Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Poważny problem z xenonami


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Na wstępie proszę o nie wyrzucanie tego tematu bo szukałem i nie znalazłem odpowiedzi.

Mianowicie spaliła mi sie już 4 przetwornica w ksenonie 1 w lewym i 3 w prawym. ( dzisiaj nowa sie spaliła po 1 minucie )

Zauważyłem że dzieje się tak gdy zapale auto i włączam światła to od razu sie nie zapala (przetwornica pada )

na aku tego problemu nie ma, ładowanie w aucie w porządku.

Zaczęło sie tak dziac gdy wymieniłem nowe żarniki - na ori oczywiście.

I tu pytanie czy ma żarnik wpływa na to ? ( niepowinien )

co może być przyczyną przepala sie przetwornic

Opublikowano

a skąd te żarniki jeśli można wiedzieć?

Opublikowano

Na wstępie proszę o nie wyrzucanie tego tematu bo szukałem i nie znalazłem odpowiedzi.

Mianowicie spaliła mi sie już 4 przetwornica w ksenonie 1 w lewym i 3 w prawym. ( dzisiaj nowa sie spaliła po 1 minucie )

Zauważyłem że dzieje się tak gdy zapale auto i włączam światła to od razu sie nie zapala (przetwornica pada )

na aku tego problemu nie ma, ładowanie w aucie w porządku.

Zaczęło sie tak dziac gdy wymieniłem nowe żarniki - na ori oczywiście.

I tu pytanie czy ma żarnik wpływa na to ? ( niepowinien )

co może być przyczyną przepala sie przetwornic

ja bym szukał zwarcia, ale to z kolei powinno palić bezpiecznik a nie przetwornicę :mysli:

Opublikowano

jesli sie pala przetwornice-trzeba sprawdzic napiecie jakie idzie na nie,mozna tez kupic ,albo pozyczyc od kogos zarnik i sprawdzic-wtedy bedziesz wiedzial,czy to wina zarnika

Opublikowano

Wybaczcie OT.

To ori D2S w ASO 170pln kosztuje???

A D1S 800 prawie :shocked:

Wadliwy żarnik raczej nie powinien powodować palenia się przetwornicy - przynajmniej ja się z takim czymś nie spotkałem. Może masz coś nie tak z instalacją skoro przy uruchamianiu auta od razu Ci leci?

Może pora odwiedzić zaprzyjaźnionego elektryka?

Opublikowano

To są żarniki D1S, kostki sprawdziłem i są ok, teoretycznie żarnik nie ma wpływu na przetwornice bo on otrzymuje napięcie z przetwornicy a ona nie dostaje nic zwrotnego z żarnika. Gdyby jednak było wysokie napięcie to najpierw powinien pójsc bezpiecznik później przekaźnik.

Na zapłonie świeciły idealnie , zapalam auto no i po chwili włączam światło i tu już nie pali sie lampa :)

Opublikowano

iskrzenie na zasilaniu przetwornicy, nie żarówki.

Jeśli przetwornica podnosi napiecię z 12 do rzędu tysięcy volt to przy iskrzeniu na 12 voltach na wyjściu pojawia się w tzw "szczycie" kilka razy więcej niż powinno.Trwa to milisekundy,ale wystarczy aby spalić żarnik.

To samo się dzieje jak napięcie ładowania jest za wysokie.

Zastaw w spokoju instalację między przetwornicą a żarnikiem.

Przyjrzyj się zasilaniu przetwornicy, ładowaniu z alternatora.

Jeśli masz kontrolę żarówek, to warto by też zajrzeć do bordnetza.

Opublikowano

Na wstępie proszę o nie wyrzucanie tego tematu bo szukałem i nie znalazłem odpowiedzi.

Mianowicie spaliła mi sie już 4 przetwornica w ksenonie 1 w lewym i 3 w prawym. ( dzisiaj nowa sie spaliła po 1 minucie )

Zauważyłem że dzieje się tak gdy zapale auto i włączam światła to od razu sie nie zapala (przetwornica pada )

na aku tego problemu nie ma, ładowanie w aucie w porządku.

Zaczęło sie tak dziac gdy wymieniłem nowe żarniki - na ori oczywiście.

I tu pytanie czy ma żarnik wpływa na to ? ( niepowinien )

co może być przyczyną przepala sie przetwornic

No i co dalej???

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...