Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jak uruchomić automatyczne ryglowanie drzwi po odejściu od pojazdu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W moim audi a4 b9 z 2018 roku tfsi 2.0 benzyna chciałbym uruchomić funkcjonalność taką aby po odejściu z kluczykiem w kieszeni auto samo ryglowało drzwi. Mam kluczyk komfortowy bo korzystam z możliwości otwierania zamykania poprzed dotknięcie dłonią czyli chyba to oznacza że mamy do czynienia z kluczykiem komfortowym Sprawdziłem w obd11 podłączając samochód że wdziale aplikacje pojawia się ta funkcja dla. mojego samochodu I nawet jest komunikat active. Czyli tak jakby była włączona ale w praktyce nie ma jej bo odchodzę z kluczykiem w kieszeni i nic mogę odejść na kilometr a auto nie zamknie się. W czym problem

Opublikowano

W kodowaniach BCM2 można zaznaczyć automatyczne otwieranie i zamykanie ale zamykanie nie będzie działało. 

Opublikowano

Dziękuję za odpowiedź. Rozumiem że po prostu auto musi mieć zainstalowaną taką funkcję która chyba nazywa się Keys entry. A mój samochód po prostu takiej nie ma. Chciałem to uruchmić u siebie bo ostatnio miałem okazję testowania elektrycznego megane i tam zauważyłem że coś takiego było i fajnie to działało. W związku z tym niewiele będę mógł skorzystać z gotowych adaptacji z obd11. Chyba uruchomię tylkovtest zegarów jako lekki bajer i na tym koniec. Liczę że chociaż ten test uda się włączyć czy komuś z audi a4 b9 to się udało korzystając z gotowca w obd11.

Opublikowano

Skoro otwierasz i zamykasz auto dotykyem klamki i masz klucz komfortowy to masz właśnie keyless entry.  Automatyczne ryglowanie i otwieranie po zbliżeniu lub oddaleniu się od auta nie ma własnej nazwy i nie działa pomimo zmiany kodowania (przynajmniej ryglowanie nie).

Uruchomienie testu wskazówek na VC za pomocą obd11 jest możliwe gotowcami ale możesz to także zrobić "na piechotę" bo to tylko aktywowanie jednego Bitu 0 w pierwszym Bajcie. Przynajmniej wiesz co zrobiłeś. 

Opublikowano

Dziękuję za odpowiedź. Rozumiem że po prostu auto musi mieć zainstalowaną taką funkcję która chyba nazywa się Keys entry. A mój samochód po prostu takiej nie ma. Chciałem to uruchmić u siebie bo ostatnio miałem okazję testowania elektrycznego megane i tam zauważyłem że coś takiego było i fajnie to działało. W związku z tym niewiele będę mógł skorzystać z gotowych adaptacji z obd11. Chyba uruchomię tylkovtest zegarów jako lekki bajer i na tym koniec. Liczę że chociaż ten test uda się włączyć czy komuś z audi a4 b9 to się udało korzystając z gotowca w obd11.

Opublikowano

To jeśli mogę dopytać to aby włączyć test zegarów do jakiego sterownika ma wejść i jak zrozumiałem w tym sterowniku wchodzę na bajt zero i ustawiam w nim  bit 0 na 1 czyli aktywuje go

Opublikowano

Wchodzisz w sterownik 17 (zegary) -> wchodzisz w Bajt 1 i zaznaczasz Bit 0 na aktywny. 

Opublikowano

Jeszcze co do adaptacji to można zmienić ilość mrugnięć kierunkowskazów dynamicznych ale w Obdeleven w gotowych adaptacjach jest jeszcze informacja o procedurze samochodowej polegającej na tym że w multimediach trzeba wejść na pojazd potem na ustawienia w nich na ustawienia fabryczne i w odpowiedniej zakładce je zresetować. U mnie w multimediach nie ma takiej ścieżki czy to oznacza że tej zmiany w ilości mrugnięć kierunkowskazów nawet poprzez skorzystanie z gotowej adaptacji nie mogę zrobić w moim aucie

Opublikowano

Nie da się zmienić ilości mrugnięć z poziomu mmi, nawet po zmianie adaptacji.

Jedyna możliwość to zmiana ilości w adaptacjach. Ja ustawiłem sobie na 4.

Opublikowano
W dniu 30.10.2022 o 19:18, Muskel1 napisał(a):

Skoro otwierasz i zamykasz auto dotykyem klamki i masz klucz komfortowy to masz właśnie keyless entry.  Automatyczne ryglowanie i otwieranie po zbliżeniu lub oddaleniu się od auta nie ma własnej nazwy i nie działa pomimo zmiany kodowania (przynajmniej ryglowanie nie).

Uruchomienie testu wskazówek na VC za pomocą obd11 jest możliwe gotowcami ale możesz to także zrobić "na piechotę" bo to tylko aktywowanie jednego Bitu 0 w pierwszym Bajcie. Przynajmniej wiesz co zrobiłeś. 

 

Staging pytanie - zegary 1/2 VC

Prawu zapala się czerwonymi kreskami dookoła tarczy
Lewy nie ma takich czerwonych kresek

 

Funkcjonalnie w prawym te kreski odpalamy przy np. radarze

Funkcjonalnie w lewym nie zauważyłem, aby takie kreski się zapalały

 

Pewnie to jest powodem tego, iż na lewym przy teście zegarów nie odpalają się te diody (bo ich tam niema) jak w prawym .... ale się chciałem upewnić

Opublikowano

Te diody są od ACC i występują tylko dookoła prędkościomierza. Pokazują  ustawioną prędkość oraz zakres prędkości działania ACC.

 

Opublikowano
17 minut temu, Muskel1 napisał(a):

Te diody są od ACC i występują tylko dookoła prędkościomierza. Pokazują  ustawioną prędkość oraz zakres prędkości działania ACC.

 


Czyli mamy jasność, czerwonych diod nie ma dookoła obrotościomierza.

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...