Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T BFB Pytanie o korekty paliwa


Robozz

Rekomendowane odpowiedzi

Może jakieś trefne paliwo, a jak nie i napinacz nie hałasuje to już grubsze problemy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj sprawdziłem kanał 020 na zimnym i wszędzie były 0. Dopiero jak się silnik nagrzał  stuki zaczęły się pojawiać. Z tym, że np. raz były większe na 4 cylindrze a raz na 2 itd. Świece jak na 20k kilometrów źle nie wyglądały (pfr6q)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakie powinny być korekty paliwowe długie w bloku 032?  tzn jakie wartości są dopuszczalne? bo wiem, ze najlepiej jak blisko 0% 
U mnie jest w pierwszej kolumnie, 2.4% , a w drugiej -4,7% to w normie?
chyba tak skoro sterownik nie wywala błędu, ale też idealnie nie jest?
wiem, że przyczyn może być wiele, ale czy te wartości są w miarę ok?
1.8t bfb 

Edytowane przez michall51
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

59 minut temu, michall51 napisał(a):

U mnie jest w pierwszej kolumnie, 2.4% , a w drugiej -4,7% to w normie?

Jak na LPG to bdb.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.09.2023 o 00:01, pelonek1 napisał(a):

Jak na LPG to bdb.

tak na LPG, 
Jakie powinny być, aby było git??
Na PB będą inne niż na LPG?

Edytowane przez michall51
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, michall51 napisał(a):

Jakie powinny być, aby było git??

Takie jak Twoje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...