Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0 TDI CR dłużej kręci - ciężko pali


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej, mam problem z moim Audi A4 B8 q z silnikiem 2.0 TDI CR o oznaczeniu CAHA z 2008r. Problem polega na tym że samochód musi kręcić około 2-3 sekundy żeby zapalić. Nie ważne czy jest ciepły/zimny, czy jest lato/zima zawsze odpala jak by przy drugim obrocie. Stawiałem samochód z górki i pod górkę i bez zmian, zmieniłem rozrusznik i bez zmian, kabel z rozrysznika który idzie do alternatora wpialem prosto pod skrzynkę plusową na podszybiu a alternator na bezpośrednim kablu ale też bez zmian. Po odpaleniu wszystko działa, zero błędów na vcds. Akumulator sprawny, ladowanie 14.4 V.

Ma ktoś jakiś pomysł?

Z góry dziękuję :)

Opublikowano
Godzinę temu, Langista napisał:

Jakie masz ustawienie rozrządu?

Teraz miałem zmieniany, przed zmianą to samo. Jak sprawdzić jak jest ustawiony ?

Opublikowano
W dniu 11.09.2022 o 12:57, Langista napisał:

 

 

Jakie masz ustawienie rozrządu?

 

Dzisiaj sprawdziłem około 2°.

Może to mieć wpływ na takie odpalanie ?

Opublikowano

To jest w normie.

Opublikowano

To gdzie szukać problemu ?

Opublikowano

Filtr paliwa zaraz przy baku wymieniałeś?

Opublikowano
11 godzin temu, Langista napisał:

Filtr paliwa zaraz przy baku wymieniałeś?

jaki filtr paliwa przy baku? jest pod podłogą na wysokości siedzenia pasażera

Opublikowano
11 godzin temu, 19benny91 napisał:

To gdzie szukać problemu ?

sprawdź ciśnienie paliwa na szynie CR

Opublikowano
10 minut temu, RALF76 napisał:

jaki filtr paliwa przy baku? jest pod podłogą na wysokości siedzenia pasażera

No.. czyli zaraz przy baku przecież..

Opublikowano

Filtr paliwa był zmieniany w zeszłym roku ale po zmianie i przed cały czas tak samo. Jutro sprawdzę ciśnienie. Vcds'em da się to zrobić ? A czy uszkodzona jedna ze świec może utrudniać odpalanie latem ?

Opublikowano
7 godzin temu, 19benny91 napisał:

A czy uszkodzona jedna ze świec może utrudniać odpalanie latem

nie

  • Dzięki 1
Opublikowano

Sprawdź jakie masz ciśnienie na listwie przed odpalaniem i jak nabija ciśnienie przy rozruchu. Sprawdź również jakie sa wahania ciśnienia na listwie przy pracującym silniku, kiedyś miałem przypadek że auto tez długo kręciło zanim odpalił i winny był czujnik ciśnienia na listwie mimo ze błędów od niego nie było.

  • Lubię to 1
Opublikowano

@RALF76 udało się rozwiązać problem? Mam to sama w swojej caha i nie mam pojęcia za co się zabrać. Pozdrawiam

Opublikowano
9 godzin temu, Przemek935 napisał(a):

udało się rozwiązać problem? Mam to sama w swojej caha i nie mam pojęcia za co się zabrać. Pozdrawiam

ale to nie ja miałem problem :) tylko osoba zakładająca wątek

Opublikowano
1 godzinę temu, RALF76 napisał(a):

ale to nie ja miałem problem :) tylko osoba zakładająca wątek

A faktycznie. Mimo wszystko ma ktoś jakiś pomysł co może być. Pod komputerem wszystko wygląda w miarę wporządku.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...