Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błąd G70, brak mocy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Mam problem z przepływomierzem a mianowicie auto nie ma mocy w górnym zakresie obrotów, po podpięciu VAGA pojawił się błąd

17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground
            P1144 - 35-10

Pierwsza rzecz jaką zrobiłem to podmieniłem w sumie 6 przepływek na 2 różnych szrotach i za każdym razem błąd nie znika. Od razu po usunięciu pojawia się znowu.

Kolejną rzeczą, którą wykonałem to miernikiem sprawdziłem prądy i wyszło: 

 - napięcie akumulatora 12,4V
- ładowanie około 14,35V

Podczas samego zapłonu z odpiętą wtyczką
- pin 2 + masa - 12,4V
- pin 2 +3 - 12,37V
- pin 4 + masa - 5,01V
- pin 4 + 3 - 5,0V

Podczas samego zapłonu z wpiętą wtyczką
- pin 2 + 5 - 1,8V

Podczas biegu jałowego z wpiętą wtyczką
- pin 2 + 5 - 1,89V

Wiązka na pierwszy rzut oka wygląda w porządku.

 

Co mogę jeszcze wykonać aby zdiagnozować problem ? 

Myślałem żeby wykonać sprawdzenie ciągłości obwodu pomiędzy przepływomierzem a ECU. Ma może ktoś rozpiskę pinów przy ECU ? 

Tutaj jeszcze logi które wykonałem: 

 Statyczny:
Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_mk77A6.html
Grupa 007: http://vaglogi.pl/log-007_e8RNxa5.html
Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_eL66Wx2.html
Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_56BwI6.html
Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_CyrYgS.html
Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_XY0ipkr.html
Grupa 018: http://vaglogi.pl/log-018_Y3v006.html
Grupa 023: http://vaglogi.pl/log-023_r6DGyHW.html
Grupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_5lZ56U4.html
Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_OhrW55.html
Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_KF6LK4r.html

Basic settings:
Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_6er8a.html
Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_14V8D.html

Opublikowano

Światło wsteczne dziala poprawnie???

Zerknij na bezpiecznik F31.

1652806087436..thumb.jpg.53ebe78ab75e83bbd25eb6a4bd3e7d3b.jpg

Opublikowano

Światła wsteczne nie działają ale wiązałem tą usterkę z niedawną wymianą sprzęgła i stawiałem na czujnik przy skrzyni, który mogli uszkodzić. Bezpiecznik cały.  

Masz może jakiś schemat tego obwodu ? Rozumiem, że trzeba prześledzić cały obwód i znaleźć uszkodzony przewód. 

Opublikowano (edytowane)

Przeczytalem 2 raz Twoj pierwszy post i napiecie jest na wtyczce wiec to nie to. Napiecia na odpowiednich pinach masz ok. Obejrzyj jeszcze dobrze wtyczke, pociagnij za przewody moze ktorys sie na jednym druciku trzyma.

Jak masz checi to mozesz przedzwonic przewody do ecu:

Przewód czarno niebieski (pin 2) to zasilanie po stacyjce przez bezpiecznik F31 

Przewod brazowo bialy (pin 3) idzie na pin 49 ecu. Jest to masa ecu.

Przewod bialo fioletowy ( pin 4) idzie na pin 30 ecu

Przewod zielono brazowy (pin 5) idzie na pin 68 ecu.

1652824675166..thumb.jpg.f44e0511ff3b116eb705d809995ea20b.jpg

 

 

 

 

Edytowane przez nadybek
Opublikowano

Sprawdziłem jeszcze raz bezpiecznik nr 31 i okazało się, że styki nie łączyły. Wyczyściłem styki i problem ze światłami wstecznymi oraz przepływomierzem znikł.

Zrobione ponad 200 km w trasie i auto idzie jak przecinaczek.

Wielkie dzięki za pomoc ?

 

 

Opublikowano
W dniu 18.05.2022 o 21:14, Nowak50 napisał(a):

Sprawdziłem jeszcze raz bezpiecznik nr 31 i okazało się, że styki nie łączyły. Wyczyściłem styki i problem ze światłami wstecznymi oraz przepływomierzem znikł.

Zrobione ponad 200 km w trasie i auto idzie jak przecinaczek.

Wielkie dzięki za pomoc ?

 

 

Mam identyczny problem styki na bezpieczniku nie łączyły czy jak rozbierałeś skrzynkę z bezpiecznikami? U mnie światła wsteczne działają 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...