eendriu26 Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Opublikowano 26 Kwietnia 2009 witam mam takie pytanko otóż gdy przekraczam 90 km/h zaczyna mi drżeć kierownica wydaje mi się ze to końcówki drążka. Na dołkach stuka mi tez zawieszenie nie wiem co mam o tym myśleć? Czy mam wymieniać cale zawieszenie przednie czy może raczej nie? proszę o rade...
spetsnaz Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Opublikowano 26 Kwietnia 2009 źle wyważone koła, lub krzywe felgi.
eendriu26 Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2009 i to robiło by aż tyle kłopotu i to napewno nie jest nic innego?
spetsnaz Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Opublikowano 26 Kwietnia 2009 moim zdanie to wina kół. Masz możliwość założenia innych kół? Warto po zdjęciu koła i zacisku hamucowego sprawdzić przyleganie tarczy do piasty.
Pucek Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Opublikowano 26 Kwietnia 2009 masz może kolego zimowe na osobnych kołach???? jak tak to załóż sam przód i wszystko się okaże, jak słyszysz stuki w zawieszeniu to zajmij się tym, albo czekaj aż całkiem poleci, wtedy zapodasz cały komplet ps. końcówki dążka to poważna sprawa, wiesz co się stanie jak całkiem padną, tzn. odleci bolec od końcówki??? chyba się domyślasz
cobradd Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Opublikowano 26 Kwietnia 2009 ps. końcówki dążka to poważna sprawa, wiesz co się stanie jak całkiem padną, tzn. odleci bolec od końcówki??? chyba się domyślasz żeby taki bolec odleciał to koncówki musiałby nie wiem jak byc wyruchane, niedawno demontowalem w jednym samochodzie końcówki metodą siły i gwałtu bo nie chciały zejść i nie udalo mi się wybić tych końcówek nawet dość pokaźnym młotkiem.
Pucek Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Opublikowano 26 Kwietnia 2009 noo to widocznie mało widziałeś kolego, bo nie raz czytałem że końcówki z tych chińskich zestawów zawieszenia, poprostu odpadają w nich bolce od końcówek, sam u siebie zmieniałem 2 tygodnie temu, złapałem się za głowę jak zobaczyłem moją prawą końcówke, firmy TRV, a to dobra firma, cieszyłem się że zmieniam, bo niewiem co mogło by się stać gdyby mi uleciała:/ wracając do tematu, a może kolego odkleił się odważnik od felgi??? zobacz, ostatnio u nas w Gliwicach był kolega z Norwegii, tutaj porobił przy aucie dosyć sporo, wyjechał i w drodze powrotnej właśnie waliło mu kierownicą, to samo co u Ciebie, okazało się że winny był odważnik na feldze - poprostu się odkleił radze na początek zmienić przód na np. inne alu albo na zimówki na innych kołach
pawelmienko Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 sprawdz kola czy sa dobrze zalozone , wywazone i na koniec czy masz proste felgi
Madas Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 zapomnieliście o geometrii .... ja miałem to samo w Oplu Astrze po ustawieniu geometrii było cacy .... ale u Ciebie może być inna przyczyna lecz to warto zrobić tak czy siak ...nie zaszkodzi
KANAL Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 A jesli... jest tak od zimy albo jezdziles ostatnio duzo po 'pyrach' blocie itp itd obejrz felgi od wewnetrznej strony. Mi tez bily od 90 km/h i nacczytalem sie roznych wersji. Na szczescie zobaczylem jak wyglada felga - cala w blocie a raczej suchym ubitym piachu bo to zostalo po zimie. Po oczyszczeniu jak reaka odjal
eendriu26 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2009 no dobra a jesli do tego dochodzi stukanie to co op tym sadzic?
Alona Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 no dobra a jesli do tego dochodzi stukanie to co op tym sadzic? stukanie = wybity wahacz/wahacze a mocno drga ta kierownica?? obstawiałabym krzywe felgi a jeżeli chodzi o końcówki, to u mnie mega ściągało na koleinach, wyrywało mi kierownice z rąk, wymieniłam końcówki i jak ręką odjął...
Flyer Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 OK, co poza: - krzywymi felgami - niewywazonymi kolami - tarczami nie przylegajacymi idealnie do piast - dystansami przelotowymi bez pierscieni centrujacych moze wplywac na bicie kol przy wiekszych predkosciach? Ja tez mam minimalnie drzenie [na 17" tez mialem, ale tam jedna felga byla nieco krzywa, wiec olewalem...], ale sam nie wiem, czy sie tym przejmowac, czy poprostu niski profil 35 tak wybiera kazde nierownosci na jezdni.
Pucek Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Flyer ja jeździłem na 40 w poprzednim aucie, teraz mam 45 i prawde piszesz bo czuć każdą nawet najmniejszą nierówność na drodze, ja się śmieje bo jak jade po nowo pokładzonym asfalcie to czuje jaki jest nierówny, poprostu opona tych drobnych uskoków nie niweluje takie moje zdanie, u mnie na niektórych drogach tak właśnie czuć to na kierownicy/aucie efekt jajo felgi
ookon Opublikowano 8 Maja 2009 Opublikowano 8 Maja 2009 hey.ja miałem to samo,przy około 100 km/h drżenie kierownicy dość mocne,przyczyna-lewa końcówka drążka.pozdrawiam
dejf Opublikowano 9 Maja 2009 Opublikowano 9 Maja 2009 moim zdanie to wina kół. Masz możliwość założenia innych kół? Warto po zdjęciu koła i zacisku hamucowego sprawdzić przyleganie tarczy do piasty. a co jeśli tarcza lekko sie rusza? A naturalnie po założeniu koła nie ma żadnego luzu bo koło dociska wszystko..?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się