Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z DPF (albo z czymś innym) - poszukiwanie problemu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Z dpf nic nie bylo robione Mam ten samochod od 3 lat przebieg 110 tysiecy silnik  cnhc 2 litry tdi 163 konie z adblue 2015rok

Opublikowano

To jest fizycznie niemożliwe żebyś przy 110 kkm miał tylko 7g popiołu.Ktoś musiał wyzerować wartość popiołu i liczy ją od nowa. 

Opublikowano (edytowane)

Z tego co pamietam to jego urzadzenie do skanowania pokazywalo mu dwie wartosci z popiolem jedna byla wyzsza a ta druga nizsza . Ile wiec mozna spodziewac sie tej sadzy przy takim przebiegu?

Edytowane przez Zigby
Opublikowano

Wartość popiołu jest tylko jedna. Wartości sadzy są dwie (wyliczona i zmierzona).

Opublikowano

Moze go zle zrozumialem ... sorki 

zainstaluje moze ten dpf vag i wtedy sie upewnie

Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, Zigby napisał:

Autoscan pokazuje tylko jeden blad p2002 mechanik stwierdzil ze dpf jest czysty 7g popiolu i zasugerowal ze to chlodnica egr ale bez wyjecia chlodnicy i obejrzenia jej nie byl w stanie stwierdzic na 100% 

Zbyszek w poście "Błąd p2002" jest filmik z instrukcją jak zdiagnozować EGR i zapchaną chłodnicę, będę musiał też u siebie taki test zrobić. Próbuje link wstawić ale się nie pojawia 

 

Edytowane przez Paweł A4
Opublikowano
W dniu 26.07.2022 o 12:03, Muskel1 napisał:

Przy następnej regeneracji możesz wypiąć wtyczlę z silniczka V339 i sprawdzić czy regeneracja zakończy się pomyślnie (bez błędu P2002). 

Niestety nie ma opcji aby odłączyć wtyczkę, nie da się ręki wsadzić, nawet nie widać tej wtyczki od góry. Jakieś inne pomysły ?

Opublikowano
12 minutes ago, Paweł A4 said:

Zbyszek w poście "Błąd p2002" jest filmik z instrukcją jak zdiagnozować EGR i zapchaną chłodnicę, będę musiał też u siebie taki test zrobić. Próbuje link wstawić ale się nie pojawia 

 

Dzieki 

chyba wiem o jaki filmik ci chodzi . Zobacze czy moj chinski vcds bedzie potrafil ten test zrobic

Opublikowano

Tak u mnie wyglada autoscan 817C30EF-CE5B-4036-88F1-8BDD2512386F.thumb.jpeg.a8d49a5a56f23a113830a9fa683c0c6a.jpeg

Opublikowano

Skoro masz vcds to odczytaj warość popiołu. 

Opublikowano

Dopiero wczoraj udalo mi sie go uruchomic i nie wiem gdzie szukac tych opcji do odczytu popiolu

Opublikowano

W sterowniku silnika, w rozszerzonych blokach pomiarowych. 

Opublikowano

Ok dzieki rzuce na to okiem po pracy 

 

Opublikowano

Znalazlem cos takiego27A3D108-13CF-4051-8167-F6646C535CAE.thumb.jpeg.db0aaf531706ec40b12899d5a3a0f2ff.jpeg

Opublikowano

Masz 70 ml popiołu. Tu już bardziej pasuje do tego przebiegu. Ostatnia regeneracja dpf była przed 352 km

Opublikowano

jak pisales wczesniej max to 175ml wiec chyba jeszcze troche miejsca zostalo w dpfie. przebieg od ostatniej regeneracji by sie zgadzal.

Opublikowano
32 minuty temu, Zigby napisał:

jak pisales wczesniej max to 175ml wiec chyba jeszcze troche miejsca zostalo w dpfie. 

Jeżeli silnik i osprzęt jest sprawny to jeszcze troche pojeździ do całkowitego zapełnienia.

Opublikowano

No wlasnie problem z osprzetem raczej bedzie bo skad blad p2002? Czyli chlodnica egr do przegladu a moze tylko czujnik cisnienia ?

Opublikowano
17 minut temu, Zigby napisał:

No wlasnie problem z osprzetem raczej bedzie bo skad blad p2002? Czyli chlodnica egr do przegladu a moze tylko czujnik cisnienia ?

Możliwe, że egr.

Opublikowano

No to kto teraz zrobi jakis manual jak wydostac ten nieszczesny EGR ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...