Morius 0 Posted November 30, 2022 Share Posted November 30, 2022 Witam mam problem z n112, błąd jak na zdjęciu. Czy możliwe że przez to wskazówka od płynu chłodniczego mi faluje tzn dobija do 90 i spada przy szybszej jeździe. Dodatkowe zdjęcie , zauważyłem że mam dziurawy przewód mógłby ktoś podać kod jego i gdzie dokładnie on idzie ? Bardzo dziękuję za pomoc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrykbfb 3 Posted November 30, 2022 Share Posted November 30, 2022 Przewód to zwykły gumowy od podciśnienia. Z tą temperaturą to sprawdź wskazania czujnika G2/g62 czyli do komputera i na zegary jeżeli będą pokazywać inna temperaturę to do wymiany czujnik. Jeżeli będzie taka sama temperatura to termostat Link to comment Share on other sites More sharing options...
MichauKR 9 Posted November 30, 2022 Share Posted November 30, 2022 (edited) Masz nieszczelny wężyk od combivalve do n112 pod kolektorem który nim steruje. Jest to potrzebne do pompy sai. A sam zaworek do sprawdzenia, wtyczka etc. Co do temp płynu to najpewniej termostat, ale zweryfikuj temperatury w grupie silnik i licznik (ta w grupie licznik no to powinna odpowiadać tej na zegarze, jeśli w silnik będzie trzymać cały czas okolice 95-100 to znaczy że czujnik, jak będzie też spadać to termostat). Edited November 30, 2022 by MichauKR doprecyzowanie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morius 0 Posted December 1, 2022 Author Share Posted December 1, 2022 Dziękuję za odpowiedzi , a możecie mi powiedzieć jaką średnicę i długość ma ten wężyk ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrykbfb 3 Posted December 1, 2022 Share Posted December 1, 2022 Podejrzewam że 3mm średnica wewnętrzna. Kup metr na pewno wystarczy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Langista 428 Posted December 1, 2022 Share Posted December 1, 2022 A nie ma czasem 4mm w VW? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morius 0 Posted December 1, 2022 Author Share Posted December 1, 2022 Co do temperatury samochodu , to jest tak że na desce wskazówka wskazuje 90 a vcds pokazuje 80/81 stopni. A tutaj taka sytuacja jak trochę postał. Podczas jazdy jak jadę komputer pokazuje stale 80/81 stopni a wskazówka opada lekko z 90 na liczniku. Więc to raczej termostat ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
przem8 797 Posted December 1, 2022 Share Posted December 1, 2022 Jesli wskazania g62 i g2 sie pokrywają to winny termostat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now