Adriano007 Opublikowano 20 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2009 Tak też właśnie uczynie. Mam na oku tarcze TRW za 83 zł szt, dobry wybór?
jarko Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Troszkę odgrzeję kotlecika Przy prędkości ponad 120km/h odczuwałem drgania. Tercze poszły do przetoczenia i na chwilę sie uspokoiło. Niestety po około 500km zaczęło znowu drgać, ale teraz nawet przy niskich prędkościach i tarcze poszły do wymiany... Teraz są nowe, ale drgania nie ustapiły i wróciły do stanu pierwotnego, dalej są odczuwalne powyżej 120km/h... Zawieszenie mam igła z przodu, z tyłu powoli łożysko zaczyna upominać się o wymianę... Jakieś sugestie :?:
Nelson Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Jak wyglądały klocki przy wymianie? Być może nierówno biorą. Sprawdzałeś zbieżność? Być może poluzowała się jedna ze śrub mocujących elementy zawieszenia...
leszekla Opublikowano 22 Marca 2012 Opublikowano 22 Marca 2012 Po zamontowaniu tarcz dokonaj pomiarów bicia tarcz w obwodowych ich częściach. Wartość bicia po wykonaniu pełnego obrotu tarczy nie może przekraczać 0,08 mm. Jeśli wartość ta jest większa, należy spróbować obrócić tarczę względem otworów i ponownie zamontować. Pomiar ten jest najważniejszą czynnością podczas wymiany tarcz.
Damian866 Opublikowano 29 Marca 2012 Opublikowano 29 Marca 2012 Według mnie to są przegrzane tarcze proponuje wymienić na nowe ja tez miałem takie objawy
hamese Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Tanie klocki uszkadzają tarcze, szczególnie kiedy auto stoi dluższy czas, nie kupujcie szrotu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się