Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż Schowka pasażera z zmieniarką


Dbaluch

Rekomendowane odpowiedzi

  Witam kolegów , mam problem tzn wymieniam schowek pasażera  że zwykłego na taki z zmieniarką , w tym schowku  w którym jest oryginalnie zmieniarką jest  za  zmieniarką  fabryczne miejsce żeby  schowek przykręcić   śrubką   lecz ja  przy swoim aucie nie widze  nigdzie miejsca  za schowkiem w stelażu deski żeby rą śrubkę wkręcić , zmieniarka w jakimś tam stopniu obciąża schowek i żeby zachować sztywność i stabilność tego schowka  dobrze by było  go w tym miejscu przykręcić  lecz jak ?  Jeśli ktoś z kolegów z forum jest w temaćie  to proszę o pomoc 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem, z tyłu schowka od spodu (przy stopach) są dwie śruby do jego zamocowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz bez tej śrubki nad zmieniarką się obejść,jest zbędna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

56 minut temu, Langista napisał:

Z tego co wiem, z tyłu schowka od spodu (przy stopach) są dwie śruby do jego zamocowania.

Tak wiem o tych śrubach , od dołu są dwie i od góry  jak otworzymy klape schowka są trzy śrubki  lecz ten schowek ma jeszcze jedno miejsce  żeby go przykręcić tzn po wyjęciu zmieniarki dokładnie za nią jest jeszcze jedna śrubka do wkręcenia lecz u mnie w aucie w stelarzu deski  nie mam jej gdzie wkręcić , no chyba że źle patrzę to proszę mnie oświećić 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, pila24 napisał:

Możesz bez tej śrubki nad zmieniarką się obejść,jest zbędna.

No tak tylko zauważyłem że jak nie ma tej śrubki za zmieniarką to wkład schowka jest mniej stabilny ze względu na  fakt że zmieniarka  znacząco obciąza schowek , wydaje mi się że jeśli było by to bez róznicy  to fabryka nie robiła by sobie zachodu, problemu i kosztów   żeby w jednym schowku dawać dodatkowe mocowanie a w drugim schowku go nie dawać 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Dbaluch napisał:

No tak tylko zauważyłem że jak nie ma tej śrubki za zmieniarką to wkład schowka jest mniej stabilny ze względu na  fakt że zmieniarka  znacząco obciąza schowek , wydaje mi się że jeśli było by to bez róznicy  to fabryka nie robiła by sobie zachodu, problemu i kosztów   żeby w jednym schowku dawać dodatkowe mocowanie a w drugim schowku go nie dawać 

Takie małe sprostowanie,  Ta śrubka jest za zmieniarką a nie nad 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Dbaluch napisał:

No tak tylko zauważyłem że jak nie ma tej śrubki za zmieniarką to wkład schowka jest mniej stabilny ze względu na  fakt że zmieniarka  znacząco obciąza schowek , wydaje mi się że jeśli było by to bez róznicy  to fabryka nie robiła by sobie zachodu, problemu i kosztów   żeby w jednym schowku dawać dodatkowe mocowanie a w drugim schowku go nie dawać 

Zmienarka waży naprawdę mało,musiał byś z 30kg do schowka upchać to może by się zerwał po roku jeżdżenia po dziurach. Poza tym schowek ze zmieniarką ma mniejszą pojemność niż standardowy.Masz podgląd jak wygląda schowek w aucie mojej siostry w którym zmieniałem na taki pod zmieniarkę,wypchany na maxa od kilku lat. Wszystko jest stabilne bez tej śrubki.

20190920_111005.thumb.jpg.15d52ea0210a4d87131783927e9f31c7.jpg

Edytowane przez pila24
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

44 minuty temu, pila24 napisał:

Zmienarka waży naprawdę mało,musiał byś z 30kg do schowka upchać to może by się zerwał po roku jeżdżenia po dziurach. Poza tym schowek ze zmieniarką ma mniejszą pojemność niż standardowy.Masz podgląd jak wygląda schowek w aucie mojej siostry w którym zmieniałem na taki pod zmieniarkę,wypchany na maxa od kilku lat. Wszystko jest stabilne bez tej śrubki.

