Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi zgłupiało po wymianie turbiny


Władcapierścionkuf

Rekomendowane odpowiedzi

Hej, jakiś czas temu padła mi turbina, wymieniłem turbo na awx i od tego czasu auto jest nie do użytku. Przy dodawaniu gazu strasznie szarpie na każdym biegu, podczas próby zrobienia logów dynamicznych auto nie przekroczyło więcej jak 3200 obrotów. Nie wiem co się dzieje, pod kompem zero błędów. Może trzeba oddać do tunera po wymianie turbiny na mocniejszą? Niżej podaję logi które udało mi się zrobić.

LOG-01-003-008-011.CSV

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:facepalm:

To chyba oczywiste, że jak wymieniłeś turbo(tym bardziej na inne/większe) to trzeba by je wyregulować i/lub wystroić na nowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc byłem w zakładzie który zajmuje się chipowaniem, jestem umówiony na środę. Będą sprawdzać ciśnienie sprężania, gość powiedział że nie powinno telepać silnikiem po wymianie turbiny na tego awx. Mówił że poprostu auto nie wykorzystało by jedynie potencjału wiekszego turbo. Ściągałem wtyczke od map sensora i auto przekraczało już te obroty, żadnego ograniczenia nie było. Wymieniłem mapsensor, ale dalej rzuca tym silnikiem. Jest ktoś chętny zerknąć na te logi? Może coś tam wyjdzie w nich? Proszę o pomoc bo auto 3 tygodnie stało do czasu wymiany turbo, a teraz znowu stoi:sad:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwne bo widzę że z rok temu też dość podobny problem opisywałeś,  rozwiązałeś wtedy problem? Może jest to samo albo też masz go od tamtej pory. A wymiana turbo to tylko zbieg okoliczności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Starego problemu nie rozwiązałem, tzn być może jest już rozwiązany. Przy wymianie turbiny wymieniłem też sprężyny i amorki z przodu. Stare seryjne po sprawdzeniu na stole w ogóle już nie odbijały i dwoma palcami je można było wcisnąć, dziwne bo na aucie i na przegladzie nic nie było widać. Mam nadzieję że to one powodowały problem szarpania podczas ruszania, ale niemam jak tego sprawdzić bo auto uziemione. Dodam że wtedy mi budą rzucało, a nie silnikiem jak teraz. Jak tylko uda się naprawić obecny problem to będę obserwował, czy nadal to szarpanie przy ruszaniu występuje. Oczywiście wtedy się wypowiem w starym temacie jeżeli okaże się że to była wina amorków. W tej chwili co mi przychodzi do głowy to być może uszkodzone pompki, czekam do środy. Mam nadzieję że się czegoś dowiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A moim zdaniem ten problem masz od roku, może być ciut mniej odczuwalny. Wymiana turbo na inne prawdopodobnie tylko pogłębiła problem i tyle. A problemów chyba nie tu szukasz.

Ale może być też tak że nie do końca rozumiem opisywane przez Ciebie problemy albo nie mam racji.

Właśnie miałem pytać co z pompkami, na ale już wiem że tam nawet nie zajrzałeś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie, czarna magia. Auto się obraziło chyba na mnie bo go dawno porządnie nie umyłem. Byłem dziś na bp, kupiłem złoty pakiet na myjnie z myciem podwozia i wydarzyło się coś czego bym się nigdy nie spodziewał. Umycie auta spowodowało usunięcie problemu szarpania. Tak, po wyjechaniu z myjni auto nie szarpie kręciłem audiczke na wszystkich biegach do czterech tysięcy obrotów i nawet nie zadrżała. O co chodzi? Ma ktoś wytłumaczenie na taką sytuacje? Dodam że niemam w chwili obecnej osłony pod silnikiem, czy możliwe jest żeby jakiś czujnik był zabrudzony i go wymyło? Jestem w szoku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...