Nowak50 1 Opublikowano 15 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2022 Witam, Przy montażu nowej tarczy sprzęgła, która odpadła od kompresora zauważyłem nieszczelność układu. Podejrzewam, że sprzęgło zerwało się właśnie z powodu braku czynnika w układzie. Nabyłem już nową chłodnicę, czujnik ciśnienia, dyszę, osuszacz, pasek oraz oringi. Pytanie następujące czy mogę po prostu zamontować wszystko nowe i jechać na uzupełnienie czynnika czy lepiej w jakiś sposób umyć od środa wszystkie węże oprócz parownika ze względu na dostęp? Stara dysza po demontażu nie posiadała żadnych opiłków oraz innych osadów. Dodam, że na nieszczelnym układzie zrobiłem kilka tyś km. Koło kompresora kręci się swobodnie bez oporów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 15 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2022 Wylej olej ze starego osuszacza. Jeśli jest szary to układ się zaciera. Jeśli jest przejrzysty to ma prawo to działać, tylko trzeba zrobić porządną próżnię żeby pozbyć się wilgoci z układu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowak50 1 Opublikowano 15 Lipca 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2022 Rozumiem że jak olej będzie szary to trzeba zająć się kompresorem ? Z kompresora też mogę wylać olej ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 16 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2022 Możesz tylko uzupełnij taką samą iloscią co zlejesz. Przy zatartym układzie cały układ do płukania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się