Nowak50 Opublikowano 28 Września 2022 Opublikowano 28 Września 2022 Witam, Mam problem z moim AWX'em. Mianowicie ubywa płynu chłodzenia w dużych ilościach. Ostatnio po trasie 100km musiałem dolać cały zbiorniczek wyrównawczy. Problemy zaczęły się jakiś czas temu, na początku zaobserwowałem ślady oleju w płynie, tester CO2 nic nie pokazał, więc wymieniłem wymiennik ciepła wraz z płukaniem całego układu, przy okazji wyczyściłem całą podstawę filtra + nowa uszczelka. Olej w płynie znikł ale cały czas wyrzuca płyn przez korek (korek też wymieniony na nowy). Można zaobserwować zapocenie przy UPG na wysokości podstawy filtra oleju. Króciec przy pompie podciśnienia sztywny. Auto nagrzewa się normalnie, cały czas 90 stopni nie ma problemu z ogrzewaniem. Przed wymianą wymiennika ubywało określoną ilość płynu i poziom się stabilizował poniżej min a po wymianie potrafi wyrzucić cały płyn ze zbiorniczka. Dodatkowo auto dymi przy przyśpieszaniu a ostatnio po nocy pod chmurką paliwo się cofnęło i musiałem dłużej kręcić żeby odpalił. Jak sądzicie co może być przyczyną takich problemów ?
nadybek Opublikowano 4 Października 2022 Opublikowano 4 Października 2022 (edytowane) Jak wywala plyn ze zbiorniczka to marne szanse ze to cos innego jak UPG. Inne opcje sa jeszcze gorsze- pekniecie glowicy lub bloku. Powtorz test CO2. Czesto jest tak, ze po zrzuceniu plynu z ukladu pada uszczelka. Pośrednią przyczyną jest zapowietrzona głowica która się gotuje a bezpośrednią przyczyną jest zapchana dziurka w kroccu odpowietrzajacym glowice- taki cienki krociec z tylu glowicy w srodku krorego jest milimetrowy otwór. Edytowane 4 Października 2022 przez nadybek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się