DubixPL 4 Opublikowano 22 Maja Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja Zapomniałem dodać. Przy okazji montażu nowej pompy HPFP rozwierciłem króciec zasilający na 5mm. Podniosło to ciśnienie na pompie w baku o około 0.5 bara. Dodatkowo wpadł moduł sterujący pompy paliwa w baku (LPFP) z A4 B8 2.0TFSI co również podniosło ciśnienie o około 0.5 bara i dodatkowo moduł się tak nie grzeje. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxero 7 Opublikowano 22 Maja Udostępnij Opublikowano 22 Maja Przy celowaniu w moc 350hp nie musisz zmienić wkładu pompy z vis lub autotecha ? IHI sam myślę czy nie w swoim zastosować ale do kogo hybrydę oddać by to jeździło ,a nie co i rusz demontować do poprawek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DubixPL 4 Opublikowano 22 Maja Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja Nowa pompa Hitachi 10.1 ogarnia 350KM na wytryskach S3 i zaworku RS4. Hybryda by Geremi oczywiście. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
george 216 Opublikowano 25 Maja Udostępnij Opublikowano 25 Maja W dniu 22.05.2024 o 20:20, Maxero napisał(a): IHI sam myślę czy nie w swoim zastosować ale do kogo hybrydę oddać by to jeździło ,a nie co i rusz demontować do poprawek A K04-064? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DubixPL 4 Opublikowano 25 Maja Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 9 godzin temu, george napisał(a): A K04-064? K04 to spore koszty bo trzeba dużo przerabiać. IHI z B8 siada p&p jedynie trzeba delikatnie dogiąć przewody wodne. Także nawet DP zostaje ten co jest. No i IHI kupiłem za 400 zł i przerobienie na hybrydę max 2k zł. Wątpię że w tej kasie złoży się i przerobi zestaw na K04-064. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxero 7 Opublikowano 25 Maja Udostępnij Opublikowano 25 Maja K04-064 za dużo trzeba rzeźbić. Chyba że koraz z k04 do k03/ihi przeszczepić ale czy da radę i jak to będzie się sprawować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
george 216 Opublikowano 27 Maja Udostępnij Opublikowano 27 Maja W dniu 25.05.2024 o 21:37, DubixPL napisał(a): IHI z B8 siada p&p jedynie trzeba delikatnie dogiąć przewody wodne. Także nawet DP zostaje ten co jest. No i IHI kupiłem za 400 zł i przerobienie na hybrydę max 2k zł. Wątpię że w tej kasie złoży się i przerobi zestaw na K04-064. Seryjna robi dużo więcej niż K03 z B7? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DubixPL 4 Opublikowano 27 Maja Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 3 godziny temu, george napisał(a): Seryjna robi dużo więcej niż K03 z B7? Seryjne IHI jest wydajniejsze niż seryjna K03. K03 przerobione na hybrydę max 320KM. IHI przerobione na hybrydę 350KM a można i ponoć więcej bo IHI ma większe żeliwo niż K04-064. Tak mi tłumaczył Geremi i są to informacje sprawdzone bo na grupie FB - Audi A4 B7 2.0TFSI EA113 jest ziomek co zrobił na jego hybrydzie IHI dokładnie 348KM i 480Nm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DubixPL 4 Opublikowano 18 godzin temu Autor Udostępnij Opublikowano 18 godzin temu Wstępnie wpadł gwint. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się