Majewski61 Opublikowano 30 Października 2022 Opublikowano 30 Października 2022 W moim audi a4 b9 z 2018 roku tfsi 2.0 benzyna chciałbym uruchomić funkcjonalność taką aby po odejściu z kluczykiem w kieszeni auto samo ryglowało drzwi. Mam kluczyk komfortowy bo korzystam z możliwości otwierania zamykania poprzed dotknięcie dłonią czyli chyba to oznacza że mamy do czynienia z kluczykiem komfortowym Sprawdziłem w obd11 podłączając samochód że wdziale aplikacje pojawia się ta funkcja dla. mojego samochodu I nawet jest komunikat active. Czyli tak jakby była włączona ale w praktyce nie ma jej bo odchodzę z kluczykiem w kieszeni i nic mogę odejść na kilometr a auto nie zamknie się. W czym problem
Muskel1 Opublikowano 30 Października 2022 Opublikowano 30 Października 2022 Nie ma takiej możliwości.
Muskel1 Opublikowano 30 Października 2022 Opublikowano 30 Października 2022 W kodowaniach BCM2 można zaznaczyć automatyczne otwieranie i zamykanie ale zamykanie nie będzie działało.
Majewski61 Opublikowano 30 Października 2022 Autor Opublikowano 30 Października 2022 Dziękuję za odpowiedź. Rozumiem że po prostu auto musi mieć zainstalowaną taką funkcję która chyba nazywa się Keys entry. A mój samochód po prostu takiej nie ma. Chciałem to uruchmić u siebie bo ostatnio miałem okazję testowania elektrycznego megane i tam zauważyłem że coś takiego było i fajnie to działało. W związku z tym niewiele będę mógł skorzystać z gotowych adaptacji z obd11. Chyba uruchomię tylkovtest zegarów jako lekki bajer i na tym koniec. Liczę że chociaż ten test uda się włączyć czy komuś z audi a4 b9 to się udało korzystając z gotowca w obd11.
Muskel1 Opublikowano 30 Października 2022 Opublikowano 30 Października 2022 Skoro otwierasz i zamykasz auto dotykyem klamki i masz klucz komfortowy to masz właśnie keyless entry. Automatyczne ryglowanie i otwieranie po zbliżeniu lub oddaleniu się od auta nie ma własnej nazwy i nie działa pomimo zmiany kodowania (przynajmniej ryglowanie nie). Uruchomienie testu wskazówek na VC za pomocą obd11 jest możliwe gotowcami ale możesz to także zrobić "na piechotę" bo to tylko aktywowanie jednego Bitu 0 w pierwszym Bajcie. Przynajmniej wiesz co zrobiłeś.
Majewski61 Opublikowano 30 Października 2022 Autor Opublikowano 30 Października 2022 Dziękuję za odpowiedź. Rozumiem że po prostu auto musi mieć zainstalowaną taką funkcję która chyba nazywa się Keys entry. A mój samochód po prostu takiej nie ma. Chciałem to uruchmić u siebie bo ostatnio miałem okazję testowania elektrycznego megane i tam zauważyłem że coś takiego było i fajnie to działało. W związku z tym niewiele będę mógł skorzystać z gotowych adaptacji z obd11. Chyba uruchomię tylkovtest zegarów jako lekki bajer i na tym koniec. Liczę że chociaż ten test uda się włączyć czy komuś z audi a4 b9 to się udało korzystając z gotowca w obd11.
Majewski61 Opublikowano 30 Października 2022 Autor Opublikowano 30 Października 2022 To jeśli mogę dopytać to aby włączyć test zegarów do jakiego sterownika ma wejść i jak zrozumiałem w tym sterowniku wchodzę na bajt zero i ustawiam w nim bit 0 na 1 czyli aktywuje go
Muskel1 Opublikowano 30 Października 2022 Opublikowano 30 Października 2022 Wchodzisz w sterownik 17 (zegary) -> wchodzisz w Bajt 1 i zaznaczasz Bit 0 na aktywny.
Majewski61 Opublikowano 30 Października 2022 Autor Opublikowano 30 Października 2022 Ok dzięki spróbuję.
Majewski61 Opublikowano 1 Listopada 2022 Autor Opublikowano 1 Listopada 2022 Jeszcze co do adaptacji to można zmienić ilość mrugnięć kierunkowskazów dynamicznych ale w Obdeleven w gotowych adaptacjach jest jeszcze informacja o procedurze samochodowej polegającej na tym że w multimediach trzeba wejść na pojazd potem na ustawienia w nich na ustawienia fabryczne i w odpowiedniej zakładce je zresetować. U mnie w multimediach nie ma takiej ścieżki czy to oznacza że tej zmiany w ilości mrugnięć kierunkowskazów nawet poprzez skorzystanie z gotowej adaptacji nie mogę zrobić w moim aucie
Muskel1 Opublikowano 1 Listopada 2022 Opublikowano 1 Listopada 2022 Nie da się zmienić ilości mrugnięć z poziomu mmi, nawet po zmianie adaptacji. Jedyna możliwość to zmiana ilości w adaptacjach. Ja ustawiłem sobie na 4.
macherstudio Opublikowano 3 Listopada 2022 Opublikowano 3 Listopada 2022 W dniu 30.10.2022 o 19:18, Muskel1 napisał(a): Skoro otwierasz i zamykasz auto dotykyem klamki i masz klucz komfortowy to masz właśnie keyless entry. Automatyczne ryglowanie i otwieranie po zbliżeniu lub oddaleniu się od auta nie ma własnej nazwy i nie działa pomimo zmiany kodowania (przynajmniej ryglowanie nie). Uruchomienie testu wskazówek na VC za pomocą obd11 jest możliwe gotowcami ale możesz to także zrobić "na piechotę" bo to tylko aktywowanie jednego Bitu 0 w pierwszym Bajcie. Przynajmniej wiesz co zrobiłeś. Staging pytanie - zegary 1/2 VC Prawu zapala się czerwonymi kreskami dookoła tarczy Lewy nie ma takich czerwonych kresek Funkcjonalnie w prawym te kreski odpalamy przy np. radarze Funkcjonalnie w lewym nie zauważyłem, aby takie kreski się zapalały Pewnie to jest powodem tego, iż na lewym przy teście zegarów nie odpalają się te diody (bo ich tam niema) jak w prawym .... ale się chciałem upewnić
Muskel1 Opublikowano 3 Listopada 2022 Opublikowano 3 Listopada 2022 Te diody są od ACC i występują tylko dookoła prędkościomierza. Pokazują ustawioną prędkość oraz zakres prędkości działania ACC.
macherstudio Opublikowano 3 Listopada 2022 Opublikowano 3 Listopada 2022 17 minut temu, Muskel1 napisał(a): Te diody są od ACC i występują tylko dookoła prędkościomierza. Pokazują ustawioną prędkość oraz zakres prędkości działania ACC. Czyli mamy jasność, czerwonych diod nie ma dookoła obrotościomierza.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się