Skocz do zawartości
IGNOROWANY

silnik bgb wymiana na BWE lub inny z grupy vag


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Panowie.

 

pacjent Audi a4 b7 2.0tfsi 200hp 2005 rok anglik  przebieg okolo 150tys mil chyba (nie pamietam) auto od 4 miesiecy w moich rekach

 

Pojawila sie kontrolka Oil pressure, auto stracilo swoja kulture pracy, zjechalem na bok zgasilem. odczekalem jakies 20 min, i auto odpalilo ale nadal kultura pracy bardzo slaba ale chodzi. wpinam 1 bieg aby troszke podjechac, ruszam i zgasl. kreci ale nie odpala.

 

bledy VCDS to 000010 i 000022.

 

nie kasowalem, auto na lawete do mechanika auto zrzucone na plac bo to wieczor nikogo nie bylo. 

 

mechanik dzwoni po 2 dniach ze patrzyl i silnik do wymiany- ale jak pytalem o bledy i jakies mnejsze rzeczy to zaczynal krecic ( jak by od razu zalozyl ze silnik)

 

pytanie co mozna sprawdzic aby nie wymieniac silnika moze to sensory zablokowaly silnik aby nie odpalic i go rozwailc? czy pompa olejowa siadla i jest do wymiany.

 

 

a jesli jest silnik do wymieny to: obecnie siedzi BGB(wedle tego co mowi mechanik)  czy wsadzic mozna BWE a audi tt, golfa czy innego VAG z silnikem BWE/BWA aby nie bylo wiekszych niespodzianek.

 

 

 

 

 

 

Opublikowano

Stracił ciśnienie to rozrząd pewnie był nie napięty i swirowaly wskazania położenia wałka,  wypadania zapłonu itd.. dlatego stracił ''kulture'' mógł również przeskoczyć rozrząd dlatego nie odpala. 

Opublikowano
14 godzin temu, Patrykbfb napisał:

Stracił ciśnienie to rozrząd pewnie był nie napięty i swirowaly wskazania położenia wałka,  wypadania zapłonu itd.. dlatego stracił ''kulture'' mógł również przeskoczyć rozrząd dlatego nie odpala. 

czyli jest jeszcze szansa ze silnik bedzie zyl. 

 

sprawdzic nastawienie walkow na lancuszku, ewentualnie wymiana lancuszka i napinacza moze rozwiazac sprawe, niz od razu wyciagac caly silnik. 

no i sprawdzic sama pompe oleju tez trzeba bedzie sprawdzic

 

Opublikowano
8 godzin temu, Herdas napisał:

czyli jest jeszcze szansa ze silnik bedzie zyl. 

 

sprawdzic nastawienie walkow na lancuszku, ewentualnie wymiana lancuszka i napinacza moze rozwiazac sprawe, niz od razu wyciagac caly silnik. 

no i sprawdzic sama pompe oleju tez trzeba bedzie sprawdzic

 

Oczywiście, każda naprawę zaczyna się od sprawdzenia. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...