wojtek26 Opublikowano 19 Września 2022 Opublikowano 19 Września 2022 Jakiś czas obserwowałem u siebie wibracje i drgania po rozgrzaniu silnika na wolnych obrotach i wydawało mi sie że min głośniej pracował po rozgrzaniu. Wymieniłem regulator ciśnienia na listwie- bez efektu Sprawdzenie korekt na wtryskach + czyszczenie wtrysków i teraz wszystkie pracują bardzo podobnie- ale i tak bez większego efektu Wziąłem się za sprawdzenie konta synchronizacji miałem -067 po regulacji ustawiłem na +0,65 i efekty: - wydaje mi się że silnik pracuje bardziej miękko - odpalanie czy zimny czy ciepły bez różnicy - drgania na wolnych obrotach się uspokoiły Jeśli chodzi o wrażenia z jazdy wydaje się ciut bardziej żwawy na niskich obrotach co do spalania to się nie wypowiem jak przejadę z 500km będę wiedział więcej. Czy ktoś bawił się w przestawianie kąta synchronizacji i może podzielić się swoimi spostrzeżeniami.
wojtek26 Opublikowano 3 Października 2022 Autor Opublikowano 3 Października 2022 Po przejechaniu ponad 1tys km głownie na trasie zauważyłem następujące rzeczy, czy ustawieniu sychronizacji na + silnik pracuje bardziej miękko i spokojniej ale wada jest niestety większe zapotrzebowanie na paliwo, wcześniej jadąc przepisowo 90-100 można było zejsc poniżej 5l a przy takim ustawieniu nie było szans zbliżyć sie do 5l. Tak się zastanawiam czym jest spowodowana taka różnica spalania A4 w stosunku do vw z podobnym silnikiem w Audi na postoju 0,8l/h przy dodaniu gazu i limiterze 2,5tys obr 2,7l/h Vw na postoju 0,5l/h a przy dodaniu gazu dochodził do 1,9l/h a spalanie na trasie w okolicach 4,0-4,5l nie było niczym dziwnym a był to Touran 1T3 wiec buda dość wysoka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się