Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Czuję drgania kierownicy przy przekroczeniu 90km/h


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam mam takie pytanko otóż gdy przekraczam 90 km/h zaczyna mi drżeć kierownica wydaje mi się ze to końcówki :no: drążka. Na dołkach stuka mi tez zawieszenie nie wiem co mam o tym myśleć? Czy mam wymieniać cale zawieszenie przednie czy może :confused4: raczej nie?

proszę o rade... :(

Opublikowano

źle wyważone koła, lub krzywe felgi.

Opublikowano

moim zdanie to wina kół. Masz możliwość założenia innych kół? Warto po zdjęciu koła i zacisku hamucowego sprawdzić przyleganie tarczy do piasty.

Opublikowano

masz może kolego zimowe na osobnych kołach???? jak tak to załóż sam przód i wszystko się okaże, jak słyszysz stuki w zawieszeniu to zajmij się tym, albo czekaj aż całkiem poleci, wtedy zapodasz cały komplet :wink4:

ps. końcówki dążka to poważna sprawa, wiesz co się stanie jak całkiem padną, tzn. odleci bolec od końcówki??? :shocked: chyba się domyślasz

Opublikowano

ps. końcówki dążka to poważna sprawa, wiesz co się stanie jak całkiem padną, tzn. odleci bolec od końcówki??? :shocked: chyba się domyślasz

żeby taki bolec odleciał to koncówki musiałby nie wiem jak byc wyruchane, niedawno demontowalem w jednym samochodzie końcówki metodą siły i gwałtu bo nie chciały zejść i nie udalo mi się wybić tych końcówek nawet dość pokaźnym młotkiem.

Opublikowano

noo to widocznie mało widziałeś kolego, bo nie raz czytałem że końcówki z tych chińskich zestawów zawieszenia, poprostu odpadają w nich bolce od końcówek, sam u siebie zmieniałem 2 tygodnie temu, złapałem się za głowę jak zobaczyłem moją prawą końcówke, firmy TRV, a to dobra firma, cieszyłem się że zmieniam, bo niewiem co mogło by się stać gdyby mi uleciała:/

wracając do tematu, a może kolego odkleił się odważnik od felgi??? zobacz, ostatnio u nas w Gliwicach był kolega z Norwegii, tutaj porobił przy aucie dosyć sporo, wyjechał i w drodze powrotnej właśnie waliło mu kierownicą, to samo co u Ciebie, okazało się że winny był odważnik na feldze - poprostu się odkleił

radze na początek zmienić przód na np. inne alu albo na zimówki na innych kołach :)

Opublikowano

sprawdz kola czy sa dobrze zalozone , wywazone i na koniec czy masz proste felgi

Opublikowano

zapomnieliście o geometrii .... ja miałem to samo w Oplu Astrze po ustawieniu geometrii było cacy .... ale u Ciebie może być inna przyczyna lecz to warto zrobić tak czy siak ...nie zaszkodzi :wink4:

Opublikowano

A jesli... jest tak od zimy albo jezdziles ostatnio duzo po 'pyrach' blocie itp itd obejrz felgi od wewnetrznej strony. Mi tez bily od 90 km/h i nacczytalem sie roznych wersji. Na szczescie zobaczylem jak wyglada felga - cala w blocie a raczej suchym ubitym piachu bo to zostalo po zimie. Po oczyszczeniu jak reaka odjal :D

Opublikowano

no dobra a jesli do tego dochodzi stukanie to co op tym sadzic? :(

stukanie = wybity wahacz/wahacze

a mocno drga ta kierownica??

obstawiałabym krzywe felgi

a jeżeli chodzi o końcówki, to u mnie mega ściągało na koleinach, wyrywało mi kierownice z rąk, wymieniłam końcówki i jak ręką odjął...

Opublikowano

OK, co poza:

- krzywymi felgami

- niewywazonymi kolami

- tarczami nie przylegajacymi idealnie do piast

- dystansami przelotowymi bez pierscieni centrujacych :tongue4:

moze wplywac na bicie kol przy wiekszych predkosciach?

Ja tez mam minimalnie drzenie [na 17" tez mialem, ale tam jedna felga byla nieco krzywa, wiec olewalem...], ale sam nie wiem, czy sie tym przejmowac, czy poprostu niski profil 35 tak wybiera kazde nierownosci na jezdni.

Opublikowano

Flyer ja jeździłem na 40 w poprzednim aucie, teraz mam 45 i prawde piszesz bo czuć każdą nawet najmniejszą nierówność na drodze, ja się śmieje bo jak jade po nowo pokładzonym asfalcie to czuje jaki jest nierówny, poprostu opona tych drobnych uskoków nie niweluje

takie moje zdanie, u mnie na niektórych drogach tak właśnie czuć to na kierownicy/aucie efekt jajo felgi :wink4:

Opublikowano

hey.ja miałem to samo,przy około 100 km/h drżenie kierownicy dość mocne,przyczyna-lewa końcówka drążka.pozdrawiam

Opublikowano

moim zdanie to wina kół. Masz możliwość założenia innych kół? Warto po zdjęciu koła i zacisku hamucowego sprawdzić przyleganie tarczy do piasty.

a co jeśli tarcza lekko sie rusza? A naturalnie po założeniu koła nie ma żadnego luzu bo koło dociska wszystko..?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...