Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Regulacja kąta synchronizacji - wnioski


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jakiś czas obserwowałem u siebie wibracje i drgania po rozgrzaniu silnika na wolnych obrotach i wydawało mi sie że min głośniej pracował po rozgrzaniu.

Wymieniłem regulator ciśnienia na listwie- bez efektu

Sprawdzenie korekt na wtryskach + czyszczenie wtrysków i teraz wszystkie pracują bardzo podobnie- ale i tak bez większego efektu

Wziąłem się za sprawdzenie konta synchronizacji miałem -067 po regulacji ustawiłem na +0,65 i efekty:

- wydaje mi się że silnik pracuje bardziej miękko

- odpalanie czy zimny czy ciepły bez różnicy

- drgania na wolnych obrotach się uspokoiły

Jeśli chodzi o wrażenia z jazdy wydaje się ciut bardziej żwawy na niskich obrotach co do spalania to się nie wypowiem jak przejadę z 500km będę wiedział więcej.

Czy ktoś bawił się w przestawianie kąta synchronizacji i może podzielić się swoimi spostrzeżeniami.

Opublikowano

Po przejechaniu ponad 1tys km głownie na trasie zauważyłem następujące rzeczy, czy ustawieniu sychronizacji na +  silnik pracuje bardziej miękko i spokojniej ale wada jest niestety większe zapotrzebowanie na paliwo, wcześniej jadąc przepisowo 90-100 można było zejsc poniżej 5l a przy takim ustawieniu nie było szans zbliżyć sie do 5l. Tak się zastanawiam czym jest spowodowana taka różnica spalania A4 w stosunku do vw z podobnym silnikiem w Audi na postoju 0,8l/h przy dodaniu gazu i limiterze 2,5tys obr 2,7l/h Vw na postoju 0,5l/h a przy dodaniu gazu dochodził do 1,9l/h a spalanie na trasie w okolicach 4,0-4,5l nie było niczym dziwnym a był to Touran 1T3 wiec buda dość wysoka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...