weider91 Opublikowano 1 Lipca 2022 Opublikowano 1 Lipca 2022 Witam, panowie niedługo będę w posiadaniu Audi S4 3.0 TFSI CTUB 333KM S-TRONIC wiadomo ze Stanów Zj. Autko ma około 150 przebiegu, w swojej karierze miało 2x wymieniany olej w skrzyni kompleksowo, czyli to mam z głowy, ale chciałbym z miejsca zrobić serwis i pytanie do Was czy to ma sens, czy nie przesadzam, mianowicie standard olej filtry, olej w kompresorze, pasek kompresora, wyczyszczenie nagaru wymiana uszczelek wtrysków, uszczelek zielonych, świec, pompy wody,termostatu,odmy. Czy to będzie wystarczające ? chce prewencyjnie to zrobić, żeby spokojnie jezdzic.
Dev Opublikowano 1 Lipca 2022 Opublikowano 1 Lipca 2022 zrobisz to co uwazasz za słuszne daj VIN to Ci napisze co potrzeba 1
weider91 Opublikowano 2 Lipca 2022 Autor Opublikowano 2 Lipca 2022 (edytowane) W dniu 1.07.2022 o 23:17, Dev napisał: zrobisz to co uwazasz za słuszne daj VIN to Ci napisze co potrzeba WA co prawda, to jest s5, ale w sumie silniki napędy te same Edytowane 3 Lipca 2022 przez weider91
Dev Opublikowano 2 Lipca 2022 Opublikowano 2 Lipca 2022 (edytowane) odma - 06E 103 547 AK uszczelka odmy - 06E 103 517 termostat - 06E 121 111 AL pompa wody - 06E 121 018 K filtr powietrza - 8K0 133 843 filtr oleju - 06E 115 562 C uszczelka wtrysku x 6 - 06E 998 907 E olej do kompresora - G 070 000 A1 swieca x 6 - 101 905 611 G pasek 1 - 06E 903 137 AB pasek 2 - 06E 903 137 T rolka 1 - 06E 903 341 H rolka 2 - 06E 903 341 G napinacz 1 - 06E 903 133 AE napinacz 2 - 06E 903 133 AC uszczelka 1 x 6 - 079 129 717 D uszczelka 2 x 6 - 079 129 717 B płyn hamulcowy - B 000 750 M3 - 1 litr filtr kabiny - 8K0 819 439 B olej sprzegła - G 052 529 A2 - 7 litrów olej koła zębate - G 055 532 A2 - 4.5 litra filtr zewnetrzny - 0B5 325 330 A filtr wewnetrzny - 0B5 325 429 E uszczelka miski - 0B5 321 371 F podkładka korka spustowego - N 013 827 5 korek spustowy - WHT 005 282 olej tylny dyfer - G 052 145 S2 - 1 litr Edytowane 2 Lipca 2022 przez Dev
weider91 Opublikowano 3 Lipca 2022 Autor Opublikowano 3 Lipca 2022 11 godzin temu, Dev napisał: odma - 06E 103 547 AK uszczelka odmy - 06E 103 517 termostat - 06E 121 111 AL pompa wody - 06E 121 018 K filtr powietrza - 8K0 133 843 filtr oleju - 06E 115 562 C uszczelka wtrysku x 6 - 06E 998 907 E olej do kompresora - G 070 000 A1 swieca x 6 - 101 905 611 G pasek 1 - 06E 903 137 AB pasek 2 - 06E 903 137 T rolka 1 - 06E 903 341 H rolka 2 - 06E 903 341 G napinacz 1 - 06E 903 133 AE napinacz 2 - 06E 903 133 AC uszczelka 1 x 6 - 079 129 717 D uszczelka 2 x 6 - 079 129 717 B płyn hamulcowy - B 000 750 M3 - 1 litr filtr kabiny - 8K0 819 439 B olej sprzegła - G 052 529 A2 - 7 litrów olej koła zębate - G 055 532 A2 - 4.5 litra filtr zewnetrzny - 0B5 325 330 A filtr wewnetrzny - 0B5 325 429 E uszczelka miski - 0B5 321 371 F podkładka korka spustowego - N 013 827 5 korek spustowy - WHT 005 282 olej tylny dyfer - G 052 145 S2 - 1 litr Dzięki! Tu jest rozumiem zwykly dyfer, czy aktywny? Audi select jest
komoornik Opublikowano 3 Lipca 2022 Opublikowano 3 Lipca 2022 Wymień od razu koło kompresora I nie zaszkodzi wymienić cewek na świeże. I po serwisie od razu na soft silnika/skrzyni
Dev Opublikowano 3 Lipca 2022 Opublikowano 3 Lipca 2022 1 godzinę temu, weider91 napisał: Dzięki! Tu jest rozumiem zwykly dyfer, czy aktywny? Audi select jest Zwykly 1
weider91 Opublikowano 3 Lipca 2022 Autor Opublikowano 3 Lipca 2022 2 godziny temu, komoornik napisał: Wymień od razu koło kompresora I nie zaszkodzi wymienić cewek na świeże. I po serwisie od razu na soft silnika/skrzyni Niedługo dostanę ją w swoje ręce, ale już ma wymieniony dolot, więc może być taka możliwość, że ktoś również wymienił kółko, wydech też chyba grzebnięty