20190920_111005.thumb.jpg.15d52ea0210a4d87131783927e9f31c7.jpg

To po co inżynierowie  przewidzieli tą śrubkę za zmieniarką.? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam oryginalnie schowek ze zmieniarką i ściągałem go już milion razy i po raz pierwszy słyszę, aby za zmieniarką była jakaś śruba - u mnie są tylko dwie śruby pod schowkiem (w nogach) + 3 za klapą schowka + 1 z prawej strony. Tak, więc niczym się nie przejmuj schowek na pewno nie odpadnie bez tej śruby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Dbaluch napisał:

To po co inżynierowie  przewidzieli tą śrubkę za zmieniarką.? 

Byś mnie o to zapytał ?‍♂️ rób jak uważasz,ja przekazałem moje informacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Lukasz_mk2 napisał:

mam oryginalnie schowek ze zmieniarką i ściągałem go już milion razy i po raz pierwszy słyszę, aby za zmieniarką była jakaś śruba - u mnie są tylko dwie śruby pod schowkiem (w nogach) + 3 za klapą schowka + 1 z prawej strony. Tak, więc niczym się nie przejmuj schowek na pewno nie odpadnie bez tej śruby.

Wiem że nie odpadnie, boję sie tylko tego że będzie  podczas jazdy po dziurach troszkę słyszalny 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, pila24 napisał:

Byś mnie o to zapytał ?‍♂️ rób jak uważasz,ja przekazałem moje informacje.

Za każdą  sugestie i rade  udzielonej z waszej stronny jestem wdzięczny 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Dbaluch napisał:

Wiem że nie odpadnie, boję sie tylko tego że będzie  podczas jazdy po dziurach troszkę słyszalny 

Schowek prócz śrub trzyma się jeszcze na dodatkowych mocowaniach, bólach - nie wiem jak to nazwać - jest na tyle dobrze trzymany przez śruby że nic nie będzie trzeszczeć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

On się trzyma tylko na śrubach.. nie ma żadnych kołków, jedynie pozycjonujące ale one go w ogóle nie trzymają. A ból to chyba jest ale istnienia tego schowka, że specjalny temat powstał o tym, w jaki sposób jest mocowany :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, Langista napisał:

On się trzyma tylko na śrubach.. nie ma żadnych kołków, jedynie pozycjonujące ale one go w ogóle nie trzymają. A ból to chyba jest ale istnienia tego schowka, że specjalny temat powstał o tym, w jaki sposób jest mocowany :grin:

Jeden z kolegów z forum nawet poległ przy demontażu schowka  że względu na śrubke która jest przykręcona za zmieniarką  :wink: tak czy siak  z jakiś przyczyn  ją tam dali , z jakich to ja raczej wiem  bo trzymając schowek w rękach trzymając za wkład schowka  który był uzbrojony już w zmieniarke  słyszałem jak pracuje ten  wkład 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pokaż zdjęciem ten otwór, bo mnie się wydaje, że ktoś już poza fabryką chciał tam dorobić mocowanie, myśląc, że nie będzie stabilnie i zrobił dziurę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobię ale dopiero wieczorem bo narazie nie mam jak 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Lukasz_mk2 napisał:

bólach

miało być "kołkach" - słownik T9 w telefonie robi swoje ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdjęcie z przodu po otwarćiu klapy i drugie foto  zrobione od tyłu 

IMG_20220531_173119.jpg

IMG_20220531_173030.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie, koledzy dla potomnych zamontowałem ten schowek bez mocowania tej śrubki i jak narazie jest ok , nic nie czeszczy ani nie piszczy 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...