DubixPL Opublikowano 9 Listopada 2022 Autor Opublikowano 9 Listopada 2022 (edytowane) Wibracje podczas przyśpieszania z okolic tunelu środkowego. Zdjąłem wał gdyż była oberwana podpora. Oddałem do pseudo seriwsu w Krakowie MVK Cardan. Stwierdzili że tylko podpora do wymiany a przeguby są sprawne chociaż jeden zawiozłem w kawałkach bo rozpadł się przy demontażu wału. Wycena 1050 zł. Odpuściłem na rzecz znalezienia używki jednakże bez skutecznie. I na szczęście trafiłem na inną firmę koło Krakowa - Krawczyk - Steal & Carbon Drivenschaft. Właściciel sprawdził mój stary wał i stwierdził że sama wymiana podpory nie załatwi problemu a wibracje mogą się powiększyć ponieważ jest luz na przegubach. Zregenerował kompletnie wał tj. wymiana przegubów zewnętrznych na GKN Lobro, wymiana wkładu podpory wału na OEM Audi, wycięcie środkowego przegubu i zastąpienie krzyżakiem Spicer. Wyważenie, malowanie itd. Nowe śruby i uszczelki. Cena 2400 zł. Nie tanio ale używka za połowy ceny albo chińczyk za 1500 zł to też nie mało a tu mam praktycznie nowy wał. Z tej radości zapomniałem zrobić więcej zdjęć ? Wpadły jeszcze dystanse 10/15mm Edytowane 10 Listopada 2022 przez DubixPL 1
BartoszSoldier Opublikowano 9 Listopada 2022 Opublikowano 9 Listopada 2022 I jak wrażenia? Wibracje zniknęły?
DubixPL Opublikowano 9 Listopada 2022 Autor Opublikowano 9 Listopada 2022 1 godzinę temu, BartoszSoldier napisał(a): I jak wrażenia? Wibracje zniknęły? Powiem Ci cieszę się, że zdecydowałem się na tą regenerację. Żona mi tak doradziła, żebym nie bawił się w używki, szukać, jeździć, tracić paliwo. Wibracje zniknęły. Polecam każdemu tą firmę.
DubixPL Opublikowano 22 Listopada 2022 Autor Opublikowano 22 Listopada 2022 Poprzedni właściciel wsadził wydech 2,5 cala z nierdzewki firmy Simons: Początkowo był plan wsadzić samego DP 3,5' -> 2,75' od Piotr Bel Niestety po stanie złącza elastycznego wiedziałem że nie przeżyje tego zabiegu, więc zapadła decyzja, że rura za DP do środkowych wydechów też będzie z nierdzewki i tak oto temat wydechu mam już zamknięty, chociaż na pewno w niedalekiej przyszłości wymienię końcówki bo te nie siedzą mi wizualnie. Skończyłem docierać panewki, na dniach zmiana oleju i jak to mechanik określił: "dej k**wie miodu". No to dam ? Poleci ktoś jakiej firmy dystanse kupić? Bo niestety moje obecne idą do zwrotu z uwagi na to, że powodują wibracje przy około 120km/h. Już przy montażu był wyczuwalny luz na otworze centrującym. 1
Adam87 Opublikowano 22 Listopada 2022 Opublikowano 22 Listopada 2022 Dystanse to kup od Dystomu. Możesz sovie sam podjechać nawet. Na krakowskiej jak stara Agroma była. 1
DubixPL Opublikowano 23 Listopada 2022 Autor Opublikowano 23 Listopada 2022 @K4rol81 Piotr Bel na FB 1
DubixPL Opublikowano 28 Listopada 2022 Autor Opublikowano 28 Listopada 2022 3kkm od zmiany panewek zrobione. Wlany świeży olej i filtr. Nareszcie mogę kręcić do końca. Z ciekawości pojechałem na hamownię zobaczyć ile koni uciekło przez te 16 lat i 374kkm przebiegu. 1 1
DubixPL Opublikowano 27 Stycznia 2023 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2023 Furka odebrana od lakiernika. Niestety mojej klapy nie było sensu ratować. Przy okazji musiałem założyć letni setup na ten rok. Wiem że oklepane ale docelowo będą służyć jako zimówki. 2
DubixPL Opublikowano 28 Stycznia 2023 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2023 21 minut temu, MgrRazer napisał(a): To są 19 ? Ori rotor ? Tak dokładnie 19x9J ET33 Opona 225/40/19
MgrRazer Opublikowano 28 Stycznia 2023 Opublikowano 28 Stycznia 2023 Dobrze to wyglada. Coraz bardziej podoba mi się podoba seryjny wygląd w B7 (jeżeli chodzi o Sline), bez zbędnych dokładek i plastrów miodu. 1 1
KoXowniczek Opublikowano 28 Stycznia 2023 Opublikowano 28 Stycznia 2023 B7 i Rotory to jedno z najlepszych połączeń 1
george Opublikowano 28 Stycznia 2023 Opublikowano 28 Stycznia 2023 Godzinę temu, KoXowniczek napisał(a): B7 i Rotory to jedno z najlepszych połączeń W B6 jakoś nie pasują, B7 tak.
DubixPL Opublikowano 22 Maja Autor Opublikowano 22 Maja (edytowane) Dawno mnie tu nie było. Mało czasu ale coś tam powoli się dzieje. W między czasie wpadł Stage 1 na 275KM i 389Nm, ale wciąż mało i idziemy w kierunku Stage 3. Dlatego wpadł FMIC 550x230x65 na sztywnych rurach 60,3mm by Piotr Bel (gdyby ktoś był zainteresowany to sprzedaje on gotowe zestawy p&p do 1.8T i 2.0T) Nowa pompa paliwa HPFP Hitachi 10.1 (najnowsza wersja która ma troszkę większą powierzchnię tłoczka niż montowana w fabryce) Rotorki sprzedane, więc wleciały felgi OEM Speedline ST5 19x9J et52 + dystanse przód/tył 10/15mm + opony Laufenn Z Fit 225/35 Na półce leżą już nowe wtryski S3 i turbo IHI z A4 B8 czeka do przerobienie na hybrydę (w podobnym setupie kolega z grupy uzyskał 350KM i 480Nm) W najbliższym czasie wpada gwint DTS line i dokładka OEM Cupra. Edytowane 22 Maja przez DubixPL 2
Maxero Opublikowano 22 Maja Opublikowano 22 Maja Ja to bym jeszcze jeden zabieg z HPFP polecał. Przeróbka tłoczka na nowszą wersję jak jest w b8. Sam się zastanawiam nad tym modem ,bo wtedy nic tam się już nie dzieje.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się