Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dziwna sytuacja z olejem


Szczypior21

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, audi a4 b8 2.0 tfsi cncd 224km quattro s tronic 2013r ok 170tys km. Olej 5w30 castrol od wymiany 5 tys km. Ostatni raz poziom

oleju sprawdzałem miesiąc temu na bagnecie tylko Max. Ostatnio podróżując samochodem zapalił się komunikat żeby dolać maksymalnie 1l oleju. Od sprawdzania poziomu oleju zrobiłem może 400-500km podróżując tylko w weekendy. Dolewając ten sam olej, dodałem go gdzieś z 500ml. Pytanie jest takie czy jest to możliwe, żeby tak o wciągło naglo 0,5l, gdzie w po lifcie już wada olejowa została poprawiona ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, przem8 napisał:

Poliftowe tak samo mają tendencję do chlania oleju. 

Tylko dla mnie dziwne jest to, ze jeszcze do nie dawno wszystko było ok, teraz zrobiłem 400/500 km i nagle 0,5l mniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak nie pomoże zrób ze dwie płukanki .... Lubi chwycić pierścień olejowy nawet jak nie ma wady .... 

BTW dalej będę upierać się że castrol to syf. :takiego:

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, DarekS4 napisał:

A jak nie pomoże zrób ze dwie płukanki .... Lubi chwycić pierścień olejowy nawet jak nie ma wady .... 

BTW dalej będę upierać się że castrol to syf. :takiego:

To jaki polecasz olej zamiast Castrola ? Zrobienie płukanki wypłucze nagar, który można by rzec służy tez jako uszczelniacz, po wypłukaniu nie będzie gorzej ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nagar potrafi zapiec pięrścień. Pasowanie pierścienia po coś jest i jego luz.  ale ja się nie upieram że to to to tylko moja luźna aluzja. 

 

My lejemy tylko Liqui Moly 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, DarekS4 napisał:

Nagar potrafi zapiec pięrścień. Pasowanie pierścienia po coś jest i jego luz.  ale ja się nie upieram że to to to tylko moja luźna aluzja. 

 

My lejemy tylko Liqui Moly 

Jakie dokładnie lejesz Liqui Moly ? 
oraz jaki dokładnie stosujesz specyfik do płukanki. 
Jeszcze wracając do komentarza tego odnośnie tej odmy, jak zobaczyć najprościej czy ona jest uszkodzona lub zapchana. Jak zapchana to lepiej wyczyścić jak można czy nadal lepiej wymienić na nową ? Czy jak nie mam dwóch lewych rąk to będę sam to w stanie zrobić i ewentualnie na co zwrócić uwagę przy demontażu tej odmy, żeby nic nie popsuć. Jedyne co mi się kojarzy z objawami uszkodzonej-zatkanie odmy to szarpanie samochodem na wolnych obrotach, ale to tez stworzyłem osobny post jakiś czas temu na ten temat. 

Edytowane przez Szczypior21
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...