Zigby Opublikowano 27 Lipca 2022 Opublikowano 27 Lipca 2022 Z dpf nic nie bylo robione Mam ten samochod od 3 lat przebieg 110 tysiecy silnik cnhc 2 litry tdi 163 konie z adblue 2015rok
Muskel1 Opublikowano 27 Lipca 2022 Opublikowano 27 Lipca 2022 To jest fizycznie niemożliwe żebyś przy 110 kkm miał tylko 7g popiołu.Ktoś musiał wyzerować wartość popiołu i liczy ją od nowa.
Zigby Opublikowano 27 Lipca 2022 Opublikowano 27 Lipca 2022 (edytowane) Z tego co pamietam to jego urzadzenie do skanowania pokazywalo mu dwie wartosci z popiolem jedna byla wyzsza a ta druga nizsza . Ile wiec mozna spodziewac sie tej sadzy przy takim przebiegu? Edytowane 27 Lipca 2022 przez Zigby
Muskel1 Opublikowano 27 Lipca 2022 Opublikowano 27 Lipca 2022 Wartość popiołu jest tylko jedna. Wartości sadzy są dwie (wyliczona i zmierzona).
Zigby Opublikowano 27 Lipca 2022 Opublikowano 27 Lipca 2022 Moze go zle zrozumialem ... sorki zainstaluje moze ten dpf vag i wtedy sie upewnie
Paweł A4 Opublikowano 27 Lipca 2022 Autor Opublikowano 27 Lipca 2022 (edytowane) 3 godziny temu, Zigby napisał: Autoscan pokazuje tylko jeden blad p2002 mechanik stwierdzil ze dpf jest czysty 7g popiolu i zasugerowal ze to chlodnica egr ale bez wyjecia chlodnicy i obejrzenia jej nie byl w stanie stwierdzic na 100% Zbyszek w poście "Błąd p2002" jest filmik z instrukcją jak zdiagnozować EGR i zapchaną chłodnicę, będę musiał też u siebie taki test zrobić. Próbuje link wstawić ale się nie pojawia Edytowane 27 Lipca 2022 przez Paweł A4
Paweł A4 Opublikowano 27 Lipca 2022 Autor Opublikowano 27 Lipca 2022 W dniu 26.07.2022 o 12:03, Muskel1 napisał: Przy następnej regeneracji możesz wypiąć wtyczlę z silniczka V339 i sprawdzić czy regeneracja zakończy się pomyślnie (bez błędu P2002). Niestety nie ma opcji aby odłączyć wtyczkę, nie da się ręki wsadzić, nawet nie widać tej wtyczki od góry. Jakieś inne pomysły ?
Zigby Opublikowano 27 Lipca 2022 Opublikowano 27 Lipca 2022 12 minutes ago, Paweł A4 said: Zbyszek w poście "Błąd p2002" jest filmik z instrukcją jak zdiagnozować EGR i zapchaną chłodnicę, będę musiał też u siebie taki test zrobić. Próbuje link wstawić ale się nie pojawia Dzieki chyba wiem o jaki filmik ci chodzi . Zobacze czy moj chinski vcds bedzie potrafil ten test zrobic
Muskel1 Opublikowano 27 Lipca 2022 Opublikowano 27 Lipca 2022 Skoro masz vcds to odczytaj warość popiołu.
Zigby Opublikowano 28 Lipca 2022 Opublikowano 28 Lipca 2022 Dopiero wczoraj udalo mi sie go uruchomic i nie wiem gdzie szukac tych opcji do odczytu popiolu
Muskel1 Opublikowano 28 Lipca 2022 Opublikowano 28 Lipca 2022 W sterowniku silnika, w rozszerzonych blokach pomiarowych.
Muskel1 Opublikowano 28 Lipca 2022 Opublikowano 28 Lipca 2022 Masz 70 ml popiołu. Tu już bardziej pasuje do tego przebiegu. Ostatnia regeneracja dpf była przed 352 km
Zigby Opublikowano 28 Lipca 2022 Opublikowano 28 Lipca 2022 jak pisales wczesniej max to 175ml wiec chyba jeszcze troche miejsca zostalo w dpfie. przebieg od ostatniej regeneracji by sie zgadzal.
Muskel1 Opublikowano 28 Lipca 2022 Opublikowano 28 Lipca 2022 32 minuty temu, Zigby napisał: jak pisales wczesniej max to 175ml wiec chyba jeszcze troche miejsca zostalo w dpfie. Jeżeli silnik i osprzęt jest sprawny to jeszcze troche pojeździ do całkowitego zapełnienia.
Zigby Opublikowano 28 Lipca 2022 Opublikowano 28 Lipca 2022 No wlasnie problem z osprzetem raczej bedzie bo skad blad p2002? Czyli chlodnica egr do przegladu a moze tylko czujnik cisnienia ?
Muskel1 Opublikowano 28 Lipca 2022 Opublikowano 28 Lipca 2022 17 minut temu, Zigby napisał: No wlasnie problem z osprzetem raczej bedzie bo skad blad p2002? Czyli chlodnica egr do przegladu a moze tylko czujnik cisnienia ? Możliwe, że egr.
Zigby Opublikowano 28 Lipca 2022 Opublikowano 28 Lipca 2022 No to kto teraz zrobi jakis manual jak wydostac ten nieszczesny EGR
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się