Pawelwhiteb7 Opublikowano 15 Sierpnia 2022 Opublikowano 15 Sierpnia 2022 Witam Jak w temacie . Robię swap z EDC 16 na 15 BRD > AVF Prosze nie pytać dlaczego. Wolę mieć kontrolę nad EDC ;p i bezproblemowo Mam schematy Z AVF oraz BRD Rozczytałem Co nie co . Lecz na schematach w Kazdej kostce Brakuje po 1 pinie w kostkach sciany grodziowej tam Gdzie ECU . Prawdopodobnie posiadam złe schematy .a wiązka z BRD Już pocięta . Mółby ktoś pomóc? dziękuje wielkie
Banan Opublikowano 15 Sierpnia 2022 Opublikowano 15 Sierpnia 2022 (edytowane) Czego ci brakuje? Od strony auta czy wiązki ecu? Podaj rok modelowy auta z BRD i co to za auto , no i skad i z ktorego roku masz avf Edytowane 15 Sierpnia 2022 przez Banan
Pawelwhiteb7 Opublikowano 15 Sierpnia 2022 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2022 Brakuje mi Pinów na schemacie od strony Wiązki Brd 2007R oraz AVF 2001r
Banan Opublikowano 15 Sierpnia 2022 Opublikowano 15 Sierpnia 2022 ale konkretnie których pinów? jakiej wtyczce jakie kolory
kamil-vag Opublikowano 16 Sierpnia 2022 Opublikowano 16 Sierpnia 2022 Zasadnicza różnica to było chyba sterowanie wentylatorów silnika z tego co kojarzę, ale dokładnie trzeba wiedzieć z czego silnik i wiązka bo AVF był i w passacie, i w superbie, i w A6 C5 też... według Elsy AVF w B6 był dopiero od 02r wcześniej tylko AVB...ale to teoretycznie to samo sterowanie elektryczne... jeśli z innego auta wiązka to może być też brak pinów od poduszki silnika, bo tylko w B6 taki był bajer
Pawelwhiteb7 Opublikowano 16 Sierpnia 2022 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2022 Silnik z Passata b5 fl 2004r wiązkę od a4b6 kupilem
kamil-vag Opublikowano 16 Sierpnia 2022 Opublikowano 16 Sierpnia 2022 analogicznie, edc15 ma mniej pinów niż 16... musisz podać konkret, jaka kostka, jakie nr pinów, jakie kolory kabli, wtedy się może dojdzie...
Pawelwhiteb7 Opublikowano 16 Sierpnia 2022 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2022 (edytowane) np T17j Kostka czerwona z podszybia Pin nr 1 czerwono szary kabel W wiązsce BRD nie widzę połączenia do tego kabla z wiązką 1.9 . przeszukałem z 5 razy i nic nie znalazłem Edytowane 16 Sierpnia 2022 przez Pawelwhiteb7
kamil-vag Opublikowano 16 Sierpnia 2022 Opublikowano 16 Sierpnia 2022 (edytowane) nie musisz mieć wykorzystanych wszystkich pinów, tak jak Ci pisałem, edc15 bd miał mniej wykorzystanych pinów niz w edc16, także jak coś nie pasuje to pomijasz... ważne by były obsadzone wszystkie piny wymagane w edc15 sam robiłem kiedyś swapa z edc17 1.4 TDI na edc15 1.9 TDI i zostało mi trochę tych luźnych przewodów, także wiem co piszę podstawa to Excel tabelka i rozpisać każdy pin po kolei i wtedy widać jak na dłoni co pasuje, czego brakuje itd, nie wykluczone, że coś no trzeba też dorobić... Edytowane 16 Sierpnia 2022 przez kamil-vag
Pawelwhiteb7 Opublikowano 16 Sierpnia 2022 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2022 no więc tak . Rozpisane 3 kostki z BRD . bez połączenia zostały po 1 kablu z 3 kostek . czyli 3
Banan Opublikowano 16 Sierpnia 2022 Opublikowano 16 Sierpnia 2022 To moze napisz konkretnie jeszcze te dwa kable i czy to kostki od strony wiązki kabiny?
