Luk Wasky Opublikowano 20 Września 2022 Opublikowano 20 Września 2022 Cześć od jakiegoś czasu mam problem z autem. Problem polega na tym że po odpaleniu auto pracuje nierowno czuć niespalone paliwo i swieci sie kontrolka EPC czasami z Check engine. Turbo nie dmucha wchodzi w tryb awaryjny totalny brak mocy. Czasami jest tak ze auto pochodzi 15-20 sekund i po zgaszeniu i odpaleniu problem znika auto mam moc i nie swieca zadne kontrolki tak jakby nigdy nic (coraz rzadziej). Dzieje się tak na zimnym i ciepłym silniku bez zadnej zalezności czy popada czy słońce czy -10 czy +30. wymieniłem pompe wysokiego ciśnienia, zawór N75, zawor upustowy turbo, zawor odpowietrzania zbiornika paliwa, wszysttko to co wywalił mi vcds a problem dalej jest. Proszę o jakieś rady. Właśnie zauważyłem ze napięcie niskie przy wszystkich błędach, może w tym kierunku ? Adres 01: Silnik Plik etykiet: AKP\06F-907-115-AXX.clb Oznaczenie elementu: 8E0 910 115 Q HW: 8E0 907 115 D Komponent i/lub wersja: 2.0l R4/4V TFSI 0030 Kodowanie: 010C0003180F0120 Kod serwisu: WSC 00191 264 15243 VCID: 2F6DA6BBBE1D45FEBB-807A 5 - iloœæ znalezionych b³êdów. Oto one: 001112 - Zawór odpowietrzania zbiornika paliwa (N80) P0458 - 002 - Zwarcie z mas¹ - Sporadyczny Ramka zamro¿ona: Stan b³êdu: 00100010 Priorytet b³êdu: 0 Czêstoœæ b³êdu: 1 Wew.licznik b³êdów: 255 Przebieg: 229493 km WskaŸnik czasu: 0 Ramka zamro¿ona: Obroty silnika: 194 /min Obci¹¿enie: 76.8 % Prêdkoœæ: 0.0 km/h Temperatura: 13.0*C Temperatura: 13.0*C Ciœnienie rzecz.: 960.0 mbar Napiêcie: 10.287 V 000051 - Zawór obejœciowy turbosprê¿arki P0033 - 004 - Usterka elektryczna - Sporadyczny Ramka zamro¿ona: Stan b³êdu: 00100100 Priorytet b³êdu: 0 Czêstoœæ b³êdu: 2 Wew.licznik b³êdów: 255 Przebieg: 229493 km WskaŸnik czasu: 0 Ramka zamro¿ona: Obroty silnika: 184 /min Obci¹¿enie: 78.0 % Prêdkoœæ: 0.0 km/h Temperatura: 6.0*C Temperatura: 6.0*C Ciœnienie rzecz.: 950.0 mbar Napiêcie: 10.414 V 000581 - Zawór elektromagnet.(A) regulacji ciœnienia do³adowania (N75) P0245 - 002 - zwarcie z mas¹ - Sporadyczny Ramka zamro¿ona: Stan b³êdu: 00100010 Priorytet b³êdu: 0 Czêstoœæ b³êdu: 1 Wew.licznik b³êdów: 255 Przebieg: 229493 km WskaŸnik czasu: 0 Ramka zamro¿ona: Obroty silnika: 184 /min Obci¹¿enie: 78.0 % Prêdkoœæ: 0.0 km/h Temperatura: 6.0*C Temperatura: 6.0*C Ciœnienie rzecz.: 950.0 mbar Napiêcie: 10.414 V 008852 - Zawór regulacyjny ciœnienia paliwa (N276) P2294 - 004 - przerwa - Sporadyczny Ramka zamro¿ona: Stan b³êdu: 00100100 Priorytet b³êdu: 0 Czêstoœæ b³êdu: 1 Wew.licznik b³êdów: 255 Przebieg: 229493 km WskaŸnik czasu: 0 Ramka zamro¿ona: Obroty silnika: 403 /min Obci¹¿enie: 65.1 % Prêdkoœæ: 0.0 km/h Temperatura: 13.0*C Temperatura: 13.0*C Ciœnienie rzecz.: 960.0 mbar Napiêcie: 11.049 V 005634 - Zasilanie napiêciowe zacisku 30 P1602 - 002 - Napiêcie za niskie - Sporadyczny Ramka zamro¿ona: Stan b³êdu: 00100010 Priorytet b³êdu: 0 Czêstoœæ b³êdu: 1 Wew.licznik b³êdów: 255 Przebieg: 0 km WskaŸnik czasu: 0 Ramka zamro¿ona: Obroty silnika: 0 /min Obci¹¿enie: 0.0 % Prêdkoœæ: 0.0 km/h Temperatura: -40.0*C Temperatura: -40.0*C Ciœnienie rzecz.: 0.0 mbar Napiêcie: 0.000 V Kody gotowoœci: 0010 0100
afroo. Opublikowano 20 Września 2022 Opublikowano 20 Września 2022 Wiązkę w okolicy tych elementów ze skanu obejrzyj dobrze bo moim zdaniem jest tam gdzieś coś nadgryzione.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się