Cyklon34 0 Opublikowano 9 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2022 Witam, zrobiłem trasę koło 30km i normalnie dojechałem do celu auta nie zgasiłem bo wiedziałem, że zaraz znowu wyjeżdżam więc się nie opłacało, gdy po 5min wsiadłem i skręciłem kołami pojawiło się piszczenie i drgania na kierownicy, płyn w zbiorniczku jest, wycieku nie zauważyłem. Gdy jadę szybciej 70-90km/h nie słychać tego wycia, wspomaganie jest normalnie tylko to piszczenie i drgania przy max. skręcie lewo-prawo. Czy to koniec pompy, jak tak to jaką polecacie? a4 b7 FWD 1.8t avant 2006 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ivanek 71 Opublikowano 17 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2022 Ja miałem tak że przy skręcie w lewo były dziwne odgłosy i okazało się że to było sprzęgiełko alternatora zatarte, pasek hałasował, ale może być faktycznie u Ciebie wspomaganie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jmk 2 Opublikowano 19 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2022 Zobacz jak wygląda płyn w zbiorniczku, jak brązowy/bursztynowy to go zaraz wymień bo jest stary, zużyty. Ma być zielony. Powinno pomóc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ivanek 71 Opublikowano 19 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2022 Jedno płukanie może nie pomóc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się