Pawelwhiteb7 Opublikowano 16 Sierpnia 2022 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2022 Kostki od strony wiązki BRD zostały mi 3 kable Kostka czerwona Pin 13 kabel zielono brązowy kostka biała pin 12 kabel brązowo niebieski kostka brązowa pin 1 kabel czerwono szary te mi zostały
Banan Opublikowano 16 Sierpnia 2022 Opublikowano 16 Sierpnia 2022 (edytowane) 1 godzinę temu, Pawelwhiteb7 napisał: oKostki od strony wiązki BRD zostały mi 3 kable Kostka czerwona Pin 13 kabel zielono brązowy kostka biała pin 12 kabel brązowo niebieski kostka brązowa pin 1 kabel czerwono szary te mi zostały tak po chwilowej analizie schematow - kostka brązowa pin 1 kabel czerwono-szary - to zasilanie modułu wentylatorów , z wiązki silnika przez pin 1 , bezpiecznik nr.4 do modułu wentylatorów Nie wiem czy EDC15 będzie współpracować z modułem z BRD ale musiałbyś przerobic wiązkę żeby: - na tym kablu pojawił się prad z J317 - pin 11 z edc15 połączyć z pinem 7 17pinowej czerwonej wtyczki - kabel czerwono-biały Edytowane 16 Sierpnia 2022 przez Banan
Pawelwhiteb7 Opublikowano 16 Sierpnia 2022 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2022 Innymi słowami. Muszę kupić wiązkę z 2004r.
Banan Opublikowano 16 Sierpnia 2022 Opublikowano 16 Sierpnia 2022 (edytowane) Poczekaj obczaje reszte w wolnej chwili , trochę namieszałem i już poprawiłem , wkradł mi się schemat z A6 C5 - w 2001 jest już moduł wentylatorów przecież czyli przeróbka wiązki tylko jednak nie przeróbka wiązki bo łączysz ten kabel kostka brązowa pin 1 kabel czerwono-szary z pinem 15 białej 17pinowej wtyczki wiązki AVF Edytowane 18 Sierpnia 2022 przez Banan
Pawelwhiteb7 Opublikowano 16 Sierpnia 2022 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2022 Bo wiązkę mam z 2001r. Mam schemat sklejony swoj Zerkniesz na niego? Czy mniej więcej jest dobrze sklejony
Banan Opublikowano 16 Sierpnia 2022 Opublikowano 16 Sierpnia 2022 2 godziny temu, Pawelwhiteb7 napisał: Kostki od strony wiązki BRD zostały mi 3 kable Kostka czerwona Pin 13 kabel zielono brązowy to nie zielono brazowy a zielono czerwony - to linia K do diagnostyki - łączysz z pinem 16 ECU edc15 / pinem 6 z brazowej 10 pinowej wtyczki wiązki AVF 2 godziny temu, Pawelwhiteb7 napisał: Kostki od strony wiązki BRD zostały mi 3 kable kostka biała pin 12 kabel brązowo niebieski nie znalazłem takiego pinu w schemacie , sprawdź czy o dobrym piszesz
Pawelwhiteb7 Opublikowano 17 Sierpnia 2022 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2022 Ten piernik niebiesko brązowy pin 12
Banan Opublikowano 18 Sierpnia 2022 Opublikowano 18 Sierpnia 2022 (edytowane) ten kabelek łaczy pin d3 klimatronika z pinem 2 wtyczki zawru regulacji cisnienia sprezarki klimatyzacji w wiązce AVF ten kabel jest w pinie 5 czerwonej 17 pinowej wtyczki Edytowane 18 Sierpnia 2022 przez Banan
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się