 200 km w trasie i auto idzie jak przecinaczek. Wielkie dzięki za pomoc ? Mam identyczny problem styki na bezpieczniku nie łączyły czy jak rozbierałeś skrzynkę z bezpiecznikami? U mnie światła wsteczne działają
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się