Skocz do zawartości
IGNOROWANY

N108 dynamiczne sterowanie kątem wtrysku


KingRaider

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

Mamy problem w 1.9 TDI silnik, agr, pompa z asv zrobiona na 11, od początku po zamontowaniu pompy jest problem z wystrojeniem tego, auto  łapie muła jakby ktoś wciskał hamulec, a od 3800 obrotów ciągnie jak szatan, kąt wtrysku ustawiony w BS TDI timing lekko ponad środkową kreskę, auto odpala ok, ale podczas przyśpieszania łapie muła, brakuje jadu. Grupa 004 bloki 3 4 nie pokrywają się wcale do 3800 obrotów, według poprzedniej pompy to szły równo po sobie, soft jest inny ale nie sądzę że przez program sterowanie się wyłączyło, czy pompa na dzień dobry została wsadzona wadliwa? Wrzucam poniżej logi, jakby nie ustawić kąta do regulacji brakuje i sypie błędem 

17656 - Injection Start Regulation: Control Deviation

Log #590102

 

EDIT: Wtryski 0.216, pompa 11, turbo arl

Edytowane przez KingRaider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...