Falcone Opublikowano 5 Listopada 2022 Opublikowano 5 Listopada 2022 Witam, skończyły mi się klocki prawy tył, 288mm, problem w tym że przejechały może 15k km, do tego z lewej strony jest jeszcze 3/4 klocka. Z tego co dziś na szybko sprawdziłem: -klocki w jarzmie pracowały bez większych oporów -prowadnice zacisku ok -tłoczek wkręca się ok, ale co jakiś czas przy obrocie czuć dziwne tarcie, jakby ten gwint na którym pracuje tłoczek się zacierał - czy to możliwe?? -mechanizm ręcznego nie odbija do końca, załączam foto, jest ok 1mm przerwy do elementu który go blokuje, bez problem da się do dopchnąć palce ale od razu sam wraca, czy to jakiś problem? będę wdzięczny za wszelkie sugestie co z tym zrobić
Falcone Opublikowano 5 Listopada 2022 Autor Opublikowano 5 Listopada 2022 albo do wymiany jak będzie jakiś problem na mechnizmie regulacji ręcznego, nie widzę żeby gdzie były dostępne zamienniki tego?
Muskel1 Opublikowano 5 Listopada 2022 Opublikowano 5 Listopada 2022 Są zamienniki. Nie wiem jakiego producenta akurat masz, albo ATE albo TRW. Musisz sprawdzić.
Falcone Opublikowano 11 Listopada 2022 Autor Opublikowano 11 Listopada 2022 Witam, jestem w trakcie renegeracji zacisku. W zestawie naprawczym jest dziwny oring który nie wiem gdzie powinien być, podczas rozbierania zacisku nie znalazłem nic podobnego, możecie coś podpowiedzieć?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się