sliwka1232 Opublikowano 28 Lipca 2022 Opublikowano 28 Lipca 2022 (edytowane) Witam. Mam problem z klimatyzacją w moim S4 B6 Na postoju klimatyzacja działa, chłodzi bardzo ładnie, utrzymuje 12-13b wg vcds, temp na kratkach robi 6-7 stopni. Ale czasami nagle przestaje chłodzić, pomaga przegazowka kilka razy ale na chwilę. Econ sie nie zaświeca. Blok 01: Wysterowane jest 0,65A, zawór otwarty w okolicach 70% a ciśnienie spada na 6 bar i mamy brak chłodnego powietrza. Blok 02 nie pokazuje żadnych warunków wyłączenia Blok 10 temp na wyjściu gdy klimatyzacja chłodzi koło 2 stopni, gdy spadnie ciśnienie nq sprężarce standardowo temp tutaj również wzrasta Pozostałe bloki również wg mnie w normie Podczas jazdy nie działa wcale, zatrzymam się na światłach lub w korku i zaczyna chłodzić. Brak błędów w vcds. Zmienione wszystkie oringi z ASO - była lekka nie szczelność przy osuszaczu - uciekło 300g przez zimę. Nabite 530,wymieniony zawór rozprężny, osuszacz. Ośka napędzająca kompresor okej (s4 nie ma na pasku tylko napęd idzie z rozrządu) Ktoś miał taki problem? Dziękuję za wszelkie informacje Edytowane 29 Lipca 2022 przez sliwka1232
Langista Opublikowano 28 Lipca 2022 Opublikowano 28 Lipca 2022 Jak wyglądała dysza po wyciągnięciu? Jak dużo opiłków to kompresor kończy żywot.
sliwka1232 Opublikowano 29 Lipca 2022 Autor Opublikowano 29 Lipca 2022 Było jakieś 10szt takich większych - wymiary okół 1mm x 1mm
przem8 Opublikowano 29 Lipca 2022 Opublikowano 29 Lipca 2022 (edytowane) 12 godzin temu, sliwka1232 napisał: Na postoju klimatyzacja działa, chłodzi bardzo ładnie, utrzymuje 12-13b Jeśli tylko takie ciśnienie jest przy temp. na dworze około 30stopni i chłodzeniu oraz nawiewie na maksa to kiepsko. Wtedy powinno być w granicach 25-30bar. Świadczyło by to o niewydajności kompresora z jakiegoś powodu. Edytowane 29 Lipca 2022 przez przem8
sliwka1232 Opublikowano 29 Lipca 2022 Autor Opublikowano 29 Lipca 2022 2 godziny temu, przem8 napisał: Jeśli tylko takie ciśnienie jest przy temp. na dworze około 30stopni i chłodzeniu oraz nawiewie na maksa to kiepsko. Wtedy powinno być w granicach 25-30bar. Świadczyło by to o niewydajności kompresora z jakiegoś powodu. Wg opisu tu na forum powinno trzymać właśnie w tych okolicach podczas ciągłej pracy. Zaraz po załączeniu wskakuje w okolice 20,zaczyna wiać chłodnym i powoli spada na te 12-13
przem8 Opublikowano 29 Lipca 2022 Opublikowano 29 Lipca 2022 (edytowane) 11 minut temu, sliwka1232 napisał: Wg opisu tu na forum powinno trzymać właśnie w tych okolicach podczas ciągłej pracy Oczywiście ale jak już masz w miarę ustabilizowaną temp. we wnętrzu, a nie przy ustawionej maksymalnie możliwej wydajności na climatronicu. Niech postoi trochę auto w upalny dzień i sprawdź po odpaleniu jakie będziesz miał ciśnienie w układzie jak będzie dmuchać na maksa. Przy upałach rzędu 36 stopni u mnie pokazywało 33bary. Edytowane 29 Lipca 2022 przez przem8
sliwka1232 Opublikowano 29 Lipca 2022 Autor Opublikowano 29 Lipca 2022 (edytowane) Auto właśnie stało, podpiąłem kompa i załączyłem klimę. Nie chciała się włączyć, dopiero jak woda przekroczyła 80 stopni. Jak już załączyła przy ustawieniu low, nawiew na max wyskoczyło 16b Temp na zewnątrz 27,5 Edytowane 29 Lipca 2022 przez sliwka1232
Mateusz-B6 Opublikowano 10 Sierpnia 2022 Opublikowano 10 Sierpnia 2022 Nie zamarzają przypadkiem przewody w okolicach dyszy rozprężnej? Druga sprawa, u mnie była odwrotna sytuacja, klima działała tylko po zwiększeniu obrotów, na wolnych nie, okazało się, że poprzedni właściciel zamienił przewód do poduszki silnika z przewodem od kompresora (identyczna wtyczka, identyczna długość kabla, łatwo się pomylić). Może z uwagi na to że to S4 może jest tam jakiś inny przewód który daje napięcie na wolnych obrotach zamiast na wyższych i też są zamienione? No chyba, że wcześniej było ok.
sliwka1232 Opublikowano 14 Sierpnia 2022 Autor Opublikowano 14 Sierpnia 2022 Niestety ale wcześniej było okej, sytuacja zaczęła się dziać stopniowo coraz częściej, podczas jazdy chodziła pół na pół, później coraz rzadziej, teraz podczas jazdy nie chodzi praktycznie nigdy a na postoju chłodzi elegancko. Przewody na postoju nie zamarzają
iro998 Opublikowano 8 Czerwca Opublikowano 8 Czerwca Udało się znaleźć jakieś rozwiązanie? mam taki sam problem :(
machonis Opublikowano 7 Lipca Opublikowano 7 Lipca Koledzy, jak rozwiązaliście ten problem? Mam dokładnie taki sam. Osuszacz, skraplacz nowy.
hudfakt Opublikowano 9 Lipca Opublikowano 9 Lipca Panowie, u mnie sprężarka. Dużo opiłków było w układzie które wpadlay do sprezarki I ona się nagrzewala i wylaczala. W chwili obecnej wymienione wszystko oprócz parownika i przewodów. Reszta nowa, uklad wypłukany. Teraz to wszystko działa jak należy.
machonis Opublikowano 14 Lipca Opublikowano 14 Lipca U mnie jak u kolegi wyżej - wina sprężarki. Denso posiadają podobno właśnie taką wadę.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się