Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Regulator ciśnienia paliwa audi a4 b7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie gdzie jest regulator ciśnienia paliwa audi a4 b7 2.0 blb 16v 2005 8ec. Jest on w filtrze paliwa??   Troszkę długo kręci na ciepłym, bipy też podczas jazdy po - 80 a wtrysk 3 bipy - 105. Jakby za mało paliwa, korekcję wtrysków nie ja najgorsze 1 i 3 wtrysk kolo 0 drugi - 1,2 i czwarty, - 1,5. Zanim wymienię uszczelki pod wtryskami, chciałbym ten regulator ogarnąć.... Chcę zrobić płukankę i kupić ori filtr ale nie mam pewności czy w nim jest ten cały regulator..... 

Opublikowano

2.0 tdi pd nie posiadają regulatora ciśnienia paliwa. 

Opublikowano

To jak jest za małe ciśnienie, to jaka może być przyczyna???  Uszczelki? 

Opublikowano

No to mam problem XD :kox::kawa:

Może jak się uszczelki nowe zarzuci to się to uspokoi. 

Opublikowano
1 godzinę temu, kubicv10 napisał:

Może jak się uszczelki nowe zarzuci to się to uspokoi. 

Nie liczył bym na to.

 

U kumpla w 1,9 podobny efekt i bip mocno na - dawała uszkodzona pompa w zbiorniku. W sumie to i tandem może nie wyrabia albo filtr w najlepszym wypadku.

Opublikowano (edytowane)

Mogę sprawdzić sam te pompę w zbiorniku? Vcds dam radę?? Albo jestem w stanie zmierzyć ciśnienie wgl?? Nwm na vacum albo gdziekolwiek żeby sprawdzić za pomocą manometru czy coś.... Dodam, że mam założony odwrotnie zaworek zwrotny przy filtrze paliwa 

.. Chciałem go zmienić podczas wymiany filtra IMG_20220725_124528.thumb.jpg.763a4e14305f3a6578120e7181bf039f.jpg @Pieterb

Edytowane przez kubicv10
Opublikowano (edytowane)

Na mój gust to zaworek jest założony ok.

Nie wiem jak u ciebie ale na tandem pompie powinien być króciec do pomiaru ciśnienia paliwa. Vcds sprawdzić co najwyżej czy chodzi ale czy buduje odpowiednie ciśnienie i czy ma odpowiednik wydatek to już nie.

Edytowane przez Pieterb
Opublikowano
1 minutę temu, Pieterb napisał:

Na mój gust to zaworek jest założony ok.

Nie wiem jak u ciebie ale na tangemi powinien być króciec do pomiaru ciśnienia paliwa. Vcds sprawdzić co najwyżej czy chodzi ale czy buduje odpowiednie ciśnienie i czy ma odpowiednik wydatek to już nie.

 

A strzałka nie powinna być w stronę baku? Podobno w zamiennikach właśnie jest tak, że trzeba je odwrócić i wyrzeźbić troszkę żeby obejma weszła. Tak mi się wydaje. Właśnie z grubsza szukałem na tandem pompie żeby móc się wpiąć ale nie wiem jak to ma wgl wyglądać. :/  

Opublikowano

No powinna być, chyba źle to twoje zdjęcie odczytuje.

Tyle że to może się okazać jeszcze gorzej, jak na mój rozum.

Opublikowano

 Strzałka w stronę silnika teraz jest XD. Zdj jest z przodu robione, także w takiej pozycji jest filtr jak na zdj.. Wymieniony był na zamiennik i kiedyś zauważyłem, że no strzałka kurde w drugą stronę.... A Poza tym jaki filtr polecasz, filtron, manna, knechta? Czy jeszcze jakiś inny? + ew zaworek zwrotny z bosha. 

Opublikowano

Chciałem od najprostszej rzeczy zacząć. 

Plukanka bezpośrednia wtrysków, ale z tego co pamiętam jak robiłem ostatnio to  "brudne" paliwo leciało z powrotem. Wymiana filtra chciałem na ori ale jak nie ma w środku regulacji ciśnienia to jakiegoś knechta bym zarzucił, no i zaworek na zaś zwrotny bo to koszt 25zl... A w ASo 130zl to dziękuję XD.  Sprawdził bym to wszystko i zabrał bym się za vacum. Nie mam z niej wycieków. Ale ostatnio wymieniałem serwo bo mechanik mówił ze nie trzyma. Niby lepiej nie niby nie nwm, może placebo. A teoretycznie vacum też odpowiada za Hamulce. A nie są rewelacyjne Także główny podejrzany vacum.... 

Opublikowano

Ja tylko Mana lub Boscha zawsze montuję, na filtronie kiedyś się przejechałem i od tamtej pory nie używam.

Opublikowano

No właśnie ja nie wiem czy przypadkiem nie mam filtrona , bo co 15 tys wymieniam wszystkie filtry, i chyba wziąłem po kosztach, nie wiem czy słusznie.. Teraz wezmę jak mówisz... 

Opublikowano (edytowane)

Pany sprawdziłem vacum, chyba dobrze podpiąłem. Czy jest sprawne? Serwo wydaje się być szczelne, ale czy nie za wolno wskazówka idzie na zielone? I te skoki podciśnienia?  Proszę o jakieś porady. Widziałem na necie po regeneracji za 200ziko vacum. W przypadku uszkodzenia nada się takie regenerowane? Proszę o rady
@Pieterb


https://www.youtube.com/watch?v=JOWMTVIAiF0

Edytowane przez kubicv10
Opublikowano

Mi się tu filmiki od jakiegoś czasu nie wyświetlają, więc nic nie podpowiem.

Opublikowano

Ten film jest prywatny i brak dostępu :wink:

Opublikowano

Pieterb Ci podpowiedział ze na pompie tandemowej jest mozliwosc wkrecenia manometru i zmierzenie cisnienia paliwa. Od siebie dodam, ze regulator cisnienia paliwa jest. Jest on zabudowany w pompie tandemowej i utrzymuje cisnienie 1bar w pompie i na szynie powrotnej PD i raczej sie nie psuje. 

Co do odpalania na ciepłym to ratuje Cie tylko i wyłącznie zmiana mapy rozruchowej- obniżenie obrotow od jakich jest podawane paliwo na ciepłym silniku. Temat znany i lubiany przez tunerów bo ta mape bardzo łatwo znaleźć i wystarczy zmienić jedna wartość. No i kasę zainkasować oczywiscie.

 

Opublikowano (edytowane)

Kur... Teraz będzie... Sorki 

@Pieterb

 

 

Edytowane przez kubicv10

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...