weider91 Opublikowano 3 Lipca 2022 Autor Opublikowano 3 Lipca 2022 (edytowane) 2 godziny temu, komoornik napisał: Wymień od razu koło kompresora I nie zaszkodzi wymienić cewek na świeże. I po serwisie od razu na soft silnika/skrzyni Niedługo dostanę ją w swoje ręce, ale już ma wymieniony dolot, więc może być taka możliwość, że ktoś również wymienił kółko, wydech też chyba grzebnięty Edytowane 3 Lipca 2022 przez weider91
Dev Opublikowano 3 Lipca 2022 Opublikowano 3 Lipca 2022 Często zdarzają się wersję już po tuningu, doloty, mniejsze kółka, wydechy, większe kola pasowe czy chłodnice wody. Kolega ostatnio kupił S4 B8.5 2015r Jak przyjechał i się do niego dobrałem to okazało się że jest po przeróbkach na częściach ECSa. Hamowania wypluła 440kM i 540Nm
weider91 Opublikowano 3 Lipca 2022 Autor Opublikowano 3 Lipca 2022 2 godziny temu, Dev napisał: Często zdarzają się wersję już po tuningu, doloty, mniejsze kółka, wydechy, większe kola pasowe czy chłodnice wody. Kolega ostatnio kupił S4 B8.5 2015r Jak przyjechał i się do niego dobrałem to okazało się że jest po przeróbkach na częściach ECSa. Hamowania wypluła 440kM i 540Nm O to to, mi tylko wystarczy,żeby wszystko było w porządku z silnikiem i osprzętem, a jak coś będzie dłubnięte,to też się nie obrażę, zawsze to jakiś prezencik Zobaczymy, na dniach powinna być.
Dev Opublikowano 3 Lipca 2022 Opublikowano 3 Lipca 2022 (edytowane) Załóż sobie jakąś dodatkową przegrodę na stożek żeby nie ciągnęło ciepłego powietrza od silnika i trzeba go trochę "wytłumic" bo wqurwia podczas jazdy Edytowane 3 Lipca 2022 przez Dev
weider91 Opublikowano 3 Lipca 2022 Autor Opublikowano 3 Lipca 2022 1 godzinę temu, Dev napisał: Załóż sobie jakąś dodatkową przegrodę na stożek żeby nie ciągnęło ciepłego powietrza od silnika i trzeba go trochę "wytłumic" bo wqurwia podczas jazdy Są jakieś gotowe,czy trzeba kombinować samemu ?
Dev Opublikowano 3 Lipca 2022 Opublikowano 3 Lipca 2022 Można kupić można pokombinowac Ja czekam na S4 B9 2019r, xobaczymy co przyjedzie
weider91 Opublikowano 3 Lipca 2022 Autor Opublikowano 3 Lipca 2022 1 minutę temu, Dev napisał: Można kupić można pokombinowac Ja czekam na S4 B9 2019r, xobaczymy co przyjedzie oo super sprawa, jeśli się nie mylę, tam już turbo siedzi, ciekawe jak to lata
audicoman Opublikowano 4 Lipca 2022 Opublikowano 4 Lipca 2022 Ja bym tam nie wymieniał odmy, termostatu - i jak prawidłowo wszystko działa to nie ma co być nadgorliwym i dłubać. czasami części z pierwszego montażu wytrzymują sporo więcej niż zamienniki.
Dev Opublikowano 4 Lipca 2022 Opublikowano 4 Lipca 2022 (edytowane) 50 minut temu, audicoman napisał: czasami części z pierwszego montażu wytrzymują sporo więcej niż zamienniki. nikt tutaj nie mówi o zamiennikach Edytowane 4 Lipca 2022 przez Dev
audicoman Opublikowano 4 Lipca 2022 Opublikowano 4 Lipca 2022 Wiem, wiem, ale z częściami z ASO też różnie bywa.
weider91 Opublikowano 4 Lipca 2022 Autor Opublikowano 4 Lipca 2022 8 godzin temu, audicoman napisał: Ja bym tam nie wymieniał odmy, termostatu - i jak prawidłowo wszystko działa to nie ma co być nadgorliwym i dłubać. czasami części z pierwszego montażu wytrzymują sporo więcej niż zamienniki. nie no, nie brałem pod uwagę zamienniki, jedynie chyba pompę wody myślałem nad INA, to co proponujesz serwis olejowy i po prostu jeździć, aż auto da znać że cos jest do wymiany? tak czy siak na pewno bym zrobił czyszczenie nagaru 150k nie dużo, ale tez nie mało przebiegu. W sumie najpierw to niech ona dobije do mnie i okaże się, ze jest zdrowa, bo przyjedzie na start rozrząd i do widzenia 15k filmik był z pracy silnika, ładna kultura była, a co będzie, zobaczymy. Obgryzam palce
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się