Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brak mocy i tryb awaryjny w A4 B7 2.0TFSI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć od jakiegoś czasu mam problem z autem. Problem polega na tym że po odpaleniu auto pracuje nierowno czuć niespalone paliwo i swieci sie kontrolka EPC czasami z Check engine. Turbo nie dmucha wchodzi w tryb awaryjny totalny brak mocy. Czasami jest tak ze auto pochodzi 15-20 sekund i po zgaszeniu i odpaleniu problem znika auto mam moc i nie swieca zadne kontrolki tak jakby nigdy nic (coraz rzadziej). Dzieje się tak na zimnym i ciepłym silniku bez zadnej zalezności czy popada czy słońce czy -10 czy +30. wymieniłem pompe wysokiego ciśnienia, zawór N75, zawor upustowy turbo, zawor odpowietrzania zbiornika paliwa, wszysttko to co wywalił mi vcds a problem dalej jest.  Proszę o jakieś rady.

Właśnie  zauważyłem ze napięcie niskie przy wszystkich błędach, może w tym kierunku ?

 

 Adres 01: Silnik       Plik etykiet: AKP\06F-907-115-AXX.clb
Oznaczenie elementu: 8E0 910 115 Q    HW: 8E0 907 115 D
  Komponent i/lub wersja: 2.0l R4/4V TFSI     0030
           Kodowanie: 010C0003180F0120
           Kod serwisu: WSC 00191 264 15243
                      VCID: 2F6DA6BBBE1D45FEBB-807A
5 - iloœæ znalezionych b³êdów. Oto one:

001112 - Zawór odpowietrzania zbiornika paliwa (N80)
               P0458 - 002 - Zwarcie z mas¹ - Sporadyczny
             Ramka zamro¿ona:
                    Stan b³êdu: 00100010
                    Priorytet b³êdu: 0
                    Czêstoœæ b³êdu: 1
                    Wew.licznik b³êdów: 255
                    Przebieg: 229493 km
                    WskaŸnik czasu: 0

             Ramka zamro¿ona:
                    Obroty silnika: 194 /min
                    Obci¹¿enie: 76.8 %
                    Prêdkoœæ: 0.0 km/h
                    Temperatura: 13.0*C
                    Temperatura: 13.0*C
                    Ciœnienie rzecz.: 960.0 mbar
                    Napiêcie: 10.287 V

000051 - Zawór obejœciowy turbosprê¿arki
               P0033 - 004 - Usterka elektryczna - Sporadyczny
             Ramka zamro¿ona:
                    Stan b³êdu: 00100100
                    Priorytet b³êdu: 0
                    Czêstoœæ b³êdu: 2
                    Wew.licznik b³êdów: 255
                    Przebieg: 229493 km
                    WskaŸnik czasu: 0

             Ramka zamro¿ona:
                    Obroty silnika: 184 /min
                    Obci¹¿enie: 78.0 %
                    Prêdkoœæ: 0.0 km/h
                    Temperatura: 6.0*C
                    Temperatura: 6.0*C
                    Ciœnienie rzecz.: 950.0 mbar
                    Napiêcie: 10.414 V

000581 - Zawór elektromagnet.(A) regulacji ciœnienia do³adowania (N75)
               P0245 - 002 - zwarcie z mas¹ - Sporadyczny
             Ramka zamro¿ona:
                    Stan b³êdu: 00100010
                    Priorytet b³êdu: 0
                    Czêstoœæ b³êdu: 1
                    Wew.licznik b³êdów: 255
                    Przebieg: 229493 km
                    WskaŸnik czasu: 0

             Ramka zamro¿ona:
                    Obroty silnika: 184 /min
                    Obci¹¿enie: 78.0 %
                    Prêdkoœæ: 0.0 km/h
                    Temperatura: 6.0*C
                    Temperatura: 6.0*C
                    Ciœnienie rzecz.: 950.0 mbar
                    Napiêcie: 10.414 V

008852 - Zawór regulacyjny ciœnienia paliwa (N276)
               P2294 - 004 - przerwa - Sporadyczny
             Ramka zamro¿ona:
                    Stan b³êdu: 00100100
                    Priorytet b³êdu: 0
                    Czêstoœæ b³êdu: 1
                    Wew.licznik b³êdów: 255
                    Przebieg: 229493 km
                    WskaŸnik czasu: 0

             Ramka zamro¿ona:
                    Obroty silnika: 403 /min
                    Obci¹¿enie: 65.1 %
                    Prêdkoœæ: 0.0 km/h
                    Temperatura: 13.0*C
                    Temperatura: 13.0*C
                    Ciœnienie rzecz.: 960.0 mbar
                    Napiêcie: 11.049 V

005634 - Zasilanie napiêciowe zacisku 30
               P1602 - 002 - Napiêcie za niskie - Sporadyczny
             Ramka zamro¿ona:
                    Stan b³êdu: 00100010
                    Priorytet b³êdu: 0
                    Czêstoœæ b³êdu: 1
                    Wew.licznik b³êdów: 255
                    Przebieg: 0 km
                    WskaŸnik czasu: 0

             Ramka zamro¿ona:
                    Obroty silnika: 0 /min
                    Obci¹¿enie: 0.0 %
                    Prêdkoœæ: 0.0 km/h
                    Temperatura: -40.0*C
                    Temperatura: -40.0*C
                    Ciœnienie rzecz.: 0.0 mbar
                    Napiêcie: 0.000 V


Kody gotowoœci: 0010 0100

                

Opublikowano

Wiązkę w okolicy tych elementów ze skanu obejrzyj dobrze bo moim zdaniem jest tam gdzieś coś nadgryzione.

Opublikowano

Rozwiązałeś ten problem ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...