Manky Opublikowano 6 Września 2022 Opublikowano 6 Września 2022 (edytowane) Mam problem z późno wstającym turbo. Turbo dobrze wstawało ale przeladowywało tak jak na ostatnim logu, po odpięciu n75 było ok. 0,41 bara doładowania, zacząłem regulować sztangę i teraz jest ok. 0.31 bara po odpięciu wtyczki. Wymienione świece, cewki, przepływka, n75 pierburga, turbo zrobione przez poprzedniego właściciela dwa miesiące temu (turbo, gruszka, kolektor wydechowy), nieszczelności w dolocie nie ma, chyba że źle sprawdzam, wężyki do n75 nowe, gruszka nie zacina się, DV po wciśnięciu tłoczka i przytrzymaniu palcem nie opada. Jedyna rzecz która przychodzi mi do głowy to jakaś nieszczelność przy dv lub przepuszczający dv mimo sprawnego tłoczka (nie sprawdziłem czy jest szczelna tymi grubymi króćcami). Logi robione na benzynie. Po regulacji 02 033: https://log.tunezilla.com/s/QlLylF7S 03 020: https://log.tunezilla.com/s/iLLYLDiR 115 118: https://log.tunezilla.com/s/ZOBBCRo9 Przed regulacją 115 118: https://log.tunezilla.com/s/aXdtztNM Edytowane 6 Września 2022 przez Manky
przem8 Opublikowano 6 Września 2022 Opublikowano 6 Września 2022 Podciągnij trochę sztangę i będzie ok. Poza tym regenerowane turbo więc możłiwe takie cyrki ale wszystko do ogarnięcia w sofcie.
Manky Opublikowano 6 Września 2022 Autor Opublikowano 6 Września 2022 (edytowane) 23 minuty temu, przem8 napisał: Podciągnij trochę sztangę i będzie ok. Poza tym regenerowane turbo więc możłiwe takie cyrki ale wszystko do ogarnięcia w sofcie. Tylko po podciągnięciu ciśnienie skacze do 1bara, nawet ponad, a ciśnienie bez n75 jest za duże bo ok.0.41 Jeśli da się to zrobić softem to lepiej tak jak teraz zostawić sztangę czy ją podciągnąć żeby wstawało jak wtedy, czy może jakaś konkretna wartość? Edytowane 6 Września 2022 przez Manky
przem8 Opublikowano 6 Września 2022 Opublikowano 6 Września 2022 A ile obrotów robisz? Wyposrodkuj to jakoś
Manky Opublikowano 6 Września 2022 Autor Opublikowano 6 Września 2022 26 minut temu, przem8 napisał: A ile obrotów robisz? Wyposrodkuj to jakoś To lepiej żeby wstawało jak seria czyli 2200-2500 ale przeladowywało czy żeby było ciśnienie 0.3 bez n75. Jeśli softem da się to poprawić to nie wiem która wersja lepsza.
przem8 Opublikowano 6 Września 2022 Opublikowano 6 Września 2022 (edytowane) A to apteka, ze musi byc 0.3 bar? Jak bedzie 0,35 zamiast 0.31 albo 0.41 to powinno wstawac dobrze i nie przeładowywac az tak. Edytowane 6 Września 2022 przez przem8
Manky Opublikowano 6 Września 2022 Autor Opublikowano 6 Września 2022 7 minut temu, przem8 napisał: A to apteka, ze musi byc 0.3 bar? Jak bedzie 0,35 zamiast 0.31 albo 0.41 to powinno wstawac dobrze i nie przeładowywac az tak. Przy 0.36 wstawało dopiero przy 3000rpm. Przy jakich obrotach fabrycznie powinien być pełen boost?
pelonek1 Opublikowano 6 Września 2022 Opublikowano 6 Września 2022 (edytowane) 7 minut temu, Manky napisał: Przy 0.36 wstawało dopiero przy 3000rpm. Przy jakich obrotach fabrycznie powinien być pełen boost? Serię masz bo na logi nie patrzyłem ponieważ w telefonie na tej tunezilli nic nie widać, przynajmniej u mnie? Edytowane 6 Września 2022 przez pelonek1
Manky Opublikowano 6 Września 2022 Autor Opublikowano 6 Września 2022 1 minutę temu, pelonek1 napisał: Serię masz bo na logi nie patrzyłem? Seria, zrobione turbo dwa miesiące temu przez poprzedniego właściciela, obstawiam że gruszka za słaba i za wcześnie się uchyla.
pelonek1 Opublikowano 6 Września 2022 Opublikowano 6 Września 2022 (edytowane) Tak wstawało moje sprawne turbo w serii, tylko logi były w zimie robione to mogło wstawać wcześniej niż dzisiaj np. http://vaglogi.pl/log-115_118_14Y0z.html Edytowane 6 Września 2022 przez pelonek1
przem8 Opublikowano 6 Września 2022 Opublikowano 6 Września 2022 (edytowane) 2400-2600 powinien być max boost. Jeśli masz n75 z opla/saaba 2.0t to możliwe, że trzeba go podkręcić w sofcie żeby to dobrze wstawało. Podmień na ori i się dowiesz. Edytowane 6 Września 2022 przez przem8
Manky Opublikowano 6 Września 2022 Autor Opublikowano 6 Września 2022 4 minuty temu, przem8 napisał: 2400-2600 powinien być max boost. Jeśli masz n75 z opla/saaba 2.0t to możliwe, że trzeba go podkręcić w sofcie żeby to dobrze wstawało. Podmień na ori i się dowiesz. Miałem ori, wyglądało to tak samo, jeszcze się przycinał powyżej 4000rpm, ale jeszcze raz sprawdzę. Obstawiam że gruszka za słaba i uchyla się przy niskim ciśnieniu dlatego słabo wstaje. Dzięki za wykres serii.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się