Darev Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Witajcie koledzy Proszę Was o ocenę poniższych logów pochodzących z autka znajomego jakim jest alhambra z 1999r 1.9 TDI Jeśli to Wam nie przeszkadza że zamieszczam tutaj inną marke to rzućcie okiem. Druga sprawa to dziwne zachowanie autka: po odpaleniu ma obroty ok. 860 i po upływie 5sek wkręca się na 987 co widać na logach. No i błąd nie dający się skasować: Control Module Part Number: 028 906 021 GS Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 00SG 1904 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 00020 1 Fault Found: 65535 - Internal Control Module Memory Error 35-10 - - - Intermittent DYNAMICZNE LOG 000 LOG 001 LOG 008 i 003 LOG 011 i 010 STATYCZNE LOG 000 LOG 001 LOG 003 LOG 004 LOG 007 LOG 008 LOG 010 LOG 011 LOG 013 ORAZ BS LOG 000 LOG 003 LOG 004 LOG 011 Z góry wielkie dzięki
spanky Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Opublikowano 23 Kwietnia 2009 na poczatek popraw statyczny kat wtrysku
PAWEL69 Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Opublikowano 24 Kwietnia 2009 na poczatek popraw statyczny kat wtrysku To prawda... 1 Fault Found:65535 - Internal Control Module Memory Error 35-10 - - - Intermittent a nie świeci się kontrolka od poduchy kod ten mówi o uszkodzeniu w oprogramowaniu pamięci,więc trzeba naprawić soft. lub wymienić sensor od poduchy..... Pozdrawiam
Darev Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2009 a nie świeci się kontrolka od poduchy No właśnie nie świeci się żadna kontrolka co by wskazywała na jakiś błąd
spanky Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Opublikowano 24 Kwietnia 2009 najpierw doprowadz podstawowe parametry pracy do optymalnych a potem jezeli nic sie nie poprawi to bedziemy myslec dalej ....
Darev Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2009 najpierw doprowadz podstawowe parametry pracy do optymalnych.... OK za niedługo wracam :>[br]Dopisany: 24 Kwiecień 2009, 18:32_________________________________________________Witam Wczoraj mieliśmy rezanko w aucie i z wielkim bólem udało się ustawić kąt wtrysku Przeciściliśmy wszystkie wtyczki łącznie z przewodami masowymi i po tym zabiegu furmanka rozgrzała się do 89st. i nie podniosła obrotów, ale ta radość nie trwała długo zaledwie po 10 minutach podniósł obroty. Wcześniej zaraz po odpaleniu podnosił a teraz znacznie dłuższa jest ta przerwa (zrobiłem logi 001, 005, 010, 011). Druga rzecz jest taka, że podczas tej normalnej pracy silnika mogłem zmieniać obroty w adaptacji, lecz gdy tylko podniósł je to już nic w adaptacji nie mogłem zrobić (ani w górę ani w dół). I teraz wiem, że nic nie wiem i proszę Was o jakieś rady. PS. Jakiś mechanik twierdzi, że trzeba kompa zmieniać Log 001 i 005 Log 010 i 011
spanky Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Opublikowano 30 Kwietnia 2009 a czy jakies poszarpywanie wystepuje podczas jazdy ... ?
Darev Opublikowano 1 Maja 2009 Autor Opublikowano 1 Maja 2009 Zero innych dziwnych objawów. Płynna praca silnika, tylko te dziwnie podniesione obroty A czy czujnik temperatury może źle działać? (był ostatnio wymieniany) Wypinałem wtyczke z czujnika i żadnej reakcji.
spanky Opublikowano 1 Maja 2009 Opublikowano 1 Maja 2009 zrob 007 [temp paliwa] po nocy [tylko przy wlaczonym zaplonie-nie silniku] mozesz jeszcze sprobowac odpiac czujnik predkosci ze skrzyni ...
Darev Opublikowano 13 Maja 2009 Autor Opublikowano 13 Maja 2009 Witaj SPANKY dzisiaj zmierzyłem temperaturę paliwa i była ok 20 stopni (blok 007) Próbowałem odpiąć czujnik ze skrzyni ale nie sięgłem aż tak mocno aby go wyjąć, ale tak jakoś wyczułem jeden przewód, który dał się wsunąć ok 1 cm we wtyczkę. Od tej pory obrotów nie podniósł Czyżby to było to??[br]Dopisany: 07 Maj 2009, 20:18_________________________________________________ SPANKY jesteś tam??? Problem powrócił i teraz nie wiem czy to faktycznie ten czujnik?? Później już do niego nie zaglądaliśmy Może znowu przewód wypadł... przydałby się kanał
spanky Opublikowano 14 Maja 2009 Opublikowano 14 Maja 2009 Witaj SPANKY dzisiaj zmierzyłem temperaturę paliwa i była ok 20 stopni (blok 007) Próbowałem odpiąć czujnik ze skrzyni ale nie sięgłem aż tak mocno aby go wyjąć, ale tak jakoś wyczułem jeden przewód, który dał się wsunąć ok 1 cm we wtyczkę. Od tej pory obrotów nie podniósł Czyżby to było to?? Problem powrócił i teraz nie wiem czy to faktycznie ten czujnik?? Później już do niego nie zaglądaliśmy Może znowu przewód wypadł... przydałby się kanał dopoko nie doporwadzisz wtyczki od czujnika do porzadku nie bedzie wiadomo czy to jest przyczyna ...
Darev Opublikowano 15 Maja 2009 Autor Opublikowano 15 Maja 2009 dzięki SPANKY ... odezwe się...[br]Dopisany: 14 Maj 2009, 21:05_________________________________________________A tak zanim dorwę się do tego czujnika to czy winą może być powietrze w wężykach z paliwem?? Nie ma tak dużo ale co ok 3sek leci bąbelek??
odzim Opublikowano 17 Maja 2009 Opublikowano 17 Maja 2009 a mniej ci pali , powietrze jak masz to masz zaworek zwrotny prawdopodobnie walniety ten przy filtrze paliwa , obowiazkowo odpowietrzyc uklad !
spanky Opublikowano 17 Maja 2009 Opublikowano 17 Maja 2009 A tak zanim dorwę się do tego czujnika to czy winą może być powietrze w wężykach z paliwem?? Nie ma tak dużo ale co ok 3sek leci bąbelek?? moze byc .... filtr paliwa kiedy wymieniany ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się